• Mafia schreef:
    Ik zoek nog enkele goede horrorfilms, liefst gedateerd na 2000. Iemand suggesties? (En niet zoiets als the human centipede, ALS-JE-BLIEFT)

    AL BEKEKEN!
    • Saw (allemaal) (al duizend keer)
    • Scream (allemaal)
    • Piranha (allemaal) (eerste en laatste keer)
    • Devil
    • Shark Night
    • Sint
    • Bait
    • Paranormal Activity (allemaal)
    • Carrie
    • The Mist
    • The Shining
    • Mama
    • A Nightmare On Elmstreet
    • Oculus
    • The Caller
    • The Purge
    • The Cabin In The Woods
    • The Conjuring
    • Curse Of Chucky
    • Final Destination (allemaal)
    • Dead Silence
    • I Spit On Your Grave
    • Sinister

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 19:50 ]

    Oberyn schreef:
    Dead Silence. Zo kljdf eng dat ik 'm niet af heb gekeken, en ik had al niet veel gezien omdat ik mijn handen voor m'n ogen had als die pop in beeld kwam.


    The Mummy is trouwens totaal niet eng, maar wel een heel leuke film.

    Ik kan al tegen Billy the doll in Saw dus moet dit ook lukken, I guess. Sommige poppen kan ik verdragen, anderen niet. :')
    Bennefrost schreef:
    (...)
    Als je Saw kijkt, dan kun je ook Final Destination kijken. Vroeger vond ik deze films geweldig, maar laatst heb ik de tweede nog eens gezien en toen ergerde ik me dood aan het script. :')

    Dat is meestal het probleem. Het feit dat ik Saw kan verdragen is door de backstory, als het enkel gore was zou ik de films niet zo leuk vinden. Maar ik ga vanavond in ieder geval Final Destination kijken, ben benieuwd naar hoe het in elkaar zit.

    Lazet schreef:
    Final Destination neigt idd wel naar vies, maar veel minder dan Saw. Ik vond het persoonlijk wel meevallen, maar als je het haat, zou ik het niet doen.
    The Woman in Black is wel echt heeeel goed

    The Black Woman ga ik sowieso ook zien, maar denk dat ik eerst ga beginnen met Final Destination, aangezien die me wel aanspreekt. En ja Saw is inderdaad heel vies, maar de verhaallijn is echt spannend, geeft me echt kriebels.

    Mafia schreef:
    (...)
    Dat is meestal het probleem. Het feit dat ik Saw kan verdragen is door de backstory, als het enkel gore was zou ik de films niet zo leuk vinden. Maar ik ga vanavond in ieder geval Final Destination kijken, ben benieuwd naar hoe het in elkaar zit.

    De achtergrond en het verhaal van Final Destination vind ik eerder slap, dus dat zorgt ervoor dat ik de films nu minder goed vind. De tweede alleszins, want de eerste en de derde is alweer 7 jaar geleden wanneer ik die voor het laatst heb gezien en toen vond ik ze goed, maar ik ga ervan uit dat het script in die films ook niet veel beter is. Als je ze nog niet gezien hebt, kan je ze altijd eens kijken. Misschien dat jij het verhaal wel goed vindt.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 20:17 ]


    Take me to wonderland

    The Blair Witch Project, natuurlijk. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dysphoria schreef:
    (...)
    De achtergrond en het verhaal van Final Destination vind ik eerder slap, dus dat zorgt ervoor dat ik de films nu minder goed vind. De tweede alleszins, want de eerste en de derde is alweer 7 jaar geleden wanneer ik die voor het laatst heb gezien en toen vond ik ze goed, maar ik ga ervan uit dat het script in die films ook niet veel beter is. Als je ze nog niet gezien hebt, kan je ze altijd eens kijken. Misschien dat jij het verhaal wel goed vindt.

    Ik vond het verhaal op het begin goed, maar ik heb net de laatste gezien en wauw wat zijn die films uitgeperst zeg! Ook al vond ik het einde van de laatste film wel verrassend, de rest van de film...

    Child's Play
    The Messengers
    The Collector


    16 - 09 - '17

    Pabitel schreef:
    Child's Play
    The Messengers
    The Collector

    Ik heb Curse Of Chucky gezien, maar vond die maar gemiddeld. Is die anders dan de vorige films of ongeveer hetzelfde?

    Mafia schreef:
    (...)
    Ik heb Curse Of Chucky gezien, maar vond die maar gemiddeld. Is die anders dan de vorige films of ongeveer hetzelfde?


    1, 2 en 3 vind ik de beste films, die vind ik dus goed, maar ik weet niet of jij dat ook vindt. De rest erna vind ik maar niks.


    16 - 09 - '17

    Sinister? Mijn beste vriendin zat aldoor met dekens voor dr gezicht en dwong mij te kijken. Ik vond het dood eng! Maar keek wel. Alleen 1 deeltje niet, toen keek ik weg. Maar t is best eng, begin is saai, maar t wordt echt gruwelijk.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Halloween is ook wel goed.


    16 - 09 - '17

    One missed call


    de enige horrorfilm die ik ooit heb gezien


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Net Oculus gezien in de cinema. Dat wordt niet veel slapen vannacht :')
    Wel goede film.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    I spit on your grave.
    Misschien geen horror zoals de meeste horrorfilms, maar wel een wraakzuchtige film over een onderwerp dat van mij veel meer mag worden laten zien. Er zijn nu twee delen van, deel drie komt binnenkort geloof ik ook uit.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Oh, en Insidious?
    Ja, ik kijk er zelf niet graag naar haha. De trailers zijn me al eng genoeg.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Val schreef:
    Dead Silence. Zo kljdf eng dat ik 'm niet af heb gekeken, en ik had al niet veel gezien omdat ik mijn handen voor m'n ogen had als die pop in beeld kwam.


    The Mummy is trouwens totaal niet eng, maar wel een heel leuke film.

    Die heb ik net gezien, zeer spannende film!
    In ieder geval ik zoek er nog meer nu mh...

    Squeal schreef:
    I spit on your grave.
    Misschien geen horror zoals de meeste horrorfilms, maar wel een wraakzuchtige film over een onderwerp dat van mij veel meer mag worden laten zien. Er zijn nu twee delen van, deel drie komt binnenkort geloof ik ook uit.

    Ik vond het eerste deel goed, maar het tweede was niet zo geweldig. Ik ga denk ik de originele eens zien want die eerste leek me interessanter dan de tweede.
    In ieder geval, als je van dat soort films houdt: http://en.wikipedia.org/wiki/Rape_and_revenge_film. Handige link!
    Wel niet naar Bad Reputation kijken, die was echt niet goed...