• Hey!
    Ik kan namelijk wel een beetje giffen en ik doe het ook graag, dus als je wilt mag je hier een gif-cover aanvragen voor je verhaal.

    Voorbeelden



    Daarvoor heb ik nodig...

    Naam Story:
    Naam Auteur (en co-writer indien van toepassing) :
    Korte beschrijving:
    Personages:
    Dingen die je in de gif wilt (als niet kies is gewoon zelf) :


    Gemaakte Cover-Gifs:

    Weirdshit
    JamesPotter

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 13:11 ]

    Die tweede GIF is awesome ^^ (The purge! (: )

    Ik wil ook wel een gif, maar weet niet echt een bekend persoon voor mijn hoofdpersonages.
    De eerste is een jonge vrouw met lang blond krullend haar en de tweede is een soort geest (kind) met bleke huid, zwart haar. Laatst had ik nog een gif gevonden. Heb jij dan een idee over welke beroemdheid de hoofdpersonage kan zijn? Dan kan ik later de beschrijving etc. wel plaatsen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Naam Story: The Stag and the Doe
    Naam Auteur (en co-writer indien van toepassing) : Femke en Roos of JamesPotter en Flitwick
    Korte beschrijving: Wanneer James Lily voor misschien wel de miljoenste keer mee uitvraagt, zegt Lily eindelijk ja. Is de vriendschap tussen Lily en Severus nu voorgoed voorbij? Maken James en Lily niet meer om de drie seconden ruzie? En wat gebeurt er als Zwamdrift een voorspelling doet? Is hun zoontje Harry nog wel veilig?
    Personages: James Potter en Lily Evers. (Beste is denk ik Aaron Johnson uit Nowhere boy en Karen Gillan uit Doctor Who)
    Dingen die je in de gif wilt (als niet kies is gewoon zelf) : Geen idee, Maar het moet wel een beetje bij de cover passen, want ze komen waarschijnlijk bij elkaar te staan. Verder mag je zelf weten hoe je hem maakt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scribe schreef:
    Die tweede GIF is awesome ^^ (The purge! (: )

    Ik wil ook wel een gif, maar weet niet echt een bekend persoon voor mijn hoofdpersonages.
    De eerste is een jonge vrouw met lang blond krullend haar en de tweede is een soort geest (kind) met bleke huid, zwart haar. Laatst had ik nog een gif gevonden. Heb jij dan een idee over welke beroemdheid de hoofdpersonage kan zijn? Dan kan ik later de beschrijving etc. wel plaatsen.

    I know right ik ga er zo hard een sequel op schrijven, ik wil een tweede film met iemand die wel meedoet aan de Purge. :') *lacht sadistisch*

    Mmmh ik dacht voor de eerste aan Taylor Swift, maar misschien vind je die wel niet zo leuk. Amber Heard is blond en lijkt vrij jong, Emma Watson vind ik misschein ook in blond? Kate Upto, Amanda Seyfried, Isabel Lucas of Gabriella Wilde, Luisina Lopilato? Denk dat ik die laatste personen wel met krullend haar moet vinden maar dat zou ik nog moeten bekijken! In ieder geval, als je verder iets weet zeg maar! :-)

    JamesPotter schreef:
    Naam Story: The Stag and the Doe
    Naam Auteur (en co-writer indien van toepassing) : Femke en Roos of JamesPotter en Flitwick
    Korte beschrijving: Wanneer James Lily voor misschien wel de miljoenste keer mee uitvraagt, zegt Lily eindelijk ja. Is de vriendschap tussen Lily en Severus nu voorgoed voorbij? Maken James en Lily niet meer om de drie seconden ruzie? En wat gebeurt er als Zwamdrift een voorspelling doet? Is hun zoontje Harry nog wel veilig?
    Personages: James Potter en Lily Evers. (Beste is denk ik Aaron Johnson uit Nowhere boy en Karen Gillan uit Doctor Who)
    Dingen die je in de gif wilt (als niet kies is gewoon zelf) : Geen idee, Maar het moet wel een beetje bij de cover passen, want ze komen waarschijnlijk bij elkaar te staan. Verder mag je zelf weten hoe je hem maakt

    De link voor de cover werkt niet echt!

    Mafia schreef:
    (...)
    De link voor de cover werkt niet echt!


    Huh? Bij mij wel. Wacht, ik ga kijken of ik hem op een andere manier kan plaatsen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Doet hij het zo?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Doet hij het zo?


    Ja, dankje! Ik begin er zo aan. :-)

    Mafia schreef:
    (...)
    Ja, dankje! Ik begin er zo aan. :-)


    Yay dankje!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Yay dankje!

    Is dit oké?

    Mafia schreef:
    (...)
    Is dit oké?


    Hij is leuk! maar kan je ook nog iets in kleur proberen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hij is leuk! maar kan je ook nog iets in kleur proberen?

    Ja natuurlijk, het was gewoon omdat hij zo cute leek in dat filmpje en die was enkel zwartwit haha. Maar ik ga zeker nog iets maken!

    Mafia schreef:
    (...)
    Ja natuurlijk, het was gewoon omdat hij zo cute leek in dat filmpje en die was enkel zwartwit haha. Maar ik ga zeker nog iets maken!


    Hij kijkt altijd cute ;p en dankje(;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga er zo eentje aanvragen c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam Story: United • Styles
    Naam Auteur (en co-writer indien van toepassing) : Marie, maar dat hoeft niet op de cover.
    Korte beschrijving: Jacelyn Deveraux komt in de problemen als ze een maffiabaas vermoordt, maar komt terecht bij haar advocaat. Zijn zoon, Harry valt voor haar, maar weet amper iets over haar echte leven. Ze probeert haar leven weer langzaam op de rails te zetten, maar alles gaat mis.
    Personages: Jacelyn Deveraux (Shailene Woodley), Harry Styles, Andrew Teffsohn (Theo James), Niall Horan, Diana Hatch/ Madelyn Brooks (Ashley Benson) en Maisy Everwood (Alexandra Daddario)
    Dingen die je in de gif wilt (als niet kies is gewoon zelf) : Alle personages van hierboven, als mogelijk.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 20:14 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daddario schreef:
    Naam Story: United • Styles
    Naam Auteur (en co-writer indien van toepassing) : Marie, maar dat hoeft niet op de cover.
    Korte beschrijving: Jacelyn Deveraux komt in de problemen als ze een maffiabaas vermoordt, maar komt terecht bij haar advocaat. Zijn zoon, Harry valt voor haar, maar weet amper iets over haar echte leven. Ze probeert haar leven weer langzaam op de rails te zetten, maar alles gaat mis.
    Personages: Jacelyn Deveraux (Shailene Woodley), Harry Styles, Andrew Teffsohn (Theo James), Niall Horan, Diana Hatch/ Madelyn Brooks (Ashley Benson) en Maisy Everwood (Alexandra Daddario)
    Dingen die je in de gif wilt (als niet kies is gewoon zelf) : Alle personages van hierboven, als mogelijk.

    Ik begin er morgen aan, schrijf het op mijn lijstje! ^^