• Hallo Tholomew,

    Bij deze krijg je toestemming om aan je themawedstrijd te beginnen. Je hebt één week om het topic te openen.

    Met vriendelijke groet,
    Heimdall
    Moderator



    Cover made by Bloodrider


    Hieeer is hij dan! De eerste, echte Hobbit-Themawedstrijd van Quizlet!

    Wat gaan we doen?
    Heel creatief zijn met Hobbit-dingen. Dingen uit de film, de boeken en hobbits, natuurlijk! Zonder hobbits, geen “The Hobbit” en zonder hobbits geen “Lord of the Rings”. Wat moesten we zonder Smeagol? Waar waren we zonder onze inbreker? Wie vernietigde de ring?
    Hobbits, hobbits, hobbits én dertien dwergen en een tovenaar. Die mogen natuurlijk niet vergeten worden!

    Hoe kan je meedoen?
    De jury zal bestaan uit xPeredhil, Kilicious en mij.
    We zoeken minimaal 10 en maximaal 20 bereidwillige kandidaten die zich met ons in de wereld van Tolkien willen storten!

    Er worden 7 rondes gehouden, die elk een week duren. Er zijn geen afvallers, geen jokers.
    Je kunt enkel om uitstel vragen, uiterlijk 24 uur voor de deadline en met – uiteraard – een goede reden. Je kunt dan 4 extra dagen krijgen. Als je dan niet inlevert, heb je een 1. Na twee keer niet inleveren, word je gediskwalificeerd. In de vakantieperiode houden we er natuurlijk rekening mee dat je weg bent.

    Elke ronde kun je met maximaal 100 punten volbrengen. Per ronde geef ik aan hoeveel punten je kunt scoren op welk onderdeel van de opdracht.
    Uiteindelijk wordt de winnaar gekozen door het gemiddelde van de scores te nemen en dat om te zetten tot een cijfer van 1 tot 10.

    Wat kan je winnen?
    Natuurlijk strijd je voor de hobbit-eer! Maar we hebben er ook een prijs aan verbonden *O*
    Onze lieftallige winnaar[es] krijgt de keuze om een creatie in de spotlight te laten zetten of een Hobbit-creatie te laten promoten in maar liefst 11 Hobbit-stories!

    Regels
    Houd je de huisregels van Quizlet.
    Houd je aan de gegevens die ik hierboven heb neergezet en aan de criteria van de opdracht zelf.
    Spreek elkaar beleefd aan
    Je mag je mening geven over het werk van een ander, maar houd dit netjes en probeer opbouwend te zijn.
    Inleveren doe je via pb. Lever je werk bij alle juryleden in.
    Laat het weten als je je naam veranderd hebt.
    Ik ga je niet achter je broek zitten. Als je niet inlevert, is het je eigen verantwoordelijkheid.


    De wedstrijd story!
    Topic 2

    Deelnemers - vol
    • KillTheSun [vakantie 10 - 15 juli]
    • LynnBlack
    • Naharis [vakantie 10 - 25 juli / 3 - 10 augustus]
    • Arqueiro [vakantie 19 juli - 5 augustus]
    • InsideMyHead
    • Redbeard
    • PrinceLegolas
    • Estel [31 juli - 15 augustus]
    • mysterieus [vakantie 13 - 23 juli]
    • WeepingAngels
    • hobbitaap [vakantie 6 - 12 juli]



    Bonusopdracht
    Vanwege de ongekende mate van enthousiasme, hebben we een bonusopdracht!
    Je kunt hiermee één punt extra krijgen op je uiteindelijke score.
    Zing of speel op een instrument een cover van de twee coupletten van Misty Mountains die in de film worden gezongen. Hoe je dit doet, mag je zelf weten. Je mag er een filmpje bij maken, maar het geluid is ook goed. Je kunt a capella zingen, maar ook dit mag je allemaal zelf bepalen.
    Als je een cover instuurt, krijg je dus een extra punt bovenop je score. (75 punten betekent dus 76 en dan heb je in plaats van een 7,5 een 7,6)
    Je hebt tot het einde van de gehele wedstrijd om je uiteindelijke versie in te sturen. Succes!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 17:18 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Redbeard schreef:
    (...)
    Het zou voor mij wel erg fijn zijn als hij morgenavond online zou komen, aangezien ik zaterdag 's ochtends vroeg weg ga, maar dan is nog niet iedereen terug van vakantie...


    Nee, maar ik verwacht toch niet dat men hem dan meteen dezelfde dag van aankomst inleveren. Dat gaat ook niet zomaar, natuurlijk. Dus dat komt wel goed (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik meld me bij deze af voor deze wedstrijd, helaas.
    Ik ga het sowieso niet meer redden (met of zonder nog meer verlenging), school begint weer bijna en ik ben er achter gekomen dat ik niet meer aan mijn verhalen werk sinds ik aan wedstrijden mee doe, en dat is niet de bedoeling natuurlijk x)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik ben net terug van vakantie en heb mijn quiz af, kan ik hem nu gewoon inleveren?


