• Ik zag daarnet dit filmpje op Facebook en agh het maakt me echt boos en triestig op hetzelfde moment. Wat sommige mensen hun kinderen aandoen. Ik snap gewoon niet wat die mensen bezielt. De schedel van een baby is zo gevoelig en dan meppen zij daar gewoon op. Dat kind kan gewoon al een mentale achterstand opbouwen door iets waar hij/zij niks mee te maken had. Ik vind het echt erg hoe sommige ouder de toekomst van hun kind zo kunnen verpesten. Ik hoop dat ze die dame vinden en ze hiervoor geboet wordt. Huilende kinderen maken mij soms ook eens zenuwachtig, maar ik los dit niet op deze manier op. Ik kan bijna wel huilen van woede.

    Flimpje (niet voor de gevoelige ziel)
    https://www.facebook.com/photo.php?v=10202926033664073


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Videnda schreef:
    Bah. Dat is gewoonweg verschrikkelijk. Het filmpje wil ik al niet eens zien.


    Queer zijn is gewoon alles

    Rhaego schreef:
    (...)
    Inderdaad, dat vind ik bijna nog erger. Ik heb het na 4 seconden uitgezet.


    Ik huilde zelf bijna mee met dat kindje, ik kon het na welgeteld 10 seconden ook niet meer aanzien. Het arme kind. Ik hoop dat het nu veilig is, als ze het nog niet hebben vermoord :C


    26 - 02 - '16

    Ik heb hem twee seconden gekeken en meer hoefde ik niet te weten. Wat verschrikkelijk zeg.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mijn hart brak. Dat is vreselijk. Gadver.


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Dit is echt vreselijk. Het is zo erg voor het kind dat ze op die manier mishandelen, en wat ik ook erg vind is dat ze het dan nog staan te filmen ook.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Diep triest dit (cat)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Oke dit is gewoon erg!
    Maar ik snap echt niet waarom niemand dat kindje daar weg haalt!

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 13:41 ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Verschrikkelijk en dan kijken er ook nog andere mensen in die kamer toe. Waarschijnlijnlijk zijn/haar broer en zussen die er niks van durven te zeggen, maar toch... Jammer dat er anno 2014 nog steeds zulke dingen op de wereld gebeuren. Een weerloos kind gaan slaan en schoppen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    gatverdamme dit is echt walgelijk. this world is seriously fucked up


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Buddy schreef:
    Ik kende het filmpje ja. Echt verschrikkelijk!

    Ik las de eerste twee zinnen van de topic en besloot gelijk dit niet te kijken. Kom op zeg.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Urgh. Het geeft mij meer een machteloos gevoel. Je ziet het, maar je kunt er niets aan doen. Verschrikkelijke mensen, seriously. D:<


    Don't walk. Run, you sheep, run.