• Ola!
    Bij mij thus zijn ze grote fans van sterrenmunt kruidenthee. Ik vind dat ook wel lekker, maar heb soms ook wel zin in een ander smaakje - en dan vooral de zoete. Ik ben fan van aardbei, kersen, meloen, bosbessen en apple pie.
    Wat voor thee drink jij t liefst?

    -Neemt nog een slok appeltaartthee-

    Sterrenmunt, Turkse appelthee, meloen & rooibos kaneel.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 21:17 ]


    "Family don’t end in blood”

    Ik ben voor zwarte thees ;)
    Earl Grey en English Breakfast zijn mijn favorieten =)

    Bij de jumbo had ik laatst van die boomgaard thee. Die is heel lekker.
    Ik hou van muntthee en van mango thee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn moeder vindt net zoals ik honing rooibos lekker en verse muntthee, meloen thee lekker. Maybe ideeën?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Gewone Engelse thee met een vleugje vanille extract. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ben een saaie piet, Earl Grey is mijn favoriet (dat rijmde zonder dat ik daar de intentie naar had en nu erger ik me eraan).
    En Meloenthee wil ik nog wel eens drinken. Maar er gaat bij mij sowieso al 1/2 schepjes suiker in, dus dat verpest het hele idee van de thee al, vind ik zelf.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik drink altijd thee met heel wat melk. Maar ik houd wel veel van muntthee (ja met melk)
    Heb ook een keer kauwgomballenthee gehad, en dat was lekker! (zou je niet verwachten hè?)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik drink maar één thee: Forest Fruit van Lipton. Zonder die thee overleef ik het niet en nee, geen enkele andere theesmaak is even goed of beter dan deze (cat)

    Ik ben ook dol op zoete thee! Strawberry cupcake, bosvruchten, lemon pie, gekarameliseerde peer... Noem maar op. Ik houd ervan. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Rooibos thee & Camille thee (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Wat veel verschillende soorten thee o.o

    Krull schreef:
    Wat veel verschillende soorten thee o.o

    Haha, zeg dat wel! Dat maakt het kiezen soms ook zo moeilijk.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Groene thee en Rooibos (en "normale" thee). Al die fruitsmaakjes zijn echt vies.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ben dol op (groene) muntthee en citroenthee.


    You are beautiful, you are love.

    Krull schreef:
    Wat veel verschillende soorten thee o.o


    Heb je al eens in en theewinkel gestaan? (cat)
    Daar haal ik tegenwoordig het meeste van mijn thee, dan word je soms nogal overweldigd ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.