• \
    "Welkom studenten op een nieuw jaar op Hogwarts School of Witchcraft And Wizardry!
    Dit jaar kan ik jullie mededelen dat het de Quidditch cup wedstrijden dit jaar niet plaats zullen nemen. Er zal namelijk een ander evenement van start gaan. Het evenement zal in oktober starten en het hele jaar door gaan. We hebben dit jaar de eer om een erg speciaal evenement te houden, dat al in geen jaren meer is gehouden. Het is met groot genoegen dat ik jullie informeer dat het Triwizard Tournament dit jaar op Hogwarts plaats zal vinden!
    Drie vertegenwoordigers van drie verschillende scholen zullen het tegen elkaar opnemen in dit toernooi! Maar wees er berust op dat dit toernooi niet bedoeld is voor de zwakkelingen onder ons, daarom heeft het ministerie van magie besloten om een leeftijdsgrens op te stellen. Om deel te nemen aan het toernooi moet je minstens zestien jaar oud zijn!
    Als je deel wilt nemen aan dit evenement kan je tot Donderdag avond je naam in de Goblet of Fire doen. Vrijdagavond zal deze de drie vertegenwoordigers van elke school uitkiezen, die drie opdrachten zullen moeten voltooien. Voor de winnaar staat eeuwige roem te wachten!
    Maar meer over dit later, voor nu wil ik jullie introduceren aan de studenten van Beauxbatons!"


    Dit jaar zal Hogwarts het Triwizard Tournament organiseren. Tussen drie leerlingen zal een spannende strijd plaats vinden, maar dat niet alleen. Het Triwizard Tournament brengt een vloek met zich mee. Net zoals de drie vertegenwoordigers veranderen in het doolhof, zullen de leerlingen van Hogwarts ook veranderen. Niets is wat het lijkt en langzaam veranderd Hogwarts in een regelrechte nachtmerrie. Er zullen gewonden en zelfs doden vallen. Hogwarts is vanaf nu af aan bezeten door de vloek. Zal deze ooit verbroken kunnen worden?


    Start
    Maandag 01-09-'14
    19.00

    Het is zeven uur en alle Hogwarts leerlingen zitten aan hun afdelingstafels. De eerste jaars zijn gesorteerd in hun afdeling en het schoolhoofd heeft zijn jaarlijkse speech gehouden. De leerlingen van Beauxbatons komen de zaal binnen en niet lang na hen komen ook de leerlingen van Durmstrang binnen. Na deze spetterende opening van het schooljaar zal er een feestelijke maaltijd op de tafels verschijnen. Smakelijk eten allemaal en zorg ervoor dat jullie je voor negen uur in jullie slaapzalen bevinden! De Durmstrangs slapen op hun schip en de Beauxbatons in hun koets.

    Als leerling van Durmstrang of Beauxbatons kan je schrijven over wat je indruk is van de school en van de reis die je hebt gehad en bij wie je aan de tafel gaat zitten enz.
    Als leerling van Hogwarts kan je schrijven over naast wie je zit, met wie je praat, hoe je reis is, wat je vind van het Triwizard Tournament enz.


    Rollen.
    Er zijn nog een aantal rollen vrij. Wil je nog mee doen? Ga dan naar het Rollentopic.
    Hogwarts (5 vrij)
    • Slytherin • (vol)
    Serpen Acelin Parsel - Lizor
    Caleb Sean Parsel- Lizor
    Shawn Sebastian Stormgate - Myle
    Annabeth Lucianna Littleton - HoechIin
    Noah Melchior Castellan - Tolkien
    Felice Lily Scabior - Macabre
    Ashley Caroline Lestrange - Macabre
    • Gryffindor • (vol)
    Lily Stokes - Hinrisath
    Gereserveerd - MagicToBe
    Denise Grace Parks - Disneyy
    Scott Forest Day - Fia
    • Hufflepuf • (3 vrij)
    Nate Harry Frank Longbottom - iMickeyMouse
    • Ravenclaw • (2 vrij)
    Clarissa ''Clary'' Morgag Stormgate - iMickeyMouse
    Vanessa Meghan Sunfield - PeterParker

    Durmstrang (vol)
    Lucka McKinnon - Lazulis
    Wade Andon Frisk - WillNotLearn
    Neomi Desiré Kjellberg - Disneyy
    Gereserveerd - Tolkien
    Austin Brobeney- Pumbaa
    Erin Line Felland - Harcourt

