• Ja, dit dus. Zo'n beetje alles kan in de spotlight, zelfs je profiel, maar waarom dan ook geen foto's?

    Ik hoor graag wat jullie van deze suggestie vinden :3


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    (...)
    Zoiets ja


    Lijkt me iets dat mogelijk zou moeten zijn. Voor (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Debbaut schreef:
    Ikzelf zou het niet gebruiken, maar eigenlijk zijn foto's ook creaties dus voor!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tholomew schreef:
    Ik ben op zich wel voor. Het lijkt nogal een vergeten functie, terwijl mensen vaak best leuke foto's, tekeningen of covers hebben die ook best wat aandacht verdienen (;


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik ben vanuit modkant minder voor.
    Als er zo van die trollen tussen zitten die een foto uploaden die tegen de regels is en dan in de spot zetten, kan je dat niet meer uit de spot halen. Dus dat is niet leuk.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik ben vanuit modkant minder voor.
    Als er zo van die trollen tussen zitten die een foto uploaden die tegen de regels is en dan in de spot zetten, kan je dat niet meer uit de spot halen. Dus dat is niet leuk.


    Maar je kan toch ook een story maken die tegen de regels is en in de spot zetten? Of kan dat dan weer niet? :')


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    (...)

    Maar je kan toch ook een story maken die tegen de regels is en in de spot zetten? Of kan dat dan weer niet? :')

    Als er iets in de story aangepast moet worden, gaat dat.
    Als er bijvoorbeeld een hoofdstuk is met een plaatje met geslachtdelen op, kunnen we dat plaatje weghalen, maar je ziet geen verschil omdat het in de story is en je dat plaatje niet in de spot ziet.

    Als je dat plaatje rechtstreeks in de spot zet, ziet iedereen constant dat plaatje. En ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat als we het plaatje zouden verwijderen, het nog steeds in de spot blijft staan ook al bestaat de link niet meer. En dan moet je wachten tot andere mensen vanalles in de spot hebben gegooid.

    Begrijp je wat ik bedoel?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik ben vanuit modkant minder voor.
    Als er zo van die trollen tussen zitten die een foto uploaden die tegen de regels is en dan in de spot zetten, kan je dat niet meer uit de spot halen. Dus dat is niet leuk.
    Andere creaties die niet zijn toegestaan kun je ook in de spotlight zetten. Daarbij, als het gebeurd zou je de creatie gewoon kunnen inactieveren. En anders haal je gewoon de foto weg. Dan staat er een link die niet meer werkt in de Spotlight, maar dat maakt toch weinig uit?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 11:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Andere creaties die niet zijn toegestaan kun je ook in de spotlight zetten. Daarbij, als het gebeurd zou je de creatie gewoon kunnen inactieveren. En anders haal je gewoon de foto weg. Dan staat er een link die niet meer werkt in de Spotlight, maar dat maakt toch weinig uit?

    Ja, maar daar kunnen we de inhoud van aanpassen. Dat bedoel ik.
    Een foto kunnen we niet inhoudelijk aanpassen.En zou dus wegmoeten.
    Maar als je de foto in de spot ziet, dan krijgen we die daar niet weg.

    En wat bedoel je met link?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ja, maar daar kunnen we de inhoud van aanpassen. Dat bedoel ik.
    Een foto kunnen we niet inhoudelijk aanpassen.En zou dus wegmoeten.
    Maar als je de foto in de spot ziet, dan krijgen we die daar niet weg.

    En wat bedoel je met link?


    Het idee was om een link naar de foto in de spotlight te plaatsen, niet de foto zelf.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Woodhouse schreef:
    (...)

    Het idee was om een link naar de foto in de spotlight te plaatsen, niet de foto zelf.

    Ah, dan heb ik geen mening. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury