• Ik denk, ik probeer het gewoon c:

    De laatste tijd zie ik hier op Q best veel mamma's voorbij komen en als ik het allemaal goed lees met kleine kinders (rond de 2 jaar?) en zelfs wat zwangerschappen, superleuk! Nou heb ik stiekem een beetje het idee en lijkt het me heel leuk en gezellig om via bijv discord of whatsapp (even kijken wat handig is) een kanaal / app te openen waar we lekker met elkaar kunnen kletsen, tips uit wisselen, klagen, (digitaal) uithuilen, ontroerende momentjes delen.

    Ik ben zelf mamma van een 2,5 jarig dame'tje en in maart krijgt ze er een zusje bij. Dat, in combinatie met werk, de huidige leefomstandigheden, maatschappij, haar ontwikkeling, straks nog een kind erbij, dat het best veel emoties, mooie momenten, vreselijke momenten maar ook vragen etc oproept. Dus lijkt dat mij wel leuk om te delen c:

    Anyway, misschien is er totaal geen interesse voor en zit ik dit voor piet snot te typen, haha, maar laat ik eens zien wie er reageert!

    Ah, leuk idee! Gelukkig kwalificeer ik hier nog niet voor, maar in het kader van find-your-community klinkt het in ieder geval als een fijn initiatief😊


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik voeg me bij Froukje ^^ Maar wat een leuk idee (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ja super leuk idee! ik heb zelf nu een zoontje van 10 maandjes oud. En het is behoorlijk pittig, maar wat zie ik die kleine man zo graag!! <3


    Your Butt is Mine!

    Het viel mij laatst ook op dat er best wat moeders zijn hier, haha. So, I'm in. :Y)
    Ik heb een zoontje dat in maart 3 wordt. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aah tof dat er zo gereageerd wordt! c: Gaat de voorkeur dan uit naar whatsapp of discord? bij die laatste moet ik dan even uitvogelen hoe je een kanaal aanmaakt, lol

    Voor mij whatsapp.
    Ik gebruik discord alleen om mijn rpg-codes en verhaalideeën in te bewaren :')

    [ bericht aangepast op 24 dec 2023 - 16:33 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zal morgen eens kijken of ik er een poll in kan gooien :Y)

    Ah, van walmende tienerhormonen en Tokyo Hotel fantopics naar een nieuwe generatie lezers en mama-topics. We grew up (blush)

    Fantastisch idee! Ik behoor ook nog niet tot de doelgroep, maar anders was ik graag deel geworden van dit leuke initiatief.