• Mijn identiteit is geraden! Hallo, ik ben Novoselic. :Y)


    Jazeker, ik daag jullie uit om erachter te komen wie er achter dit account zit. Waarom? Gewoon omdat het kan.

    Hoe gaat dat dan?

    Simpel - ieder halfuur mag je per persoon ofwel in dit topic één vraag stellen - die je kunt beantwoorden met ja of nee -, ofwel ervoor kiezen om mij in een pb te vertellen wie je vermoed dat ik ben. Aan de hand van de ja of de nee die ik geef moet je proberen te achterhalen wie ik ben. Als je een pb stuurt en je hebt het fout, dan wordt niet bekend gemaakt welke user je fout hebt in dit topic,, om het niet te makkelijk voor de rest te maken en gewoon in het wilde weg te gokken.

    En wat als ik het juist heb?

    Dan maak ik in dit topic bekend dat het antwoord geraden is en wat het antwoord was, en dan ben jij de winnaar van dit spel ;-) Jammer genoeg kan ik je niet belonen met credits, maar het is voor de lol en niet voor de credits niet waar?

    Ik ben moderator, mag ik ook meedoen?

    Nee (cat) Sorry, maar het is natuurlijk eenvoudig om een IP check te doen en het zo te weten en ik ga geen proxies gebruiken om mezelf te verbergen, want we willen geen tweede QNM, en dat kan dan nogal makkelijk gebeuren. Kleine tip, ik ben bytheway zelf géén mod.


    Nou, succes dan maar met raden! (bloos)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 22:05 ]

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Op je profiel staat tijd online aan de rechterkant bij statistieken :)

    Oh, hoelang ik al in totaal online ben. Ik ben ... even kijken, al één maand en drie weken in totaal online geweest.

    Anonym schreef:
    (...)
    Oh, hoelang ik al in totaal online ben. Ik ben ... even kijken, al één maand en drie weken in totaal online geweest.


    Haha ja ik zag het net :)


    Treat people with kindness

    Slotje is aangevraagd door de topic maakster.


    Pretty is just a pretty word.