• Ik ben net een nieuwe story begonnen over One Direction

    x ik schrijf zo vaak mogelijk
    x ik schrijf korte hoofdstukjes (waardoor ik vaker kan schrijven)
    x als jullie ideeën hebben voor het verloop van het verhaal, je mag het altijd laten weten
    x staat aangegeven als 16 + maar dit wil niets zeggen over seks of grof taalgebruik

    PLOT

    Na de verdwijning van Harry Styles staat heel Hollywood op zijn kop. Er is geen spoor van deze krullenbol te vinden. De enige verdachten zijn de andere vier bandleden. Maar al snel is dit een vastgelopen spoor. Iedereen de dader zijn. Simon Cowell besluit om de band te stoppen, zonder de populariteit van Harry is er niet veel toekomst voor hen. De nieuwe tour wordt gecanceld en vele fans zijn teleurgesteld. Liam start zijn solocarriére en is heel succesvol in Amerika. Zayn besluit in de modewereld te stappen en het te maken als model. Want geef nu toe, die jongen ziet er goed uit. Niall ziet het echter niet zo groots en besluit een baantje te nemen bij Nando's, zijn favoriete restaurant. En Louis, met Louis gaat het echter slecht. Hij kwam met de verkeerde mensen in contact en al snel raakte hij aan de drugs. Hij begon te beweren dat hij wist wie achter Harry's verdwijning zat, maar kon geen namen noemen. Zijn omgeving dacht echter dat hij doordraaide en besloot om hem in een gesloten instelling te plaatsen. Sindsdien heeft niemand nog iets van hem gehoord.

    Lijkt het je wat? Remember me?


    You may not be plastic but you are fan-tastic