• Bonjour,

    Ik voel me nu echt vrij klote op het moment want ik kwam er net achter dat een van mijn beste vriendinnen al een paar weken in het geheim met mijn 'crush' heeft.

    Er was vandaag een vriendin van me en we wisselen nogal vaak van telefoon, dus deden we dat ook. Meestal lezen we dan een beetje de gesprekken. Ik kwam dus aan bij het gesprek van haar en J. (mijn crush) en dat had ik beter niet kunnen doen. In die leuke gesprekken was PRECIES te lezen over hoe stom hij het vond dat hij zijn relatie met M. geheim moest houden voor mij.

    Maar natuurlijk kon M. (die vriendin) het niet laten om aan hem te vertellen hoe verliefd ik op hem was en dat ik iedere keer begon te stralen als ik hem zag. Hij wist dus gewoon van mijn hele verliefdheid af.

    Ze wou het mij niet vertellen omdat ik anders gekwetst zou zijn. En nou ben ik niet eens zo heel gekwetst omdat hij mij niet leuk vind. Eerder omdat een van mijn beste vriendinnen weken tegen me heeft gelogen. Verder wisten wel een andere vriendin en zijn beste vriendin het.

    Hebben jullie ook wel eens gehad dat een vriendin zo tegen je loog?


    wat was dit ookalweer

    Wow, wat een naaistreek. Ik zou behoorlijk pissig zijn. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh god, dat lijkt mij echt niet leuk. Veel sterkte er in ieder geval mee en aan de andere kant ze bedoelde het waarschijnlijk niet gemeen want ze probeerde je niet te kwetsen ;c


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ugh, ik zou echt zo ontzettend boos zijn als iemand mij dat flikt :+! Sterkte ermee...

    Dankjewel <3


    wat was dit ookalweer

    Macabre schreef:
    Wow, wat een naaistreek. Ik zou behoorlijk pissig zijn. :')


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    that's really harsh...
    ze had het beter gewoon kunnen vertellen in mijn ogen. sterkte ermee...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wauw, inderdaad wat een naaistreek.
    Dat ze het (nog) niet wilde vertellen dat ze met hem een relatie had, omdat ze dacht dat jij je misschien gekwetst zou voelen, dat had ik nog ergens een plaatsje kunnen geven. Maar als ze dan daar bovenop ook nog eens tegen hem gaat lopen vertellen dat jij een huge crush op hem hebt, dat is echt te lullig voor woorden.
    Dit soort dingen horen vriendinnen niet te doen, dat je het weet..

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 18:34 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Oh wauw.
    Nu gaat J. mij spammen op whatsapp met hoe erg het hem spijt. Tja, aan zijn spijt heb ik weinig nu.


    wat was dit ookalweer

    Lazet schreef op 1 juni 2014 - 18:33:
    Wauw, inderdaad wat een naaistreek.
    Dat ze het (nog) niet wilde vertellen dat ze met hem een relatie had, omdat ze dacht dat jij je misschien gekwetst zou voelen, dat had ik nog ergens een plaatsje kunnen geven. Maar als ze dan daar bovenop ook nog eens tegen hem gaat lopen vertellen dat jij een huge crush op hem hebt, dat is echt te lullig voor woorden.
    Dit soort dingen horen vriendinnen niet te doen, dat je het weet..


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Wauw whut, wat een bitch. En voor excuses is het nu wel te laat. :') Maar hé, je hebt mij nog altijd, ik ben niet voor niks je vrouw! (krul)

    En als het je mag troosten, een vriendin van me heeft ooit mijn gsm uit mijn tas gehaald en naar een jongen ge-sms't dat ik verliefd op 'm was en of-ie iets met me wilde hebben. Kreeg ik nog een ja ook.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    COBAI schreef:
    Wauw whut, wat een bitch. En voor excuses is het nu wel te laat. :') Maar hé, je hebt mij nog altijd, ik ben niet voor niks je vrouw! (krul)

    En als het je mag troosten, een vriendin van me heeft ooit mijn gsm uit mijn tas gehaald en naar een jongen ge-sms't dat ik verliefd op 'm was en of-ie iets met me wilde hebben. Kreeg ik nog een ja ook.


    Jij blijft gewoon mijn vrouw en gaat niet tegen mij liegen. Forevurrr ;3

    Omg. Dat is echt gemeen. ;o
    Nu voel ik me niet zo loner meer :Y)


    wat was dit ookalweer

    COBAI schreef:
    Wauw whut, wat een bitch. En voor excuses is het nu wel te laat. :') Maar hé, je hebt mij nog altijd, ik ben niet voor niks je vrouw! (krul)

    En als het je mag troosten, een vriendin van me heeft ooit mijn gsm uit mijn tas gehaald en naar een jongen ge-sms't dat ik verliefd op 'm was en of-ie iets met me wilde hebben. Kreeg ik nog een ja ook.
    [/quote


    sorry hier moest ik best wel om lachen:X

    maar ik weet niet of ik dat een naaistreek vind of een hele goeie grap....
    Hoe heb je het eigenlijk opgelost?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat een idioot zeg. Jij verdient beter (:


    26 - 02 - '16

    LoveLost schreef:
    (...)

    sorry hier moest ik best wel om lachen:X

    maar ik weet niet of ik dat een naaistreek vind of een hele goeie grap....
    Hoe heb je het eigenlijk opgelost?

    Ze was er blijkbaar van overtuigd dat ik ook op hem was, maar ik vind het een naaistreek, want ik mocht alles uitleggen aan die gast. :'D
    Tja, voortaan hem gewoon ontweken. :3

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 19:07 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat je vriendin je niet wilde kwetsen begrijp ik. Maar dit was alleen niet de juiste manier van haar. Sowieso had ze het nooit geheim moeten houden. Ooit zou jij het vroeg of laat toch te weten zijn gekomen en het zou het er niet beter op maken dat ze het al die tijd geheim hebben gehouden. Daarnaast is het ook niet echt leuk dat die vriendin nog eens heeft verteld dat jij die jongen ook leuk vond. Ik geef je alle recht om boos te zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."