• Uuuugh, kut stomme rij instructeur!
    Ik kan het moeilijk voelen wanneer ik uit z'n 1 moet wegrijden. Vaak laat ik de koppeling te snel opkomen. Dus slaat de motor soms af. En vandaag toevallig nogal vaak. Gaat ie de hele tijd op een vreselijk zeurderige toon ''Yolandaa'', ''Yolaaan'' uitroepen. Dus ik was het op een gegeven moment zat en ben gaan terugzeuren. ''Jaaahaaaa'', ''Ik weeeeeet heeeeet'', ''Jaaaaahaaaaa''.

    Conclusie: Ook déze tigste autorijlesles ging niet goed. (cat)


    Wie heeft er nog meer met autorijden zo'n leuke rij instructeur?




    Maar goed. Er is ook nog wel wat leuks. Of eigenlijk lekkers. Ik heb kniepertjes gebakken! c: Jummiejum! Hahha :Y)
    Wie kent kniepertjes en vind het ook zo lekker? :p

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 12:47 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @ Inge
    Hier heten het kniepertjes. Muwhaha :Y)

    @ Florentina
    Jaa, ik hoop ook dat het snel komt. Zou wel fijn zijn, haha. :3

    @ Videnda
    Ze zijn ook heerlijk met ijs. c:

    En wat bedoel je met tellen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik. Moet. Die. Kniepertjes :9~
    Maar ik hou wel mijn shoarma :Y)
    Is mijn prachtige *KUCH* Justin Bieber puzzel ook goed? ^^


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Ik. Moet. Die. Kniepertjes :9~
    Maar ik hou wel mijn shoarma :Y)
    Is mijn prachtige *KUCH* Justin Bieber puzzel ook goed? ^^


    Nooooo, maar we kunnen shoarma ook delen! Ik ga immers ook de kniepertjes dan met jou delen! D:
    En ik ben geen JB fan, dus laat die puzzel maar thuis liggen. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat balen van die rij-instructeur. Wel leuk dat je kniepertjes hebt gebakken. Bij ons hebben we daar in het dialect een naam voor, ongeveer hetzelfde maar je spreekt het iets anders uit: knieperties.


    26 - 02 - '16

    McBride schreef:
    (...)

    Nooooo, maar we kunnen shoarma ook delen! Ik ga immers ook de kniepertjes dan met jou delen! D:
    En ik ben geen JB fan, dus laat die puzzel maar thuis liggen. c:


    Okay, ik kom al de shoarma brengen :')
    Maar dan wil ik wel su-per veer kniepertjes :Y)
    Dacht ik iemand blij te maken met mijn veel te oude JB puzzel is het nog niet goed. ;o


    wat was dit ookalweer

    Karthus schreef:
    Wat balen van die rij-instructeur. Wel leuk dat je kniepertjes hebt gebakken. Bij ons hebben we daar in het dialect een naam voor, ongeveer hetzelfde maar je spreekt het iets anders uit: knieperties.


    inderdaad balen. En ik moet nog 10 lessen geloof ik. :c

    Haha wel grappig. Ik vind ''knieperties'' best raar klinken. Terwijl het maar 1 letter verschil is. Zal denk ik toch door het dialect komen. ^^


    Armastus schreef:
    (...)

    Okay, ik kom al de shoarma brengen :')
    Maar dan wil ik wel su-per veer kniepertjes :Y)
    Dacht ik iemand blij te maken met mijn veel te oude JB puzzel is het nog niet goed. ;o


    SHOARMA! :Y) :3 nomnomnom

    Je krijgt zoveel kniepertejs als je wilt. Het deeg is toch onwijs makkelijk te maken. c:
    En nah, geef die JB puzzel maar aan een Belieber. ^^

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 14:23 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    SHOARMA! :Y) :3 nomnomnom

    Je krijgt zoveel kniepertejs als je wilt. Het deeg is toch onwijs makkelijk te maken. c:
    En nah, geef die JB puzzel maar aan een Belieber. ^^


    Ik ben wel een belieber maar ik kan niet puzzelen :')
    WOOHOO KNIEPERTJES :Y)


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    (...)

    Ik ben wel een belieber maar ik kan niet puzzelen :')
    WOOHOO KNIEPERTJES :Y)


    Wat is er moeilijk aan puzzelen? Of zijn het echt immens veel puzzelstukjes?

    Yumyum! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oehh, dat ziet er lekker uit. :9~ Ik had net wel een quiche in een mok gemaakt, die was ook lekker. Mijn rij-instructeur is heel aardig gelukkig, maar het kan wel frustrerend zijn als hij extra gaat onderstrepen wat er mis ging, alsof ik dat zelf nog niet wist.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    McBride schreef:
    Ze zijn ook heerlijk met ijs. c:

    En wat bedoel je met tellen?


    Ik bedoel; als je nou eens gaat tellen hoe lang je de tijd moet nemen om op te trekken. Dan tel je gewoon in je hoofd, of eventueel hardop, mee. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Meh, jammer dat het niet goed ging.

    Een kniepertje is Drenths, als het goed is. In ieder geval is geloof ik het ''normale'' woord ''knijpertje''. Die dingen zijn zo lekker, jom jom. :9~


    Pretty is just a pretty word.

    Ugh ik heb ook een klote instructeur gehad. Het klikte totaal niet, hij kon het niet goed uitleggen en ik raakte helemaal gestrest van zijn gezucht en gesteun. Op een gegeven moment zette hij out of the blue zijn vriend in de auto om mij les te geven. "Want hij wilde het ook leren". Oke, dat was dus al een wtf-moment, maar het werd erger. Op een gegeven moment sta ik bij een druk kruispunt en begint die vriend allerlei commando's te roepen, terwijl die rijinstructeur die achterin zit naar hem roept dat hij fout zit. Wat gebeurt er: die twee krijgen knallende ruzie in de lesauto, terwijl ik nog altijd besluiteloos bij dat kruispunt sta.

    Na die keer ben ik gelijk opgehouden bij die vent. Nu les ik bij een super leuke rijinstructeur waarmee ik kan lachen en elke keer bijleer.

    Misschien zit jij een klein beetje in dezelfde situatie als ik toen zat, dat de klik er niet is en je daar zenuwachtig van wordt?


    ars moriendi

    Oberyn schreef:
    Oehh, dat ziet er lekker uit. :9~ Ik had net wel een quiche in een mok gemaakt, die was ook lekker. Mijn rij-instructeur is heel aardig gelukkig, maar het kan wel frustrerend zijn als hij extra gaat onderstrepen wat er mis ging, alsof ik dat zelf nog niet wist.


    Wat is een quiche? :Y)
    En beter dat je een aardige rij instructeur heb. I'm already jealous! :p

    Videnda schreef:
    (...)

    Ik bedoel; als je nou eens gaat tellen hoe lang je de tijd moet nemen om op te trekken. Dan tel je gewoon in je hoofd, of eventueel hardop, mee. ^^


    Ooh op die manier. Dat is misschien wel een idee inderdaad. Dankje! :3

    Mulleroni schreef:
    Meh, jammer dat het niet goed ging.

    Een kniepertje is Drenths, als het goed is. In ieder geval is geloof ik het ''normale'' woord ''knijpertje''. Die dingen zijn zo lekker, jom jom. :9~


    Dunno. Het is gewoon lekker. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ribery schreef:
    Ugh ik heb ook een klote instructeur gehad. Het klikte totaal niet, hij kon het niet goed uitleggen en ik raakte helemaal gestrest van zijn gezucht en gesteun. Op een gegeven moment zette hij out of the blue zijn vriend in de auto om mij les te geven. "Want hij wilde het ook leren". Oke, dat was dus al een wtf-moment, maar het werd erger. Op een gegeven moment sta ik bij een druk kruispunt en begint die vriend allerlei commando's te roepen, terwijl die rijinstructeur die achterin zit naar hem roept dat hij fout zit. Wat gebeurt er: die twee krijgen knallende ruzie in de lesauto, terwijl ik nog altijd besluiteloos bij dat kruispunt sta.

    Na die keer ben ik gelijk opgehouden bij die vent. Nu les ik bij een super leuke rijinstructeur waarmee ik kan lachen en elke keer bijleer.

    Misschien zit jij een klein beetje in dezelfde situatie als ik toen zat, dat de klik er niet is en je daar zenuwachtig van wordt?


    Jeetje, dat klinkt me ook echt vreselijk!

    En ja, misschien heb ik dat ook wel een beetje. Of naja, sowieso gaat de radio altijd aan. Iets wat wettelijk niet mag, maar zelf vind ik het niet erg omdat ik me dan op de radio kan concentreren wanneer ie me weer afblaft. Een complimentje kan dr bijna nooit vanaf en er is veel gezucht en gemopper. -.-'

    Wel beter dat je nu bij een ander zit. Ik mag van mijn ouders nit naar een ander, omdat ik ''altijd wel dit soort mensen mee zal maken en ermee moet leren omgaan''. Ik vind het een reden van niets, maar zij betalen dus zij bepalen. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Van de plaatjes herken ik ze, maar ik had geen flauw idee dat ze kniepertjes heten! In ijs vind ik ze wel lekker, maar los lijken ze me een beetje saai.

    Ik had echt een klote rijinstructeur! Het was wel een grappig oud mannetje, mijn vriendin en ik hebben een heleboel lol om hem gehad, maar hij kon absoluut geen les geven!
    Voorbeeld:
    Ik moest invoegen op de snelweg maar er was geen ruimte en die kwam er ook niet, dus ik vroeg: "Wat moet ik nu doen?"
    Wist hij niet! Hij zat gewoon een beetje te "uuhh...ehh..uuhhh...jaaa..eehhh". Dus ik ging steeds langzamer rijden terwijl ik voorstelde om gewoon de volgende afslag weer te nemen, terug maar toen greep hij gewoon mijn stuur toen er een gaatje kwam.
    En toen ik vroeg wat ik moest doen als zoiets op mijn examen gebeurde zei hij: "Dat gebeurt niet! Dat heb ik nog nooit meegemaakt!"
    Lekker dan...heel leerzaam...


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran