• Trust No One...




    Hallo Molloten van Quizlet.
    Na weer een jaar te hebben gewacht is het seizoen daar toch echt weer. Er is al het één en ander gebeurd op mollengebied en sommigen hebben mogelijk al pagina's volgeschreven in hun mollenboekje.
    Maar zaterdag 7 januari is het echt weer zover. De zoektocht der zoektochten begint weer!

    Het land waar dit seizoen zich afspeelt is : Zuid-Afrika

    Dit topic is bedoeld om al je theorieën, bevindingen, mol-memes en enthousiasme te delen. Ook zou ik dit jaar weer een Quizlet poule aan willen maken in de app. Dus als je in de poule wilt geef dat dan hieronder even aan. (Een PB'tje mag ook.) Zet daarin dan even je gebruikersnaam die je gebruikt in de WIDM-app.

    BELANGRIJK! Inhoud over afleveringen en kandidaten graag onder een spoilerknop. Dus niet zomaar gaan zeggen wie eruit is, of dingen over de opdrachten vertellen.



    DE DEELNEMERS
    Naam
    • Soy Kroon
    • Ranomi Kromowidjojo
    • Jurre Geluk
    • Daniël Verlaan
    • Sarah Janneh
    • Annick Boer
    • Nabil Aoulad Ayad
    • Anke de Jong
    • Sander de Kramer
    • Froukje de Both
    Beroep
    • Acteur en presentator
    • Olympisch zwemkampioen
    • Presentator
    • Onderzoeksjournalist
    • Actrice en zangeres
    • Actrice en cabaretier
    • Cabaretier
    • Elle-hoofdredacteur
    • Presentator
    • Presentatrice

    Voorstelfilmpjes
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Mollicitaties
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik


    Deelnemers aan de app
    • DreamerN
    • tsunoda
    • SCORPIO
    • Deparnieux

    [ bericht aangepast op 6 jan 2023 - 12:35 ]


    Credendo Vides

    oeh ik wil in de poule! mijn user is leclercs!


    --

    ^Toegevoegd


    Credendo Vides

    ik moet de eerste aflevering missen 🥲🥲🥲 maar gelukkig mijn ouders en zusje ook dus kunnen we zondag terugkijken


    because i knew you, i have been changed for good

    Ooooh jaaaa, ik wil ook in de poule! Doe ik even via pb!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik wil in de pool, mijn gebruikersnaam is Sam0111

    [ bericht aangepast op 5 jan 2023 - 13:46 ]

    Ik heb er wel echt weer zin in! Ik wil ook wel in een poule (krul) Moet even de app opnieuw downloaden tho! Laat het je weten


    You were born original, don't die as a copy.

    Mt! Ik ga proberen m'n vriend te overtuigen om samen zaterdag te kijken, haha.
    Ik kan alleen de app in de playstore niet vinden, dus ik vrees dat ie in het buitenland niet beschikbaar is, booh.


    Stenenlikker

    Ik speel eigenlijk nooit mee in de app, maar ik ga dit topic zeker in de gaten houden :Y)


    Caution first, always.

    Ik heb ook even de voorstel en korte mollicitaties in het begintopic gezet die het officiële Youtube kanaal gepost heeft.


    Credendo Vides

    AAAAHHHH het is begonnen!


    Credendo Vides

    Heb al m'n punten nog, ayee


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    De eerste aflevering zit erop en er is alweer een hele hoop gebeurd. Wat zijn jullie bedenkingen?


    Credendo Vides

    Sander....verlaat zijn spot eerder waardoor je veel geld uit de pot kan houden en vervolgens gaat hij ook nog met opzet zachter zingen tijdens het koor gedeelte. Alsof dat niet gelijk opvalt? Pfff. Nog wel meer rare dingen gezien hoor. Vind die Annick bijvoorbeeld ook maar apart.


    You were born original, don't die as a copy.

    ik heb aflevering één gekeken, maar moet toegeven dat ik vrij weinig geregistreerd heb buiten "ken joe poet de lait on???" :')

    ik vind het in ieder geval heel fijn dat sarah de kans krijgt om terug in het spel te geraken, vond haar vet leuk als kandidaat en hoop dat ze er weer terug in komt. ook vond ik de opdrachten met het koor heel gaaf, maar buiten dat heb ik niet heel veel gedachten over wie het zou kunnen zijn tot nu toe.


    because i knew you, i have been changed for good

    Jaaa leuk! Ik wil ook in de poule! Mijn user is 0RJ0