• De vijf jongens van One Direction hebben vakantie en zijn vastbesloten deze nuttig te gebruiken. Samen met vijf vrienden hebben ze besloten om er een weekje op uit te trekken en dan wel in de richting van de verlaten pretparken en kermissen, die bekend staan om hun spookverhalen. Ze willen het met eigen ogen zien, zijn allemaal niet bang voor een uitdaging en de 'angst' onder ogen te zien. Daarbij is het daar lekker rustig en kunnen ze zichzelf zijn, hoeven ze geen rekening te houden met de media, de dingen die ze niet mogen. Ze kunnen zichzelf zijn en niet de marionetten van het management. Maar wat als het bij het zoveelste pretpark de mist in gaat en het daar wel degelijk lijkt te spoken? Misschien als grap van de media, maar misschien ook juist wel echt doordat ze merken dat de media sommige dingen niet kunnen fiksen. De laatste is de poort nog niet door of deze sluit, om met de tijd engere dingen te zien gebeuren. De jongeren zullen stevig in hun schoenen moeten staan, maar is dat wel zo makkelijk? Gaat alles wel goed als je de hele tijd op elkaars lip zit en ook nog eens moet oppassen, dat je niet ineens gepakt word door de 'angst' van daar?

    • Lijstje

    • Rol
    • Naam
    • Leeftijd
    • Nationaliteit
    • Uiterlijk
    • Karakter
    • Extra


    • Rollen

    [R]• Harry Edward Styles • Styles
    [R]• Louis William Tomlinson • Davern
    • Liam James Payne •
    [R]• Niall James Horan • HoechIin
    [R]• Zayn Javadd Malik • Pennybags
    • Marcel Styles • LouisPan






    • Regels

    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Respecteer de keuzes van de andere spelers en ga je zelf niet lopen opdringen.
    • Alleen Styles of Davern maken nieuwe topics aan

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 10:42 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zoiets?


    Bowties were never Cooler

    Zou ik Zayn toevallig mogen?


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    Zou ik Zayn toevallig mogen?


    Dat mag. (;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer





    • Rol
    the curly one
    • Naam
    Harry Edward Styles
    • Leeftijd
    Twintig, 1 februari
    • Nationaliteit
    Brits
    • Uiterlijk
    Wat het meeste aan Harry opvalt, zijn -zijn krullen. De ene dag zijn we wat meer aanwezig in zijn haar, dan de andere dag, maar ze zitten er altijd. Helemaal nu zijn haar langer word. Nee, zin om naar de kapper te gaan heeft Harry niet en om niet enorm veel last te hebben van de enorme bos op zijn hoofd, heeft hij de headscarf uitgevonden. mensen noemen het misschien raar, zelf vind het hij de ideale oplossing.
    en heel misschien doet hij het ook wel een klein beetje voor zijn tweelingbroer Marcel. Ze lijken al genoeg op elkaar en zins Harry zo bekend is, is dat niet altijd even makkelijk. Al zou het verschil al duidelijk moeten zijn, door het immense smaakverschil kwa kleding. want Harry die er steeds meer uit gaat zien als een echte celebertie, heeft niets weg van zijn tweelingbroer op dat gebied. Harry draagt dagelijks een veelte strakke skinnyjeans en als het even meezit, zit deze vol met gaten. Deze vind hij gewoon het lekkerst zitten. Wat ze ook niet gemeen hebben is het feit dat Harry zijn lichaam een groot kleurboek is. alsof hij een aantekeningenschrift is voor gebeurtenissen. Zijn lichaam komt echt steeds voller te staan met tatoeages.
    Maar als je door alles heen zou kijken, lijken de twee wel degelijk op elkaar. ze hebben dezelfde misterieuse groene ogen. dezelfde lach, de kuiltjes in hun wangen. en niet te vergeten hun slungelige bouw. Al is het wel duidelijk te zien dat Harry een stuk vaker aan de gewichten zit, want spieren heeft hij zeker opgebouwd.