    Beauxbatons (vol)
    Aurora Belle Parrisch - Lizor
    Pete James Mellark - Disneyy
    Chanel Faye Dubois - TheseWords
    Allison Isaure Moreau - Author
    Scarlett Jolie Moreau - Author
    Tyler Darcio Moreau - RonaIdo

    Naam in de Goblet of Fire
    Hogwarts
    Denise Grace Parks
    Serpen Acelin Parsel
    Caleb Sean Parsel
    Clarissa ''Clary'' Morgag Stormgate
    Scott Forest Day
    Vanessa Meghan Sunfield
    Felice Lily Scabior
    Ashley Caroline Lestrange
    Neomi Desiré Kjellberg

    Durmstrang
    Lucka McKinnon
    Wade Andon Frisk
    Erin Line Felland

    Beauxbatons
    Pete James Mellark
    Tyler Darcio Moreau
    Allison Isaure Moreau


    Triwizard Champions
    Ashley Caroline Lestrange van Hogwarts.
    Wade Andon Frisk van Durmstrang
    Allison Isaure Moreau van Beauxbatons


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    - Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen.
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar van elk mag er maar één zijn.
    - Reactie minimaal 5 à 6 regels.
    - OCC tussen ([{*- enz.
    - Relatie's mogen natuurlijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    - Maximaal drie personages per persoon en sowieso één jongen als je drie personages hebt!
    - Nieuwe topics worden aangemaakt door mij.
    - Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics:


    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 21:47 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Noah zit tegenover haar, maar whatever. :'D]

    Noah Melchior Castellan || Zwadderich
    "Noahtje," zei ze overenthousiast, "wat gezellig!" Noah trok emotieloos een wenkbrauw op. Hij reageerde niet eens op het irritante deuntje dat ze zat te tikken op de tafel. In plaats daarvan kauwde hij lusteloos op het koekje terwijl hij haar indringend aanstaarde. Ze was helemaal niets veranderd. Nog steeds datzelfde, donkere haar, die donkerbruine ogen. Nog steeds dezelfde irritante trekjes. Nog steeds even klein. Zeker als ze naast hem stond.
    "Wel, ik had niet verwacht dat je zo blij zou zijn om me te zien," zei Noah, nog steeds met die ene wenkbrauw opgetrokken. Annabeth had haar armen over elkaar geslagen en leek zijn gezichtsuitdrukking te imiteren, een hooghartige blik op haar gezicht. Plotseling begon ze te grijnzen. Noah sloeg zijn ogen ten hemel en net wanneer hij iets wilde zeggen, werden ze onderbroken.
    "Hey," zei een jongen chagrijnig. Noah keek ongeïnteresseerd op. "Heb je niets beters te doen dan mensen irriteren met dat getik van je?"
    "Mensen irriteren is haar specialiteit. Ze is de meest irritante persoon die je ooit zult ontmoeten," antwoordde Noah monotoon. Hij nam nog een koekje en glimlachte lief naar Annabeth. "De huiselfen hebben echt een belabberd werk geleverd vandaag," mompelde hij tegen zichzelf. Hij keek opnieuw naar de jongen. Hij was duidelijk niet van Zweinstein. Noah had niet opgelet, maar door zijn licht accent gokte hij op Klamfels. Hij zag eruit als zo'n typisch iemand die door meisjes werd aangevlogen. Hij had donkerbruine krullen en goudbruine ogen, leek zo'n beetje Noahs leeftijd. Dat deftig gekleed zijnde en die hooghartige houding zorgden ervoor dat Noah hem al meteen niet mocht. Hij had snel een mening over mensen, al kon die mening wel herzien worden. Daar moest je dan eerst wel wat voor doen. Als Noah je niet mocht, zou je dat al gauw genoeg merken.

    This is a shizzlepost I am so sorry.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 14:44 ]


    help

    Tolkien schreef:
    [Noah zit tegenover haar, maar whatever. :'D]


    (Oops, ik heb het net aangepast )


    -

    Felice Lily Scabior • Hogwarts • Slytherin
    ''Ja hoor Felice, je mag best je stinkvoeten in mijn gezicht stoppen,'' grijnsde hij, rollend met zijn ogen. Ik grinnikte zachtjes en trapte hem, niet al te hard.
    ''Wat ben je toch weer aardig.'' Ik lachte zachtjes en Serpen pakte de fles weer terug.
    ''Op het nieuwe jaar,'' zei hij, om vervolgens een slok te nemen. ''Oh, dit is zo'n geweldig spul.'' Ik knikte instemmend en griste de fles grijnzend uit zijn handen. ''Mee eens,'' zei ik luchtig, om vervolgens weer een paar slokken te nemen. Ik haatte Hogwarts, maar het was toch een thuis voor me geworden. De vakantie heb ik reizend gespendeerd, zoekend naar plekken om te overnachten. Ik had een hekel aan mijn vader, de enige uit mijn familie die nog leefde - en hij ook aan mij. Ik heb mijn tijd doorgebracht in verlaten huisjes, op stations of goedkope hotels. Dus al met al was ik blij om weer terug te zijn, al keek ik ontzettend op tegen de lessen - ik kon nu al voorspellen dat ik de helft zal missen.

    Ashley Caroline Lestrange • Hogwarts • Slytherin
    ''Hee,'' prevelde hij schor, maar viel achterover toen ik hem kuste. Ik lachte zachtjes en steunde met mijn handen op de grond, naar zijn hoofd. Mijn vrije hand liet ik door zijn donkere haren glijden. Zodra hij zijn tanden zacht in mijn onderlip zette, opende ik mijn mond een stukje. Mijn tong ging op zoek naar de zijne en ik voelde mijn hart als een razende kloppen van verliefdheid, terwijl de vlinders in mijn buik weer begonnen te fladderen - ik had dit gevoel gemist; ik had hem gemist. Mijn mondhoeken waren lichtjes omhoog gekruld tot een glimlachje en ook ik had mijn ogen gesloten.
    Het voelde goed om zijn armen weer om me heen te voelen. Een gevoel van de oude, vertrouwde veiligheid overspoelde me toen ik eraan dacht. Ik wist niet dat ik het in me had om me zo te voelen en het was nog altijd raar voor me, maar zeker niet op een slechte manier.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 15:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Serpen Acelin Parsel • Hogwarts • Slytherin
    Er valt een stilte tussen ons. Beide zijn we in gedachten verzonken, wat wel vaker gebeurt. Ondertussen geven we de fles drank over en trek ik een zak chips open. Op de achtergrond knettert het haardvuurtje en even sluit ik mijn ogen.
    'Hm dit is tien keer beter dan die domme speech aanhoren, kunnen we hier iets dagelijks van maken? Dat we alle ettertjes voor een uurtje uit de Common Room verjagen en er ons eigen domein van maken?' mompel ik, meer tegen mezelf dan tegen Felice. Mijn ogen heb ik nog steeds dicht en na een tijdje open ik ze en neem nog een grote slok uit de fles. Ik heb vanavond een keer geen zin om moeite te doen om nuchter te blijven. Ik moet nog een heel jaar doorstaan, dus dit heb ik best verdient.

    Caleb Sean Parsel • Hogwarts • Slytherin
    Na een tijdje laat ik haar los. Zachtjes laat ik mijn hand over haar wang gaan. We zitten midden in de gang op de grond in een innige omhelzing. Ik ben blij dat we alleen zijn, niet alleen omdat we er waarschijnlijk belachelijk uit zien, maar ook omdat ik gewoon even alleen met haar wil zijn.
    'Hoe voel je je? Een beetje een leuke vakantie gehad? Waar was je eigenlijk? Ik kon je niet vinden in de trein en waarom duurde het zo lang?' Zodra ik op adem ben gekomen vuur ik een shitload aan vragen op haar af. Zachtjes grinnik ik om mezelf.
    'Sorry, ik heb je gewoon zo gemist. Serpen zegt dat ik een softie ben geworden door je, dat valt wel mee toch?'
    Ik schenk haar mijn scheve glimlach en verstrengel mijn vingers met de hare.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lucka McKinnon
    Ik keek het meisje aan die haar best deed om Engels te praten en toch haar naam kon vertellen. Ze zei dat het een mooie school was en haar naam Chanel was, gelijk had ze de jongen die blijkbaar ook van dezelfde school kwam ook voorgesteld als Tyler. Ze kwamem allebei van de Beauxbatons en ik moest eerlijk zeggen, ze zaggen er erg vriendelijk uit,
    'Aangenaam Chanel en Tyler, ik ben Lucka Mckinnon ik ben van Durmstrang en deze school is geweldig,' sprak ik en nam iets van de schaal met eten. Opweg hiernaartoe had ik bijna niks gegeten.
    'En gaan jullie je naam in de vuurbeker stoppen?' vroeg ik ze aan allebei. Ik keek naar boven naar de magische plafond en moest gewoon toegeven dat mijn moede hier een geweldige tijd moest hebben.
    Tot ze paps ontmoette in London en trouwde. Ze waren gelukkig en mijn moeder vertelde altijd verhalen over de orde van de fenix voordat ik naar bed ging, maar die tijden waren allang voorbij, ze werden gedood samen met mijn broertjes.


    Vampire + Servant = Servamp

    Annabeth Lucianna Littleton ~ Slytherin
    Een jongen, die ik nog nooit eerder had gezien, kwam chagrijnig naar ons toe benen. Ik draaide me half zijn kant op en keek de jongen met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Hey," kwam er duidelijk op een humeurige toon uit zijn mond. "Heb je niets beters te doen dan mensen irriteren met dat getik van je?"
    Voordat ik ook maar kon reageren op de onbekende jongen was Noah al aan het woord. "Mensen irriteren is haar specialiteit. Ze is de meest irritante persoon die je ooit zult ontmoeten," zei Noah eentonig en hij glimlachte lief naar me. "Oh wauw. Bedankt." kaatste ik weer lichtelijk sarcastisch naar hem terug. "Alsof jij zo perfect bent?" grijnsde ik zoet waarna ik me weer tot de onbekende jongen keer.
    "Nah, zoals je kan zien, heb ik niks beters te doen." Ik rolde kort met mijn ogen en bekeek vlak daarna de jongen voor het eerst goed. Hij had donkere krullen, een licht getinte huid en hij was vergeleken met mij erg lang. Ik gokte ook dat hij op Durmstrang zat, te zien aan zijn uniform. "Als je het zo irritant vind dan ga je toch ergens anders zitten?" kapte ik het gesprek af.
    Langzaam draaide ik mijn lichaam weer terug recht waarbij ik ook snel een lekker uitziend koekje van een schaal af viste.

    [Meh, it's so terrible.]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 23:06 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Felice Lily Scabior • Hogwarts • Slytherin
    Ik werd uit mijn gedachten getrokken door Serpen die een zak chips opende. Ik keek zijn richting op.
    ''Hm, dit is tien keer beter dan die domme speech aanhoren, kunnen we hier iets dagelijks van maken? Dat we alle ettertjes voor een uurtje uit de common room verjagen en er ons eigen domein van maken?'' mompelde hij, en ondanks dat het meer naar zichzelf was gericht, reageerde ik toch - nadat ik wat chips had gegeten. Ik grijnsde. ''Zo slecht klinkt dat niet eens,'' antwoordde ik. ''Elke dag chips en firewhiskey. Yes please.'' Ik lachte zachtjes en nam op een gegeven moment de fles weer over, die we inmiddels samen tot de helft op hadden. ''Heb je meer?'' vroeg ik, voordat ik weer een paar flinke slokken nam. Het was lang geleden dat ik dronken ben geweest. Ik kende mijn grenzen dus vaak gebeurde het niet, maar ik had er verder geen problemen mee om een beetje lol te hebben.

    [sorry voor de kortheid, ash komt later weer]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    I dare you to click here -wbw-

    Serpen Acelin Parsel • Hogwarts • Slytherin
    Ik kijk haar aan alsof ze zojuist gevraagd heeft of ik een neus heb.
    'Natuurlijk heb ik meer,' grijns ik, ik buk voorover en haal de volgende fles uit mijn koffer. Ik grijns en geef haar de fles in ruil voor een zak chips.
    'Lets get drunk tonight,' zeg ik. Ik weet dat dat al onze intentie was, maar nu zeg ik het maar eens hardop, 'maar niet hier, straks hebben we al die etters hier rondhangen en daar heb ik geen zin in.'
    Ik sta op en pak de zakken chips en mijn koffer op.
    'Hup naar boven jij, ik heb een eigen kamer geclaimt en daar moeten we maar eens gebruik van maken,' grijns ik, 'laten we een twee persoons feestje bouwen.'
    Even stop ik met praten en grijns, 'dat klinkt verkeerd,' zeg ik droogjes voordat ik naar boven loop.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    oHMYGOD FUCK YOU THE FEELS