    "We Watch, we Listen and we Remember." - Winter is coming...

    Wanneer komt de nieuwe opdracht? (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Naharis schreef:
    Ik meld me bij deze af voor deze wedstrijd, helaas.
    Ik ga het sowieso niet meer redden (met of zonder nog meer verlenging), school begint weer bijna en ik ben er achter gekomen dat ik niet meer aan mijn verhalen werk sinds ik aan wedstrijden mee doe, en dat is niet de bedoeling natuurlijk x)


    Aah, dat vind ik echt heel jammer, want ik ben echt niet moeilijk met uitstel en vakanties en zo. Er zijn ook nog maar twee opdrachten...
    De volgende komt overigens morgen, WeepingAngels!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Edward_Elric schreef:
    (...)

    Aah, dat vind ik echt heel jammer, want ik ben echt niet moeilijk met uitstel en vakanties en zo. Er zijn ook nog maar twee opdrachten...
    De volgende komt overigens morgen, WeepingAngels!


    Ik kan het misschien nog wel volhouden als ik er snel aan ga werken. Heb namelijk nog wel een paar dagen helemaal vrij. Maar ik twijfel of ik dat wel wil. Op zich wel, maar toch... En als er toch nog maar twee opdrachten zijn, dan moet ik dat wel vol kunnen houden, toch? (:
    Ook is het niet erg bemoedigend dat de uitslagen zo lang op zich laten wachten. Ik snap dat het saai en moeilijk werk is, maar toch.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb zojuist besloten dat - als het nog kan - ik nog wel mee wil doen.
    Ik heb plotseling enorm leuke ideetjes voor de quizopdracht. Ik liep eerst heel erg vast, maar nu begint het weer te borrelen.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Naharis schreef:
    Ik heb zojuist besloten dat - als het nog kan - ik nog wel mee wil doen.
    Ik heb plotseling enorm leuke ideetjes voor de quizopdracht. Ik liep eerst heel erg vast, maar nu begint het weer te borrelen.


    Yay! Turlijk kan dat.
    Sorry dat de uitslagen lang duren, maar we hebben zelf natuurlijk ook vakantie en jullie hoeven één ding te maken, maar wij vervolgens 10, hehe.
    Ik heb al jullie quizzen al bekeken en ben bijna klaar met 3.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 21:48 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Edward_Elric schreef:
    (...)

    Yay! Turlijk kan dat.
    Sorry dat de uitslagen lang duren, maar we hebben zelf natuurlijk ook vakantie en jullie hoeven één ding te maken, maar wij vervolgens 10, hehe.
    Ik heb al jullie quizzen al bekeken en ben bijna klaar met 3.


    Dan ga ik morgen aan de slag met de quiz (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Naharis schreef:
    (...)

    Ik kan het misschien nog wel volhouden als ik er snel aan ga werken. Heb namelijk nog wel een paar dagen helemaal vrij. Maar ik twijfel of ik dat wel wil. Op zich wel, maar toch... En als er toch nog maar twee opdrachten zijn, dan moet ik dat wel vol kunnen houden, toch? (:
    Ook is het niet erg bemoedigend dat de uitslagen zo lang op zich laten wachten. Ik snap dat het saai en moeilijk werk is, maar toch.


    Het is ook beschamend dat het zolang duurt, maar in tegenstelling tot jullie heb ik geen vakantie en dagen die ik vrij was, was ik in het buitenland.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rumpelstiltskin schreef:
    (...)

    Het is ook beschamend dat het zolang duurt, maar in tegenstelling tot jullie heb ik geen vakantie en dagen die ik vrij was, was ik in het buitenland.


    Ahw :c
    Achja. Ik ben ook nauwelijks thuis geweest deze vakantie. En als ik thuis was, had ik opdrachten te maken. Daardoor ben ik dus ik ben met alle wedstrijden gestopt. Alleen ga ik nu weer door met deze (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    ik heb nog een kap te melden
    van 19 augustus tot 29 augustus ben ik op kazoukamp met mijn broer


    Alles heeft betekenis, ook niets

    PrinceLegolas schreef:
    ik heb nog een kap te melden
    van 19 augustus tot 29 augustus ben ik op kazoukamp met mijn broer


    Wat is een kazoukamp nou weer?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Naharis schreef:
    (...)

    Wat is een kazoukamp nou weer?

    euh...
    dat is een belgische organisatie die kampen voorbereid
    ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Kazoukamp is een kamp georganiseerd door de christelijke mutualiteit in Vlaanderen ;) ik heb dat ook 10 jaar elke vakantie een gedaan ^^
    x Stefanie.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}