• [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 22:18 ]


    Hamartia

    Oei, dat is niet zo slim van die begeleider.
    Ik heb me alleen geërgered aan een docent die er maar op bleef hameren dat we heel hard moesten blokken voor de pittige examens. Hij maakte kinderen gewoon bloednerveus.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dat is niet zo slim van die begeleider, haha. Al zou ik er geen twaalf kunnen opnoemen vrees ik. :')
    Ik erger me aan mijn lerares die zegt dat we iets niet moeten leren, waarna het hele examen over dat onderwerp gaat.


    •*• Lululu •*•

    Nog een geluk dat dom zijn geen zeer doet...
    Ik heb nu een docent die constant bezig is over hoe je dat wel zal kunnen op de 'herexamens'. Iedereen heeft ongelooflijk veel schrik voor het mondeling examen bij die man.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb het gevoel dat bij de opmerkingen bij mijn profiel werkstuk mn begeleider niet begreep wat hij er extra bij wilde hebben. Hij heeft gevraagd naar halve dingetjes, maar dan moet ik dus ook gelijk het geheel uitleggen. Dus ben ik al een week bezig met het gehele (schaduw) bankaire systeem uit te leggen, inclusief de Special Purpose Vehicles, Asset Backed Commercial Papers, Asset Backed Securitisations, Collect Dept Obligations, Credit Default Swaps, broker-dealers ga zo maar door, zodat hij lekker alles voor z'n kiezen krijgt en niet meer kan zeuren. En dat hopelijk voortaan weet waar hij naar vraagt. >:[

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 20:11 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."