    OH MY GOD HIS GIF
    OHNGNJFN FU

    Felice Lily Scabior • Hogwarts • Slytherin
    ''Natuurlijk heb ik meer,'' grijnsde hij. Ik lachte even en dronk de eerste fles leeg.
    ''Mooi, zo ken ik je weer,'' zei ik luchtig. Hij gaf me de fles en pakte zo de chips af. Ik pruilde kort, maar de nieuwe fles liet me de chips al weer vergeten zodra ik mijn lippen er aan had gezet. ''Let's get drunk tonight.'' Ik knikte en nam een paar slokken. ''Maar niet hier, straks hebben we al die etters hier rondhangen en daar heb ik geen zin in.'' Ik lachte zachtjes en met tegenzin stond ik op, net als Serpen. ''Hup, naar boven jij, ik heb een eigen kamer geclaimd en daar moeten we maar eens gebruik van maken,'' grijnsde hij. Ik trok een wenkbrauw op en grijnzend keek ik hem aan. ''Laten we een tweepersoons feestje bouwen.'' Hij zweeg even terwijl mijn grijns breder werd. ''Dat klinkt verkeerd.'' Vervolgens liep hij naar boven en ik schoot in de lach.
    ''Er is niks mis met verkeerd,'' grapte ik met een knipoog. Ik liep achter hem aan en toen we eenmaal in de kamer stonden, liet ik me op het gigantische bed vallen terwijl de fles nog steeds in mijn hand bungelde. ''Jij een fles en ik - eens zien wie 'm het snelst op heeft,'' daagde ik hem uit. Ik keek hem grijnzend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hahahaha sorry dear, i need to ghehehe. Something to make it up to you xo

    Serpen Acelin Parsel • Hogwarts • Slytherin
    Ik grijns en sla haar plagend op haar kont. Ik laat me naast haar vallen.
    'Jij een fles en ik - eens zien wie 'm het snelst op heeft,' daagt ze me uit, ik grijns en pak een fles voor mezelf uit de fles. Ik ga rechtop zitten en kijk haar aan.
    'Oké Scabior, challenge accepted!' grijns ik. Ik open de fles en voordat we iets van een start signaal hebben gegeven begin ik te drinken. Ik geef toe dat ik enorm slecht hierin ben.
    'Wacht... degene die verliest, moet zich uitkleden tot op het ondergoed,' grijns ik dan.
    'Durf je dat wel?' grap ik plagend, maar ik weet heus wel dat Felice dat doet zonder te twijfelen. Dat is wat ik zo geweldig aan haar vindt. Ik kijk haar aan, mijn ogen sprankelen van het plezier. Oh dit wordt nog een leuke avond. Felice en ik samen met te veel drank, dat is de beste combinatie die je je maar kunt bedenken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Felice Lily Scabior • Hogwarts • Slytherin
    Ik grinnikte zachtjes en liet mijn blik de zijne doorboren. ''Oke, Scabior, challenge accepted!'' grijnsde hij. Tevreden glimlachte ik, wetende dat Serpen hier altijd wel voor in was. Hij opende de fles en begon te drinken, maar stopte toen. ''Wacht... degene die verliest, moet zich uitkleden tot op het ondergoed,'' grijnsde hij. Ik lachte. ''Durf je dat wel?'' grapte hij plagend.
    ''Natuurlijk durf ik dat,'' snoof ik, maar ik wist nu al dat ik zou verliezen - ik was ontzettend slecht in snel drinken, dat had ik al bij een glas water. ''Drie, twee, één...'' mompelde ik. Ik verstevigde de grip rond de hals van mijn fles. ''Nu!'' We begonnen te drinken en ik klokte het drank naar binnen, maar Serpen was sneller en toen ik nog enkele slokken had te gaan, was hij klaar. Ik vloekte zachtjes en veegde wat firewhiskey van mijn kin, terwijl ik me licht in mijn hoofd voelde. Aangezien ik geen persoon was die beloften verbrak, stond ik wankelend op. ''Geniet er maar van, Parsel,'' grijnsde ik. Ik opende mijn blouseje en trok deze op mijn gemakje uit, net als mijn rokje. Ik had alleen nog mijn lingerie, stropdas en kousen aan en met een zachte zucht ontdeed ik me van dat laatste - mijn stropdas liet ik hangen. Ik plofte weer op het bed en keek Serpen aan.

