• Geen idee of het goed staat.

    Ik wil heel graag een laptop kopen voor school, want ze hebben bij ons een 'innovatie' om iedereen in een lokaal te stoppen waar geen computers zijn (cat). Nu ziet het ernaar uit het zo blijft voor een hele lange tijd. Daarnaast zijn de computers op school snel bezet. Nu zoek ik dus een vrij goedkope laptop, maar ik kan niet echt goed vinden. Ik wil de laptop eigenlijk alleen gebruiken voor schoolwerk, muziek en internet (youtube kijken, tumblr ect..). Ik zoek eigenlijk een laptop van rond de 300 euro. Ik heb geen idee welke laptop goed is. Weten jullie een goede laptop?


    Seasons will change, but I shall remain

    Je zou eens kunnen kijken naar Peaq. Het is een nog vrij onbekend merk, maar wij hebben er nu 2 in huis en het zijn hele fijne laptops.

    Hmm €300 is misschien niet genoeg voor een degelijke school laptop, maar het ligt aan je eisen en je geduld. Een laptop met Intel i3 core is goed genoeg om snel spelletjes als wordfeud te doen op het internet . Bij de mediamarkt krijgt je zo eentje voor al €650. Ik weet niet of je ze ergens anders goedkoper krijgt.^^

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 20:03 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Zijn er bepaalde programma's die je laptop moeten kunnen draaien, andere voorwaarden die (van school uit, of eigen voorkeur) de laptop moet hebben?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb een hele fijne lenovo die in jouw prijsklasse ligt, en die doet het prima voor school! Ik zal zo even het model opzoeken.


    Spinning around, I'm weightless.

    KyloRen schreef:
    Je zou eens kunnen kijken naar Peaq. Het is een nog vrij onbekend merk, maar wij hebben er nu 2 in huis en het zijn hele fijne laptops.


    Gewonnen bij "Weet Ik Veel?"