• Hoi hoi, ik verveel de me. Dus ik dacht, ik open een nieuw topic.

    Waarschijnlijk hebben jullie niet allemaal vakantie gehad, maar ik kreeg het idee dat de meeste dat wel hadden. Vandaag dan dus ook de eerste school/werk/whatever-je-ook-doet dag...

    Dussss, hoe was jouw dag? Iets leuks gedaan? Wat nieuws geleerd? Moeite gehad met vroeg opstaan? Hard gelachen? Welk cijfer zou je vandaag geven?

    [ bericht aangepast op 8 jan 2018 - 16:24 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Hmmm well, het begon al slecht met vroeg opstaan hahahaha ;-; College om negen uur, yessss. :p
    Anyways ik zit nu thuis in mijn dikke trui met mijn laptop -een poging tot leren te doen, hoera- dus alles is weer een klein beetje beter nu, alleen het vooruitzicht dat ik morgen om half negen op school moet zijn maakt me niet bepaald heel blij :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik had nog vrij vandaag dus totaal geen moeite gehad.
    Morgen helaas wel weer naar school en beginnen met de les die je het minst leuk vind is nooit leuk. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn dag was niet zo productief als 'ie had moeten zijn (cat)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik had een gewone werkdag en daarna heb ik boodschappen gedaan, een wasje gedraaid, was opgehangen en nu ga ik eten koken (:


    26 - 02 - '16

    Ik zit nu nog op stage :( allemaal contract mutaties afronden (lijkt of ik die nooit afheb ofzo), maar mag zometeen naar fanpremiere van The Death Cure dus daar kijk ik naar uit


    --

    Ik had gisteren nachtdienst dus ik heb de halve dag geslapen. Nu kijk ik Mean Girls en zo ga ik eten koken.


    I was an angel living in the garden of evil