    hahahahahahahah omg most accurate thing ever rnow


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Serpen Acelin Parsel • Hogwarts • Slytherin
    Ze accepteert de challenge en ik grijns.
    'Oh Scabior, je gaat zo verliezen,' grijns ik en ik begin te drinken. Af en toe werp ik een blik op haar fles. Hah! Ik loop voor. De drank brand in mijn keel en uiteindelijk gooi ik de lege fles als eerste neer op het bed.
    'Gewonnen!' grijns ik. Ik voel meteen hoe de drank zijn werk begint te doen. Felice staat op en ik kijk haar afwachtend aan als een ondeugend jongetje.
    'Geniet er maar van, Parsel.' Ik grijns en volg haar bewegingen nauwkeurig, dat zal ik zeker weten doen.
    'Ziet er goed uit, zal ik dan ook maar mee doen? Het wordt wel een beetje heet nu hier,' grijns ik en ik trek mijn shirt uit. De drank begint nu echt te werken en ik voel me licht in mijn hoofd.
    'Misschien toch iets te veel van het goede,' brabbel ik grijnzend.

    hahahah how about this:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Felice Lily Scabior • Hogwarts • Slytherin
    Ik voelde zijn blik op mijn lichaam branden. ''Ziet er goed uit, zal ik dan ook maar mee doen? Het wordt wel een beetje heet nu hier,'' grijnsde hij. Ik lachte en keek hem geamuseerd aan. ''Weet ik, en doe maar,'' zei ik met een knipoog. Ik keek tevreden toe hoe hij zijn shirt uittrok en zijn gespierde bovenlichaam zichtbaar werd. ''Misschien toch iets te veel van het goede,'' brabbelde hij grijnzend. Ik lachte.
    ''Wat hoorde ik daar nou? 'Te veel van het goede'? Dat - dat ooit uit Serpen zijn mond zou komen,'' grijnsde ik plagend. ''Wat zwak van je.'' Ik keek naar mijn fles waar nog een beetje in zat. ''Kan je het niet meer aan?'' daagde ik hem uit. De kamer draaide om me heen, maar toch nam ik nog een paar slokken. Ik wist nu al dat ik morgen een enorme koppijn ging hebben, maar het deerde me niet zo. Nee, het was het waard. Ik sloot mijn ogen even en met een grijns voelde ik de alcohol door mijn lichaam razen.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 8:25 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Serpen Acelin Parsel • Hogwarts • Slytherin
    Ik schiet in de lach en probeer op te staan - wat na een paar pogingen eindelijk lukt. 'In mijn koffer zit nog meer,' grijns ik, ik gooi mijn kleren uit mijn koffer en haal twee flessen tevoorschijn. Ik laat me op het bed vallen en leg een fles voor haar neer. 'Serpen heeft nooit te veel van het goede,' brabbel ik met een dubbele tong. Ik ben enorm dronken na die fles en ik weet gewoon dat Felice en ik hier morgen heel veel spijt van krijgen, maar op dit moment denk ik daar niet bij na en dat wil ik ook niet. Ik kijk Felice aan en grijns. 'Wat nu?' vraag ik aan haar, ik loop met twee vingers over haar blote buik heen en grinnik. Plagend prik ik in haar zij, wetend dat ze daar absoluut niet tegen kan. Ondeugend kijk ik haar aan, mijn net iets te lange haar hangt een beetje voor me gezicht en een brede grijns speelt er rond mijn lippen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Felice Lily Scabior • Hogwarts • Slytherin
    Na enkele pogingen stond Serpen lachend op. ''In mijn koffer zit nog meer,'' grijnsde hij. Ik klapte blij in mijn handen en wachtte af, blij dat ik niet op hoefde te staan - ik zou gegarandeerd languit op de grond liggen. Hij pakte twee flessen en liet zich weer op het bed vallen. Ik greep direct naar de fles en nam gulzig een paar slokken. ''Serpen heeft nooit te veel van het goede,'' prevelde hij. Ik grinnikte.
    ''We zullen zien,'' fluisterde ik geamuseerd. Na een tijdje keek Serpen me grijnzend aan en ik keek vragend terug.
    ''Wat nu?'' vroeg hij. Hij liep met twee vingers over mijn buik en ik giechelde zachtjes. Ik keek hem met een twinkeling van plezier in mijn ogen aan en plotseling prikte hij in mijn zij, waardoor ik moest lachen. Ik keek hem recht in zijn ogen aan en een lichte, dronken grijns sierde mijn gelaat. Met mijn vingertop tekende ik figuurtjes op zijn borstkas en ik bracht mijn lippen naar zijn oor. ''Pas maar op, Parsel,'' fluisterde ik schor. ''Jij kent mijn zwakte, maar ik ook de jouwe.'' Ik grijnsde breed terwijl mijn warme adem zacht tegen zijn nek sloeg. Mijn vingertop streek nog steeds vlinderlicht over zijn huid.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 8:53 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''