• Ik zie altijd de mooiste dingen gemaakt met photoshop en dan wil ik altijd weten hoe het gemaakt is, daarom dacht ik dat het misschien handig was om een topic aan te maken zodat we op Quizlet tips en tricks over photoshop met elkaar kunnen delen (:
    Vragen kan je beneden droppen, misschien heb ik er antwoord en als ik het niet weet komt hij bij de vragenlijst zodat andere die het wel weten het kunnen beantwoorden!
    Dus help me alsjeblieft met deze lijst uitbreiden dan hebben we er allemaal wat aan! (:

    Wat betekend alles?
    Tools panel overview

    Hoe maak ik een gif?
    https://www.youtube.com/watch?v=uLXx DCuzEtM > deze link werkt niet mee ;c
    Snap je het niet helemaal? Je kan het altijd vragen, ik zal je proberen te helpen.

    Wat als PS downloaden echt niet lukt?
    Dit is een handige online versie

    3D effect creëren.
    Video

    Hoe download ik photoshop?
    Stap 1.
    Download Vuze op je computer of laptop. De instructies wijzen zichzelf wel.

    Stap 2.
    Ga naar de Torrentz-site en typ in wat je wilt hebben.
    Voorbeeld

    Stap 3.
    Kijk welke je wilt hebben en kijk aan de rechter kant hoeveel goede recensies/comments/likes deze heeft. Dat staat in de groene cijfertjes. Hoe meer, hoe beter. De blauwe zijn de dislikes laat maar zeggen.
    Voorbeeld

    Stap 4.
    Nu heb je geklikt op een van de keuzes en dan kom hier op uit, dit is een lijst met sites waar de torrents op staan die je kan downloaden. Het fijnste vind ik kickass/katproxy omdat hier de minste reclames op zitten en dit het duidelijkste is en het veiligste eruit ziet, deze staat er echter niet altijd bij, dus dan moet je even kijken welke het doet. Je moet zorgen dat je altijd op de "download torrent" button klikt en niet op gewoon download of iets anders.

    Stap 5.
    Je komt nu op de site Kickass. Dan klik je op "dowload torrent" en dan zal je bestandje automatisch worden gedownload, daar klik je op om het te openen en dan wordt het geopend in vuze!
    Het zou er zo uit moeten zien.

    Stap 6.
    Nu download vuze het bestand en is het gewoon een kwestie van wachten.
    Voorbeeld
    Voor programma's
    Als deze gedownload is dan moet je op de rechter muisklop klikken en dan "openen". Dan ga je naar het bestand, vaak staat er een "read me" bij, die je verdere uitleg geeft over hoe je het moet installeren. Lukt het niet kan je meestal wel uitleg vinden op de pagina vanwaar je het gedownload hebt.
    Voor series/films
    Je kan gewoon dubbel klikken om deze te openen en dan opent je film/aflevering met vuze video/media player.
    Je bestanden kan je meestal vinden bij documenten en dan het mapje "vuze downloads" maar dat kan verschillen dus daar moet je even naar zoeken.




    Question Box
    Bij mij werkt de mini bridge nooit zo als ik wil omdat ik deze de mapjes niet showt en alleen maar de foto's erin. Hierdoor kan ik niet doorklikken naar volgende mapjes. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen en moet ik alles bijv. op mijn bureaublad zetten als ik een gif wil maken daarbij moet je alles via mini bridge openen en dat kan niet via openen met...? - Lizor

    Handige links

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 0:24 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 juni 2014 - 17:21 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Nee, alleen dan moet je wel de goede sites gebruiken :3 als je uitleg nodig hebt zeg het maar


    Graag, vuze heb ik nu net op mijn laptop gedownload en snap er niet echt veel van (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    (...)

    Graag, vuze heb ik nu net op mijn laptop gedownload en snap er niet echt veel van (:

    Ik doe wel een hele uitleg + vuze zodat andere daar ook wat aan hebben.

    Hoe download ik photoshop? Je kan hiermee ook films/series en nog veel meer downloaden.
    Stap 1.
    Download Vuze op je computer of laptop. De instructies wijzen zichzelf wel.

