• Het is uit met mijn. Vriendje t het was blijkbaar een player heeft een vriendin van me vertelt maar mijn probleem is hoe kan ik hem vergeten???

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 20:37 ]

    Veel met vriendinnen gaan doen, leuke films bekijken en geef het bovenal wat tijd. Het is de eerste weken (soms ook maanden) lastig.


    26 - 02 - '16

    First of all, take a deep breath.
    Boos op hem zijn is zeker begrijpelijk, maar je moet hem niet willen vergeten omdat je hem eigenlijk terug wil - dat wil je namelijk niet als het een player is, geloof me. Zet lekkere break-up muziek op, en schreeuw ff lekker tegen een muur, dat lucht op.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dankje hier heb ik wat aan alleen is het zo dat ik over hem vaak zie zijn school is dichtbij mijn school

    Maar jullie hebben wel gelijk

    Dat komt wel goed, geloof me.
    Alles lijkt nu het einde van de wereld, maar later zal je merken dat dit allemaal peanuts is vergeleken met wat je nog gaat meemaken.
    Relax, doe even wat anders en probeer er niet aan te denken.
    En als je hem morgen ziet, dan loop je er gewoon omheen haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wat naar voor je...

    Zoek veel afleiding: Shoppen, leuke film kijken, met vriendinnen meidenavondje, chocolade of ijs eten, iets lekkers bakken, een lange douche nemen, kortom: Wees lief voor jezelf!
    Praat er ook over als het je dwars zit, met je ouders, vriendinnen of andere mensen die jij vertrouwt. Huil als het nodig is en blijf er niet alleen mee rondlopen. Het lijkt nu heel erg... Maar je komt er echt overheen en dan zie je in dat je veel beter verdient dan zo'n sukkel.
    Sterkte (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zoals de anderen zeggen: besteed tijd met vrienden, vriendinnen, ga shoppen, jongens spotten en tut jezelf lekker op. Ga veel uit en ga lekker los. Maar voor je dat allemaal doet.... Huil het er in een keer lekker uit :D Zeg tegen jezelf: Ik wil vanaf nu nooit nog een vriend. Jongens zijn stom en ik ga lekker single zijn. (Ik meen het DOEN! :P) Als je dat tegen jezelf kan zeggen ga je de beste tijd van je leven hebben. (+ uit mijn ervaring: dan ben je meteen over je ex heen en heb je binnen enkele maanden een vele betere jongen :p)


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Chocola & ijs zijn je beste vrienden :Y).


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik heb geen tips voor je (nooit een vriendje gehad), maar veel sterkte ermee! <3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Weet niet wat je kan helpen, behalve proberen door te gaan met het leven.

    Chocola is je beste vriend op dat moment... Sterkte veel leuke dingen doen met je vriendinnen :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Probeer zo te denken: Ik verdien beter, hij heeft het voor zichzelf verkloot en nu even geen jongens meer voor mij! Doe lekker gek met vriendinnen gewoon YOLO! Veel succes ermee meid ;)


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.