• Stel, dat de tijd stil stond. En alle mensen ook, alleen jij niet! Wat moet je doen?!? Stel je berooft een bank, na die dag vindt de bank het niet raar dat ze armer zijn of dat de kluis open staat. Je kunt alles doen maar je hebt maar 24 uur!!!!

    Wat ga jij doen?????


    Live your live

    Ik zou toch echt wel een bank beroven, daar heb ik in de toekomst tenminste nog profijt van (cat)
    Maar nadat ik mijn toekomst zeker heb gesteld.. Mensen plagen, zoals er al gezegd is op hun voorhoofden tekenen, veters aan elkaar binden, mensen op kantoor papieren ruilen. Baas en secretaris van plaats verruilen, dat soort dingen :3
    Iemand zei ook naar de dierentuin gaan, dat lijkt me echt een goed idee, dan kan ik (stilstaande) leeuwen knuffelen. Gratis shoppen lijkt me ook wel wat en achter de schermen kijken vind ik ook wel wat, dus bij mensen binnen komen zonder dat ze het door hebben. Lekker brutaal :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Best grappig dat ik hier eerder iets tragisch inzag in plaats van dat je er je eigen voordeel uit kunt halen xd
    Maar ja, toen las ik dat het over 24 uur alweer voorbij was en dat bedierf alles. :P
    Anders zou het best een tragisch verhaal zijn, als jij de enige was waar de tijd niet bij stil liep.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Haha, dit doet me denken aan Narnia. Toen de ijsheks ook iedereen had versteend en Edmund een snorretje op een leeuw had getekend. x'D

    Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik iets zal stelen o.i.d. Iets met een schuldgevoel er aan overhouden of zo. (cat)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 18:24 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hoewel ik altijd heb gezegd dat ik nooit iets zou stelen, zou ik dit keer gewoon kassa's leegroven. Alle beetjes helpen. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zelf een vliegtuig besturen, vliegen naar de landen waar mijn favoriete bands op dit moment zijn, alle bandleden ontvoeren, ze in mijn huis verstoppen en weer voor mijn laptop gaan zitten.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ribery schreef:
    Sowieso ergens geld vandaan fixen zodat ik na die 24 uur genoeg heb. (cat) En verder binnen die 24 uur lekker "shoppen" denk ik. :Y)


    Ik zou dan m'n tijd niet verspillen en alles wat ik wil shoppen stelen :9~


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ga de wereld rondreizen om te kijken of er kinderen in nood zijn (mishandeld worden e.d.) en die redden. En allemaal Superman-dingen doen (Super-Emma!) en daarna dingen doen waar ikzelf later voordeel van heb. Zoals een bank leegroven, maar ook Media Markt. De nieuwste iPhone, laptop etc, en zoals er al tweemaal is gezegd, op andermans voorhoofden dingen schrijven. Oeh. :Y) En naar een dierentuin om alle gevaarlijke dieren plat te knuffelen. Oh, en lekker leuke kleding en schoenen stelen. En natuurlijk een softijsmachine en een paard die beiden een leuke plekje krijgen in ons terras! (:

    Edit: Hoe kan ik het nou vergeten. En overheerlijke voedsel uit de supermarkt plukken (: Een heel karretje vol.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 20:48 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Gratis voedsel uit de supermarkt mee pikken en natuurlijk leuke kleding uit verschillende kledingwinkels! (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou doen alsof ik me kon teleporteren.
    Op een schooldag heel lang uitslapen, want de tijd staat toch stil.
    Een boekwinkel uitlezen.
    Selfies maken met mensen, want als je iets op pauze zet ziet het er soms raar uit.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)

    Ik zou dan m'n tijd niet verspillen en alles wat ik wil shoppen stelen :9~

    Nee, nee, dat geld heb ik dan vast voor als de tijd weer loopt. Vooruitdenken als een baas, ah yeah. (cat)


    ars moriendi

    Bijna iedereen heeft zowat dezelfde gedachtengang haha. Hopen voor de mensen van de winkels etc. dat het niet echt gaat gebeuren. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hihi eigenlijk zouden we allemaal lekker de economie een beetje verpesten:Y)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    ha ha, ondertussen alvast bedankt voor de leuke reactie XD


    Live your live

    Hah, dat is een goede vraag. Ik zou sowieso wat gratis kleding shoppen. Een bank beroven is zonde van mijn tijd, want het zal vast niet heel gemakkelijk zijn om alsnog de code van de kluis te vinden etc (ja, ik probeer realistisch te denken). Een nieuwe laptop en een nieuwe mobiel lijkt me wel vet. Verder zou ik door de stilstaande mensenmassa rennen en zeggen/zingen wat ik wil, cause nobody can give a shit. c:


    You are beautiful, you are love.

    Hmm ik zou een paard halen uit de stal van de manege waar ik paardrij, en nog hopen dat het paard niet bevroren is :) En een strantrit maken.. En naar de stad gaan en alle shoes pakken die ik super leuk vindt...
    En dan nog de snoep winkel leeg roven :Y)

    En genieten van de stilte.. :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.