• Hallo Quizlet :3

    Een tijdje terug maakte ik dit topic aan waarin ik vertelde dat ik en mijn vriend Amerikaans snoep wilde bestellen. Na veel gesmeek heb ik Luc overgehaald om het snoep samen op film uit te proberen, zodat ik het later aan jullie kon laten zien. En voila, hier is ie dan! Vanwege de verschrikkelijke kwaliteit van mijn webcam is de audio weg gevallen en is ook het beeld nogal teleurstellend, maar ik hoop dat jullie het alsnog leuk vinden :3. Ook kan het zijn dat de ondertiteling wat snel gaat.



    Wie de volle elf minuten volhoudt, krijgt een Amerikaanse candybar naar keuze x'D.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    i put the fun in funeral

    Ik kan de video niet bekijken omdat hij privé is...


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    Ik kan de video niet bekijken omdat hij privé is...


    O, twee secondes ^^'
    Edit: nu wel?

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 13:39 ]


    i put the fun in funeral

    Oh mijn hemel, je hebt Fluff gekocht... x'D We hebben een keertje een wedstrijd gedaan wie als eerste een beschuitje met Fluff op kon eten, volgens mij waren beide partijen achteraf morsdood.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 13:45 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik kan 'm niet zien, want de video is geblokkeerd door auteursrechten. D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Fluff is zo lekker.. Ben ik even blij dat ik dat rustig bij de Albert Heijn kan halen ^^


    El Diablo.

    Grappig filmpje. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oh jeez ging jij je insmeren met marshmellow fluf of hij? Jeez het ziet er echt allemaal Amerikaans nep en pindachtig uit.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik kan hem niet zien, want ik heb adobe flash player nodig en mijn laptop wilt dat niet downloaden, dus ik kijk hem straks op mijn mobiel


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hahaha, leuk filmpje. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik voel me bijna ploffen door jullie te zien eten XD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Oh, wauw. Ik word echt misselijk van het alleen al het zien van al dat snoepgoed :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jullie zijn een leuk stel. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ga hem later helemaal kijken, maar ik moest wel grinniken om "100% natuurlijke kleurstoffen" :Y)


    Tijd voor koffie.

    Hij is echt geweldig, haha. Jullie zijn leuk samen c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Mulleroni schreef:
    Jullie zijn een leuk stel. (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.