    • Karakter
    • Extra


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ben jij ook blij met Marcel, of niet?


    Bowties were never Cooler




    • Rol
    De koala jongen
    • Naam
    Louis William Tomlinson
    • Leeftijd
    Louis is tweeëntwintig en verjaart op vierentwintig december, kerstavond.
    • Nationaliteit
    Doncaster, Engeland.
    • Uiterlijk
    • Karakter
    . Het eerste woord wat opkomt bij mensen bij het horen van de naam Louis is toch een kleuter, een kleuter die nooit op zal groeien. Een kleine, hyperactieve, sportieve kleuter, die eigenlijk altijd teveel suiker opheeft en je niet over het hoofd kunt zien, omdat hij altijd aanwezig is. Iemand die gezelligheid met zich meebrengt, zijn best doet om iedereen te laten lachen, maar mensen ook snel op de zenuwen kan werken met dit gedrag. Toch heeft Louis ook een hele rustige kant, een andere kant, die vooral naar voren komt als hij je lief heeft, wat je snel genoeg merkt. Dit merk je namelijk als hij als een koala aan je hangt, ietwat jaloers gedrag gaat vertonen, simpelweg omdat je een plekje in het hart van de jongen hebt veroverd en hij langzaam afhankelijk word. Het zijn de kleine dingetjes, die soms zowel bewust als onbewust van beide kanten komen. De kleine dingen die Louis ook laten weten of hij bijvoorbeeld serieus moet worden, zijn volwassen kant door moet laten schemeren, die hij zeker heeft. Hij weet namelijk precies wanneer dit moet en dan kan je zeggen dat hij toch echt een van de oudere is, wijze woorden en adviezen heeft, die vaak wel eens een handje kunnen helpen ondanks het op het eerste moment niet zo lijkt. Daarbij zou je het ook niet zo snel denken, omdat het eigenlijk uit de mond van een kleuter komt en je zou zeggen dat hij er totaal geen verstand van hebt, al heeft de jongen nog geduld genoeg om je te helpen en zal hij altijd een luisterend oor bieden. Die laatste gedachten zijn dan wel iets wat de jongen soms wat verdrietig kunnen maken, hem werkelijk kunnen kwetsen, ondanks hij dat nu net niet door zal laten schemeren. De jongen kan je in principe niet heel snel kwetsen, maar dat betekent niet dat hij geen zwakke plekken heeft. Plekken die gemakkelijker te vinden zijn dan je denkt en zeker als je kijkt naar zijn karakter. Al zullen zijn vrienden en familie altijd zijn zwakste plek blijven, net als waar je hem het booste mee zal kunnen krijgen als je hen met een vinger aanraakt.
    • Extra
    Louis is biseksueel wat over het algemeen goed bekend is. Net als dat Louis bang is om vergeten te worden, genegeerd, waardoor hij in eerste instantie zijn koala gedrag heeft, om het een beetje te verhelpen. Op zich geen probleem, maar het probleem is wel dat de jongen bang is voor imperfectionisme, het niet goed genoeg zijn. Het feit dat hij op sommige momenten verdrietig kan zijn zonder goede reden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    LouisPan schreef:
    Ben jij ook blij met Marcel, of niet?

    ja hij is prima ;3
    ik weet alleen echt totaal geen karakter voor Harry. ;x
    en sorry dat ik zo weinig reageer bij de rest enzo, voel me de laatste week niet zo lekker en heb echt nergens zin in. maar zal vanavond weer reageren :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Geeft niet. Doe lekker rustig. Kan gebeuren


    Bowties were never Cooler

    Ik schrijf me uit, ik heb totaal geen motivatie meer.
    En daarbij wil ik me focussen op andere rpg's waar ik me heb ingeschreven.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [LouisPan -> KodaIine met hoofdletter i]


    Bowties were never Cooler

    Ik weet niet of er nog interesse in is, maar ik zou wel een rol willen reserveren als dat nog mogelijk zou zijn (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell