• Ola!
    Bij mij thus zijn ze grote fans van sterrenmunt kruidenthee. Ik vind dat ook wel lekker, maar heb soms ook wel zin in een ander smaakje - en dan vooral de zoete. Ik ben fan van aardbei, kersen, meloen, bosbessen en apple pie.
    Wat voor thee drink jij t liefst?

    -Neemt nog een slok appeltaartthee-

    Ik drink eigenlijk alleen kruidenthee. Kamillethee, verse muntthee en brandnetelthee zijn mijn favorieten.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Moroccan mint, aardbei, rooibos, earl grey, die groene thee met citroen, *gaat nog even door* <3

    Rooibos honing <3

    Ik houd van de randomheid van jouw topics.
    Maar mijn favoriete thees zijn earl grey thee met melk en suiker, english blend met suiker en van twinings; bosbessen en vier rode vruchten. Verder is perzik ook wel oke, of mango/passievrucht of zo. Momenteel drink ik vaker groene thee, maar dat omdat het goed is voor mijn tanden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik hou het liever simpel en drink het liefste muntthee of gewone zwarte thee (:


    • Oh my lord •

    Patholoog schreef:
    Ik houd van de randomheid van jouw topics.
    Maar mijn favoriete thees zijn earl grey thee met melk en suiker, english blend met suiker en van twinings; bosbessen en vier rode vruchten. Verder is perzik ook wel oke, of mango/passievrucht of zo. Momenteel drink ik vaker groene thee, maar dat omdat het goed is voor mijn tanden.

    Thank you, I'll take that as a compliment (: