• 2 jongeren, een jongen en een meisje, broer en zus. Ze hebben samen naar Spanje moeten verhuizen omdat hun ouders in Spanje een camping hebben gekocht. Ze moesten mee en lieten alles achter, hun school, huis en hun vrienden. Die vrienden missen ze zo erg dat ze ze gevraagd hebben allemaal te komen deze zomer. 4 jongens en 4 meiden zijn onderweg naar de camping. Het enige is dat de camping heel slecht loopt en het nou ook niet echt geweldig eruit ziet. Ondanks dat de jongeren voor vakantie komen komen ze ook helpen om de camping tot een succes te maken. Met elkaar moeten ze zorgen voor een leuke camping en natuurlijk een geweldige vakantie met elkaar.

    Dit is een oude rpg die opnieuw geopend wordt.
    Rollen:
    Kinderen van de eigenaar:
    -Jayson Luke Wakefield Quin98
    -Camille Yare Rae Roux Lizor

    Vrienden:
    -Santana Fedelia MartinezDavern
    -Shanaye Autumn LaighleisDavern
    -Willow YeatsAintItfun
    -
    -
    - Damon Bradly Gaele Lizor
    - Finley 'Finn' MomsenTootles
    - Dylan Lucas DiAngelo LouisPan
    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk + foto:
    Bevriend met zoon of dochter:
    Extra:


    Regels:

    Er is geen minimum van zinnen maar maak het niet te kort
    16+ mag
    OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    Hou het wel realistisch
    Na een week niet reageren zonder dat het aangegeven is lig je eruit
    Reserveringen blijven 2 dagen staan
    Alleen Quin98 of Davern maken nieuwe topics aan.

    We beginnen met dat de jongeren aankomen bij de camping. Ze zijn met ze alle met de bus gekomen en de dochter en zoon van de eigenaar staan ze al op te wachten.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 20:35 ]

    [MT]


    Bowties were never Cooler

    LouisPan schreef:
    [MT]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    (MT)


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    Jayson Luke Wakefield

    Ik stond enthousiast bij de ingang te wachten, eindelijk ging ik mijn vrienden weer zien. Het was nou toch alweer een tijdje geleden. Het leven op een camping is niet heel slecht maar zonder vrienden was het ook niet geweldig. Gelukkig was het hier wel bijna altijd lekker weer dus waren er wel genoeg dingen te doen zoals zwemmen in het meertje. De camping was best groot maar er was nog maar weinig. Een soort kantine wat nog nodig een opknap beurt nodig had, en er was een meer dat langs de camping liep. Veel meer was er niet, het enige van deze camping wat wel al helemaal af is en er goed uitziet is ons huis. Daar was ik wel heel blij mee want als ik moest verhuizen naar een camping en dan ook nog is in een bouwval moest wonen zou ik echt niet blij worden. Ik keek even door de straat heen in de hoop dat d bus vol met mijn vrienden en die van me zus zou verschijnen maar ik zag ze nog iet. Hopelijk zouden ze wel snel komen want ik had echt zin ze weer te zien! Op dat moment zie ik een bus de hoek omrijden en weet zeker dat hun dat zijn. Enthousiast kijk ik toe hoe de bus steeds dichterbij komt. Eindelijk kon ik me vrienden weer zien en dan gewoon voor een hele zomer, dit wordt echt een geweldige zomer!

    MT, ik zal zo een stukje schrijven (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Hebben we een praattopic? (:]

    Camille Yare Rae Roux
    Nadat ik een uur bezig geweest ben met me klaarmaken - ik moet er natuurlijk wel goed uitzien als ik al mijn vrienden weer ga zien na zo'n lange tijd - loop ik naar buiten. In de verte zie ik Jayson als staan. Ik grijns en begin zachtjes naar hem toe te rennen. Zodra ik bij hem in de buurt kom spring ik op zijn rug.
    'Goedemorgen!' jubel ik. Het is een van de weinige ochtends dat ik niet chagrijnig ben en ik denk dat ik wel zo'n idee heb waardoor dat komt. Ik grinnik zachtjes en laat me weer van zijn rug af zakken,
    'Hoe lang sta je al te wachten?' vraag ik aan hem. Ik leun tegen hem aan en kijk voor me uit om te zien of er al iemand aan komt, maar tot zover kan ik nog niemand zien. Ze kunnen hier elk moment zijn en ik kan niet wachten. De hele week ben ik al enorm vrolijk geweest. Ik heb mijn vrienden al zo lang niet meer gezien en deze vakantie is de perfecte manier om elkaar weer eens wat langer en vaker te zien.

    Damon Bradly Gaele
    Ik sleep mijn koffer achter me aan, mijn haar hangt half voor mijn gezicht en zachtjes zucht ik. Ik trek de muts van mijn hoodie over mijn hoofd tegen de zon en zet mijn zonnebril op. Na lang gezeur heb ik besloten toch maar te komen om de andere een plezier te doen. Niet dat ze zoveel aan me hebben, maar goed. Dat merken ze snel genoeg. In de verte zie ik Camille en Jayson al staan te wachten. Ik haal diep adem en kijk achterom naar het busje waarmee ik gebracht ben. Een oom van me heb ik na lang zeuren over kunnen halen om me te brengen. Ik heb totaal geen zin in deze vakantie, maar het kan misschien wel helpen om ervoor te zorgen dat ik weer een beetje de oude wordt. Na al het gedoe van de dood van mijn beide ouders ben ik totaal de verkeerde kant opgegaan en daar probeer ik nu een beetje van de herstellen. Stukje bij beetje gaat het beter.
    'Hallo Jayson, Camille,' mompel ik zachtjes als ik aankom bij het tweetal.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Willow

    Ze had zich hier al zo'n beetje het hele jaar op verheugd. Sinds haar buren weg waren was het maar saai in de straat. Alle buurtfeestjes waren om in slaap te vallen zonder Camille en Jayson. Ze vond het dan ook geweldig dat ze van haar ouders toestemming had gekregen om mee te gaan. Natuurlijk was dit wel wat anders dan een gewone vakantie met vrienden aangezien de ouders van Camille en Jasyon er ook waren. Ze keek dromerig uit het raam van de bus. In de bus was het een lawaai van jewelste maar Willow had oordopjes in haar oren gestopt. Het was een lange rit geweest en Willow had geen zin gehad om doodmoe aan te komen en dus had ze zich wat afgezonderd van de rest. Ze had de omgeving steeds zien veranderen en alles goed in zich opgeslagen zodat ze er later tekeningen van kon maken. Af en toe was ze wat ingedommeld. Willow was zo aan het dagdromen dat ze niet doorhad dat ze de camping naderden, ook het welkomstbord was haar totaal ontgaan. Het was dat de anderen ineens zoveel lawaai gingen maken en iemand haar even een tikje gaf. Willow schrok op en zette haar muziek uit en stopte haar iPod terug in haar tas. Ze leunde op de stoel voor haar om het beter te kunnen zien, ze zette haar zonnebril op het puntje van haar neus. Twee stipjes kwamen steeds dichterbij, ze herkende Camille en Jayson en een glimlach lichtte haar gezicht op. Wat had ze ze gemist!

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 19:44 ]


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    Lizor schreef:
    [Hebben we een praattopic? (:]


    Nee, ik zou hem straks wel maken als jullie het willen?

    Tuck schreef:
    (...)

    Nee, ik zou hem straks wel maken als jullie het willen?

    [Het kan ook wel hier, alleen dan wordt het topic denk ik vol gespamt haha, dus ik denk dat het wel handig is.]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Finley 'Finn' Momsen
    De halve rit had ik liggen pitten in de bus, het was nog veelste vroeg. Op het eind werd hij wakker gemaakt en hij liep achter Willow en Damon aan naar buiten. Beide waren ze te ver om in te halen dus kwam ik maar wat later aan bij het kleine groepje wat herenigd was. ''Goedemorgen,'' begroette hij de andere twee - Camille en Jayson. Ze waren beide niks veranderd. Mijn blik ging even naar Damon en ik rolde kort wat geërgerd met mijn ogen. Hij was al de hele weg chagrijnig en hij zeurde vreselijk erg. Ik mocht het hem waarschijnlijk niet eens kwalijk nemen maar ik deed het toch. ''Is het hier altijd zo warm?'' Vraag ik dan en grijns licht en graai dan in mijn zakken naar een sigaret die ik opstak en in mijn mondhoek plaats. ''Ik voel me nu al thuis,'' zeg ik half lachend terwijl ik mijn jas iets onhandig uit trek en hem over mijn spullen hang. Door mijn korte mouwen kwamen veel tattoo's te voorschijn maar erg vond ik het niet, ik liet het liever aan iedereen zien dan het alleen maar te verbergen. Mijn blik ging naar Jayson die niets veranderd was sinds de laatste keer maar alleen maar veel bruiner was geworden. Camille ziet er dan ook nog steeds zo lekker opvallend uit en blijft de aandacht trekken met haar felrode haar.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    (mijn topics, ik zit tot zondag ergens anders, maar probeer te reageren. )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Mijn topics ^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nicolas Tyler Reynolds

    Met oortjes in mijn oren keek ik door het raam naar alle voorbijgaande voorwerpen die komen en gaan. De rit heeft lang geduurd, maar ik was wel blij om Jayson terug te zien. Het was best wel vreemd geweest zonder hem in school. Terwijl Under the Bridge door mijn oren schalt leek de bus te vertragen en reed hij een groot domein binnen waardoor ik wat beter keek. Eindelijk! We waren bij de camping aangekomen die er nogal doods uitzag. Ik wilde opstaan, maar iets of beter gezegd iemand blokkeerde mijn weg, waardoor dat ik op de zetel bleef zitten en naar de persoon naast me keek. "violet, sta op." mompelde ik tegen mijn tweelingszusje. Het feit dat ze mee was vond ik al wat vervelend, maar nu ze zo lag te slapen schudde ik haar met plezier wakker. Ik haf haar een duw waardoor een gilletje haar lippen verliet en ze me terug probeerde te slaan. Niet dat het echt zeer deed natuurlijk. "Opstaan slaapkop of anders kun je weer terug naar huis gaan." zei ik met een grijns rond mijn lippen. "Oh, je kunt me ook weer eens niet normaal wakker maken hé!" zei ze geërgerd en daarna stond ze op, zodat ik ook eindelijk recht kon staan en me even uit rekken. Ik hielp haar met haar valies te nemen van de bovenste plank en daarna nam ik die van mezelf en ging ik mee naar buiten. Bij het zien van Jayson en Camille verscheen een brede glimlach op mijn gezicht. "Hé! Hoe gaat 'ie?" vroeg ik lachend aan hun terwijl ik naar ze toe liep.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Hoeveel posts moeten er tussen zitten voor je weer post?)


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    (Dat maakt niet uit)