    Stap 2.
    Ga naar de Torrentz-site en typ in wat je wilt hebben.
    Voorbeeld

    Stap 3.
    Kijk welke je wilt hebben en kijk aan de rechter kant hoeveel goede recensies/comments/likes deze heeft. Dat staat in de groene cijfertjes. Hoe meer, hoe beter. De blauwe zijn de dislikes laat maar zeggen.
    Voorbeeld

    Stap 4.
    Nu heb je geklikt op een van de keuzes en dan kom hier op uit, dit is een lijst met sites waar de torrents op staan die je kan downloaden. Het fijnste vind ik kickass/katproxy omdat hier de minste reclames op zitten en dit het duidelijkste is en het veiligste eruit ziet, deze staat er echter niet altijd bij, dus dan moet je even kijken welke het doet. Je moet zorgen dat je altijd op de "download torrent" button klikt en niet op gewoon download of iets anders.

    Stap 5.
    Je komt nu op de site Kickass. Dan klik je op "dowload torrent" en dan zal je bestandje automatisch worden gedownload, daar klik je op om het te openen en dan wordt het geopend in vuze!
    Het zou er zo uit moeten zien.

    Stap 6.
    Nu download vuze het bestand en is het gewoon een kwestie van wachten.
    Voorbeeld
    Voor programma's
    Als deze gedownload is dan moet je op de rechter muisklop klikken en dan "openen". Dan ga je naar het bestand, vaak staat er een "read me" bij, die je verdere uitleg geeft over hoe je het moet installeren. Lukt het niet kan je meestal wel uitleg vinden op de pagina vanwaar je het gedownload hebt.
    Voor series/films
    Je kan gewoon dubbel klikken om deze te openen en dan opent je film/aflevering met vuze video/media player.
    Je bestanden kan je meestal vinden bij documenten en dan het mapje "vuze downloads" maar dat kan verschillen dus daar moet je even naar zoeken.

    Hopelijk is het zo duidelijk :3

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 juni 2014 - 17:21 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb op Tumblr een zijblog waar ik voor mezelf allemaal PS-tips en -posts op reblog enzo, dat ze niet verdwijnen in mijn likes. Ik wil die eventueel ook wel geven?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Harcourt schreef:
    Ik heb op Tumblr een zijblog waar ik voor mezelf allemaal PS-tips en -posts op reblog enzo, dat ze niet verdwijnen in mijn likes. Ik wil die eventueel ook wel geven?


    Gimme that link.


    help

    Harcourt schreef:
    Ik heb op Tumblr een zijblog waar ik voor mezelf allemaal PS-tips en -posts op reblog enzo, dat ze niet verdwijnen in mijn likes. Ik wil die eventueel ook wel geven?

    Graag ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Klik.
    Er staat niet heel erg veel op, en heel erg actief is ie niet, maar er staan wel een paar handiger masterposts op ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Harcourt schreef:
    Klik.
    Er staat niet heel erg veel op, en heel erg actief is ie niet, maar er staan wel een paar handiger masterposts op ^^

    Die van dat haar uitknippen omfgg, thank you, die had ik nodig. Ik ben daar zo slecht in.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn topics. (:

    Bij mij wil hij nu niet openen. Moet ik dus een andere link proberen? (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    Bij mij wil hij nu niet openen. Moet ik dus een andere link proberen? (:

    Ja, soms wil hij niet meewerken dus dan moet je een andere optie kiezen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn topics


    26 - 02 - '16

    Yes yes yes! Ik houd van bananenprut! (Mijn topics. Zoals misschien een paar weten, ik vind MT berichten te saai)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…



    Mijn eerste cover via photo editor online & picmonkey, ik ben er best trots op :Y)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Dit is handig! Een stiekeme mijn topics


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Phorcys schreef:



    Mijn eerste cover via photo editor online & picmonkey, ik ben er best trots op :Y)

    Wauw die is super mooi gemaakt! Hoe heb je dat gedaan? ;o


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.