• Mafia schreef:
    Ik zoek nog enkele goede horrorfilms, liefst gedateerd na 2000. Iemand suggesties? (En niet zoiets als the human centipede, ALS-JE-BLIEFT)

    AL BEKEKEN!
    • Saw (allemaal) (al duizend keer)
    • Scream (allemaal)
    • Piranha (allemaal) (eerste en laatste keer)
    • Devil
    • Shark Night
    • Sint
    • Bait
    • Paranormal Activity (allemaal)
    • Carrie
    • The Mist
    • The Shining
    • Mama
    • A Nightmare On Elmstreet
    • Oculus
    • The Caller
    • The Purge
    • The Cabin In The Woods
    • The Conjuring
    • Curse Of Chucky
    • Final Destination (allemaal)
    • Dead Silence
    • I Spit On Your Grave
    • Sinister

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 19:50 ]

    Deliver us from evil
    Nothing left to fear
    Jessabelle
    The quiet ones
    Haunt
    Let me in


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Moth schreef:
    The Blair Witch Project, natuurlijk. :Y)


    Dat vind ik nou echt een schijtfilm, ik had er een fanfiction over gelezen en die vond ik echt eng en spannend, ben ik de film gaan huren en wat een slechte film. echt.


    they come, they go

    Een goede horrorfilm? Ik en een vriendin van me zijn op dit moment behoorlijk fan van "The Crazies". Ik weet niet of hij na 2000 gedateerd is, maar ik denk het wel. In ieder geval is die zeker het kijken waard!
    x


    Thanks for the journey.

    Bucks schreef:
    (...)

    Dat vind ik nou echt een schijtfilm, ik had er een fanfiction over gelezen en die vond ik echt eng en spannend, ben ik de film gaan huren en wat een slechte film. echt.

    Hij is niet eng, nee, maar het gaat er meer om dat dat de eerste film is die op zo'n manier is gefilmd. En dat maakt 'm tof. :Y)


    Oh, enne, Silent Hill. Ik houd van die film.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Zombieland
    Is niet echt eng, maar het is een geweldige horrorkomedie! Echt het kijken waard.

    Jovantos schreef:
    Sinister? Mijn beste vriendin zat aldoor met dekens voor dr gezicht en dwong mij te kijken. Ik vond het dood eng! Maar keek wel. Alleen 1 deeltje niet, toen keek ik weg. Maar t is best eng, begin is saai, maar t wordt echt gruwelijk.


    Wauw, die lijkt me echt goed!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Lagertha schreef:
    Deliver us from evil
    Nothing left to fear
    Jessabelle
    The quiet ones
    Haunt
    Let me in

    Van de Quiet Ones heb ik veel gehoord, zowel negatief als positief, is hij echt wel de moeite waard?

    Het irritante is gewoon dat er echt enorm veel films zijn tegenwoordig die enkel gaan over 'Ingenomen door het kwade' of iets dergelijks. Er is niet veel originaliteit tegenwoordig.

    Hucci schreef:
    (...)

    Wauw, die lijkt me echt goed!

    Sinister is écht een aanrader, vind ik. (: Samen met Silent hill één van mijn favoriete horrorfilms.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Misschien is My Bloody Valentine is voor je? Het is eigenlijk best wel een hele rare film en er wordt veel in gemoord. Het einde, ik waarschuw je, is echt creepy.... Normaal kijk ik echt veel horrorfilms, maar ik kan op het moment echt niet op meer films komen...


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Macabre schreef:
    (...)
    Sinister is écht een aanrader, vind ik. (: Samen met Silent hill één van mijn favoriete horrorfilms.

    Die trailer geeft me al rillingen, misschien moet ik het maar eens proberen!

    My Bloody Valentine, Surviving Evil, The Terror, I Know Who Killed me, Six Graves, The Strangers 1 en 2, Planet Terror, I Know What you Did Last Summer-reeks, The Eye, The Hamiltons, The Descent, American Mary, Kill Bill 1 en 2, The Possession, Forget me Not, House Of Wax, Apartement 1303, 100 Feet, Black Christmas, Jeepers Creepers, Dark Skies, Hansel & Gretel: Witch Hunters, The Grudge, The Ring, Evil Dead.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, en Smiley.

    Het kan zijn dat sommige films wat ouder zijn, maar ja. Kijk maar gewoon zelf :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    Oh, en Smiley.

    Het kan zijn dat sommige films wat ouder zijn, maar ja. Kijk maar gewoon zelf :'D

    Ik heb er al een aantal in mijn 'te kijken' gezet. Kill Bill is niet echt Horror, maar zijn wel zeer goede actie-films. Uitstekende zwaardtechnieken, die films hebben me een fascinatie voor de Japanse vechtkunsten gegeven! Evil Dead lijkt me zeer angstaanjagend, maar niet echt origineel?

    Grave encounters :X ik ben niet snel bang, maar toen ik die film in mijn eentje, op de laptop met oordopjes in, compleet in het donker was geen slimme zet.
    Het begin is echt zo saai, maar omdat het opgenomen word alsof je er zelf bij loopt is echt vreselijk dat maakt je alleen maar banger.