• Dag beste mensen die ook op Quizlet zitten! (:
    Ik ben Eline en ben sinds vandaag lid. Niet alleen heb ik sinds mijn veertiende een passie ontwikkeld voor schrijven, ook teken ik enorm graag. En mijn tekeningen zou ik met jullie willen delen.

    Hier is bijvoorbeeld een vlinder tekening, die ik voor een meisje van elf heb getekend:



    Het is in kleurpotlood getekend, op gerecycleerd papier. Mijn grootvader schilderde en ik denk dat ik de passie van hem heb overgekregen.



    Dit is een portrettekening dat ik gemaakt heb voor mijn eerste klant. Ik heb dit werk kunnen verkopen voor een zestig euro en heb er zeker tien uur aan bezig gezeten. Dat terwijl het maar een A4 formaat is! (standaard formaat)

    Nog een portretwerk van Emma Robberts:




    Ik heb nog meer tekenwerken die je kan terugvinden op mijn instagram: InspirationOnPaper :D Want ik werk ook met andere materialen, zoals acryl en aquarelverf.

    Als jij zelf ook graag tekent en je misschien graag tips wilt, geef me dan een seintje of mail me de tekening door naar: eline.van.dooren1@gmail.com. Dan help ik je met plezier verder.
    Tekenen is echt een passie van me! Het is een grote droom om ooit illustrator te worden (:

    Wowie, je tekent echt heel mooi (: Heb zelf helaas niet zoveel talent voor tekenen haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wauw, je kan echt supermooi tekenen!


    chaos makes the muse

    Tacitus schreef:
    Wowie, je tekent echt heel mooi (: Heb zelf helaas niet zoveel talent voor tekenen haha :')


    Haha dankjewel! :D Wilt dat zeggen dat jij ook tekent?

    Douceur schreef:
    Wauw, je kan echt supermooi tekenen!


    Dankjewel! (:

    Gaaf! Zelf teken ik ook wel wat, maar nog niet zo mooi als jij! Wat voor potloden gebruik je?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Oké dit ziet er echt vet mooi uit!*-*


    You were born original, don't die as a copy.

    VeniVidiVici schreef:
    Gaaf! Zelf teken ik ook wel wat, maar nog niet zo mooi als jij! Wat voor potloden gebruik je?


    Ik gebruik drie potloodsoorten. Faber Castell Polychromos (set van 120) Caran D'ache watercolor (set van 80) en tot slotte de HEMELSE kleurpotloden genaamd Luminance, ook van het merk Caran D'ache (een set van 72). Maar ik zweer je op al de kaas die in mijn koelkast ligt (ik hou van kaas, dus wees gerust dat ik de waarheid spreek) dat het GEWELDIGE potloden zijn! (De laatste) Jammer dat ze zo enorm duur zijn.
    O en ik heb een vraagje: ik zie onder elke reactie die ik krijg zo'n vaste zin staan bij iemand. Helemaal onderaan. Jij hebt dat ook en ik vroeg me af hoe je dat instelt?

    En bedankt voor het compliment! ^^

    SPECS schreef:
    Oké dit ziet er echt vet mooi uit!*-*


    Haha dankjewel :D En check eens even je privé bericht als je kan? (:

    RealDreamer schreef:
    (...)

    Haha dankjewel :D En check eens even je privé bericht als je kan? (:


    Hmmm heb er geen, ik stuur je anders wel eentje :)


    You were born original, don't die as a copy.

    RealDreamer schreef:
    (...)

    Ik gebruik drie potloodsoorten. Faber Castell Polychromos (set van 120) Caran D'ache watercolor (set van 80) en tot slotte de HEMELSE kleurpotloden genaamd Luminance, ook van het merk Caran D'ache (een set van 72). Maar ik zweer je op al de kaas die in mijn koelkast ligt (ik hou van kaas, dus wees gerust dat ik de waarheid spreek) dat het GEWELDIGE potloden zijn! (De laatste) Jammer dat ze zo enorm duur zijn.
    O en ik heb een vraagje: ik zie onder elke reactie die ik krijg zo'n vaste zin staan bij iemand. Helemaal onderaan. Jij hebt dat ook en ik vroeg me af hoe je dat instelt?

    En bedankt voor het compliment! ^^


    Dat heet een 'signature' en dit kan je vinden onder profiel-> Mijn instellingen -> Profiel bewerken. Dan iets naar onder scrollen, daar staat het.

    Wow. Ik ben Luminance even gaan googlen, dat is echt heftig duur, ja. Zelf gebruik ik prismacolor premier. Die vond ik al duur.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Whoaaa supersupergaaf!! Ik ga je even volgen hoor op insta 😁


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik heb trouwens ook insta: @art.mare Misschien heb je nog tips!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Super mooi! Je hebt talent. Misschien een kunstopleiding volgen? :)


    Aan niets denken is ook denken.

    Echt prachtig!

    Ik heb een aantal vraagjes haha:
    -Gebruik je echt alleen kleurpotloden (bij de voorbeelden die je hier zet) of ook waterverf? (of aquarelpotloden en dan met water er overheen)
    -Hoe meng jij je kleuren? Ik bedoel hoe zorg je ervoor dat bijvoorbeeld het gezicht er glad daar uitzien en je er geen potloodstrepen ziet? (wrijf jij je potlood met je vingers uit, met een doekje etc)
    Ik ben gewoon nieuwsgierig (:
    Maar echt heel mooi gedaan!

    [ bericht aangepast op 16 juni 2017 - 18:38 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Wauw, op dit talent mag je trots zijn!


    I'm becoming the best version of myself.