• Hallo! Ik heb iets en ik hoop dat jullie weten wat het is. Ja, jullie zijn geen dokters, ik weet het, maar misschien herkent iemand dit(wat ik trouwens niet hoop.)

    Het zit dus zo. Ik ben sinds een klein maandje aan de pil. Nu ben ik dus al die hele maand kots misselijk en ik ben hem nu in totaal vijf dagen vergeten. (Slim, slim...). Sinds vanmorgen ben ik ongesteld geworden, eerst had ik buikpijn, wat ik echt nooit heb tijdens mijn periodes, toen begon ik ook rugpijn te krijgen. Ik kan gewoon niet meer lopen van de pijn. Het voelt alsof ik vermoord word, of zoiets, want ik ben nog nooit vermoord.
    Nu begint ook mijn stuitje(denk ik) extreem pijn te doen, dus ik kan ook niet meer zitten. Liggen doet ook pijn en ik krimp de hele tijd ineen van de pijn. De pijn loopt over mijn hele rug, dus niet alleen mijn onderrug en mijn buikpijn is ondertussen ook aangekomen bij mijn borsten. Mijn bovenbenen doen ook pijn. De pijn komt in vlagen en met steken.

    Heeft iemand dit ook gehad? Ligt het aan de pil? Weet iemand een oplossing, want ik heb geen tijd om naar de dokter te gaan, want ik ga maandag naar Engeland en moet nog veel voorbereiden.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Als je aankomt en pijn begint te voelen, moet je altijd teruggaan naar de dokter. Waarschijnlijk slik je dan niet de juiste pil. Het heeft helemaal niks te maken met het feit dat je hem een aantal dagen bent vergeten. Je zou er niet van mogen aankomen, en al helemaal geen pijn van moeten hebben.
    EDIT: Ik zie net dat je hem pas een klein maandje slikt. Het kunnen ook tijdelijke bijwerkingen zijn, in verband met de hormonen die je slikt. Maar ik raad je toch aan om naar te dokter te gaan, want de pijn zou niet ondraaglijk mogen zijn.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 15:57 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Als je er zo'n last van hebt zou ik nog wel maar naar de dokter gaan...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het klinkt wel extreem, ik zou toch nog even een afspraak bij de dokter gaan maken..


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik denk dat je aan het bevallen bent.

    Nee kidding, ik had dat vroeger altijd voor ik aan de pil ging. Ik ben door de mijne gewoon een beetje verzwaard, maar mijn zus had ook ontzettend veel hoofdpijn en klachten door haar pil, dus ik zou naar de dokter gaan en kijken voor een andere.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik denk dat je aan het bevallen bent.

    Nee kidding, ik had dat vroeger altijd voor ik aan de pil ging. Ik ben door de mijne gewoon een beetje verzwaard, maar mijn zus had ook ontzettend veel hoofdpijn en klachten door haar pil, dus ik zou naar de dokter gaan en kijken voor een andere.


    Dat zou een beetje onmogelijk zijn, want ik heb geen vriendje xd.

    En ja, ik kijk morgen wel hoe het is en anders dan probeer ik voor het weekend nog een afspraak te maken, want dit is niet normaal meer. Ik nam de pil om de pijn te verminderen, maar het werd tien keer zo erg xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dat is wel heel extreem, daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. ;o Als ik jou was zou ik echt naar de dokter gaan, misschien is er ook wel iets anders aan de hand.


    Your make-up is terrible

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Dat zou een beetje onmogelijk zijn, want ik heb geen vriendje xd.

    En ja, ik kijk morgen wel hoe het is en anders dan probeer ik voor het weekend nog een afspraak te maken, want dit is niet normaal meer. Ik nam de pil om de pijn te verminderen, maar het werd tien keer zo erg xd
    Kan je vandaag gaan, want als het iets anders is, zou het zonde zijn als je er niet op tijd bij bent. Ik zou het namelijk niet op mijn geweten willen hebben als je iets aan je appendix ofzo hebt. (ik weet de locatie van je pijn niet, dus ik zeg maar iets)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De huisarts is al om vijf uur dicht. Echt een noodgeval is het denk ik ook niet, ik ga er waarschijnlijk niet dood aan als ik tot morgen wacht en misschien is het dan ook al wel over.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Videnda schreef:
    Als je aankomt en pijn begint te voelen, moet je altijd teruggaan naar de dokter. Waarschijnlijk slik je dan niet de juiste pil. Het heeft helemaal niks te maken met het feit dat je hem een aantal dagen bent vergeten. Je zou er niet van mogen aankomen, en al helemaal geen pijn van moeten hebben.
    EDIT: Ik zie net dat je hem pas een klein maandje slikt. Het kunnen ook tijdelijke bijwerkingen zijn, in verband met de hormonen die je slikt. Maar ik raad je toch aan om naar te dokter te gaan, want de pijn zou niet ondraaglijk mogen zijn.


    Dat aankomen is een veel voorkomend 'probleem' als je aan de pil begint, heeft niets te maken met de juiste pil - heeft de arts mij verteld. Ik was ook ineens een hoop aangekomen, maar na 2 jaar is het ook vanzelf weer eraf gegaan terwijl er niets verandert is in mijn eetpatroon ^^

    Anyways, klinkt niet heel goed. Zou gewoon morgen even naar de dokter gaan! Misschien dat je verkeerd reageert op een stofje dat in de pil zit? Maar 5 dagen vergeten is niet heel slim haha.


    To infinity and beyond •

    Het aankomen komt inderdaad door de verandering in je hormonenspiegel waardoor je meestal meer begint te eten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    JamesPotter schreef:
    De huisarts is al om vijf uur dicht. Echt een noodgeval is het denk ik ook niet, ik ga er waarschijnlijk niet dood aan als ik tot morgen wacht en misschien is het dan ook al wel over.
    Ik hoop het voor jou. Als het alsnog ondragelijk wordt, kan je misschien nog naar een dokter van wacht gaan. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    JamesPotter schreef:
    De huisarts is al om vijf uur dicht. Echt een noodgeval is het denk ik ook niet, ik ga er waarschijnlijk niet dood aan als ik tot morgen wacht en misschien is het dan ook al wel over.

    Je hebt normaal toch ook dokters van wacht? (Toch in België.) Daar kan je altijd langsgaan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.