• I don't need a beginpost. :p


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Abadine schreef:
    Chocotoffs zijn verslavend.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nieuwe highscore met Don't tap the white tale-Rush, *O* (banana)
    + nu ook nieuwe highscore bij zen mode. *O*

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 16:17 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Meh I feel like shit in a toilet.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Myle schreef:
    Net een Wreck this journal besteld


    Die wil ik ook al een tijdje, lijkt me echt leuk. (:


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Wentelteefje schreef:
    Nieuwe highscore met Don't tap the white tale-Rush, *O* (banana)


    *download om te kijken wat het is*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abadine schreef:
    (...)

    Die wil ik ook al een tijdje, lijkt me echt leuk. (:


    Als je vandaag besteld op bol.com is het Dinsdag in huis


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    (...)

    Als je vandaag besteld op bol.com is het Dinsdag in huis


    Ja weet ik maar ik heb op dit moment geen geld meer. Heb vrijdag een spiegelreflexcamera gekocht dus ben ik nu een beetje blut haha. :3


    La la la de de da la la de de da da dum.


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Abadine schreef:
    (...)

    Ja weet ik maar ik heb op dit moment geen geld meer. Heb vrijdag een spiegelreflexcamera gekocht dus ben ik nu een beetje blut haha. :3


    Haha oke, ik leen het van me ma xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Beste. Cover. Ooit! xD



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Word levend mensen!
    Oh dit is leuk ;;


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    eyyyyyyy ben er weer


    I don't dance because i like iit, I dance because it is my life!

    this erg mooi weer hier bij jullie?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 18:06 ]


    I don't dance because i like iit, I dance because it is my life!

    I'm back baby! (:


    16 - 09 - '17

    Pabitel schreef:
    (...)

    Ik keek net op je topic en ik vind het een beetje dom dat ze een topic dat een week geleden gemaakt is nu gaan verplaatsen. Als het fout stond, hadden de andere mods het wel verplaatst. Sommige zijn niet goed bezig denk ik zo.

    Ik weet dat dit topic al veel meer reacties heeft sinds dit bericht, maar ik heb deze topics gemeld, omdat ze inderdaad verkeerd geplaatst stonden.
    Blokjes horen bij lifestyle, omdat dit een deel is van je uiterlijk. Ja, het is een persoonlijk verhaal, maar het gaat om je tanden en dus ook uiterlijk.
    En ja, ik ben een ex-mod. En niet iedere mod heeft tijd genoeg om het forum door te spitten op verkeerd geplaatste topics. Er zijn zaken die een grotere prioriteit hebben, zeker nu de mods zich de afgelopen weken zich hebben beziggehouden met de verkiezingen van de nieuwe mods.

    Ga alsjeblieft de nieuwe mods niet afstraffen op foutjes. Die maakt iedereen, zoals jij en zelfs een oudere mod dat ook gewoon doet. Als je het ergens niet mee eens bent, spreek dan alsjeblieft de desbetreffende persoon af i.p.v. het hier te doen, want kritiek kan leiden tot verbeteringen. Iedereen moet leren.


    Let the Night embrace you