• Kent iemand een liedje waarin in het refrein kingdom voorkomt?
    Ik hoor het de laatste tijd vaak op de radio maar ik vergeet de titel steeds, ook heb ik al op de site van Slamfm etc gekeken.
    Ik vind hem zo leuk (:

    Er zijn heel veel liedjes met het woord kingdom in het refrein. Kun je er nog iets meer over vertellen?

    Demons?
    Dat is een heel leuk liedje in ieder geval en volgens mij is daar ook iets met kingdom :Y)


    wat was dit ookalweer

    Pedrad schreef:
    Er zijn heel veel liedjes met het woord kingdom in het refrein. Kun je er nog iets meer over vertellen?


    Ik hoorde in het refrein this is the kingdom song this is the kingdom song ( ik weet niet of er echt over song gesproken wordt het kan ook aan mij liggen)
    En het heeft een beetje de stem van coldplay maar van hun is t ook niet (:

    Kun je de melodie wat beschrijven, is het vrolijk liedje of niet?

    Demons?
    "This is my kingdom come"

    Ja, dat is sowieso Demons van Imagine Dragons. Het is come, niet song. (:

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 11:52 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Armastus schreef:
    Demons?
    Dat is een heel leuk liedje in ieder geval en volgens mij is daar ook iets met kingdom :Y)


    Jaaaa! Thankyou !

    Iphigenia schreef:
    Demons?
    "This is my kingdom come"

    Wou dat ook juist zeggen nu ik de vorige reactie had gezien! :Y)

    Iphigenia schreef:
    Demons?
    "This is my kingdom come"

    Ja, dat is sowieso Demons van Imagine Dragons. Het is come, niet song. (:


    Haha ja ik hoorde het al ! bedankt :)

    YasminU schreef:
    (...)

    Jaaaa! Thankyou !


    No problem, ik probeerde hem op gitaar maar er zat een nogal vage noot in :')
    OT: Misschien moet je shazam downloaden? Als je het liedje hebt gewoon aanzetten en Tadaaa! ;D


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    (...)

    No problem, ik probeerde hem op gitaar maar er zat een nogal vage noot in :')
    OT: Misschien moet je shazam downloaden? Als je het liedje hebt gewoon aanzetten en Tadaaa! ;D


    Ja zal ik doen ! Nu ff luisteren tot ik het niet meer leuk vind haha

    Opgelost => Slotje


    help