• In een internaat wonen, geen pretje. Toch weten sommige internaten er een leuke tijd van te maken voor de jeugd die er is. Zo is er een internaat in Groningen, die wel leuk is.
    Plever. Zo heet het. Het is gelegen in een bos, en is erg groot.
    In de meeste internaten komen verschillende jongeren. Hier ook. Iedereen heeft een andere reden. Sommige kinderen zijn onhandelbaar thuis, sommige zijn hier vanwege een studie of school, anderen zijn wees en sommigen zijn hier gekomen vanwege een topsport of een ziekte.
    Internaat Plever bestaat nog maar een korte vijf jaar maar is nu al een groot succes. Dat komt ook door de slogan van het internaat, Fun First.




    Mogelijke rollen:

    Meisje: [ 6/6] VOL!
    Sophia Madison Hawkins
    Sealine “Sea” Nainia Woodward
    Noelle ‘Noa’ Riley Holt
    Alexis Daenerys Hill
    Emilie Jennifer Dallas
    Shannon Alexis Cope



    Jongen: [6/6] VOL!
    Tyler Kol Hill
    Jayden Sam Footter
    Jay Tijmen Millenaar
    Amian Haydens
    Thomas Isaac Barton
    Sidney Rivello




    Bestuur:
    Dit doen we omstebeurt lijkt me (:



    Invullijstje:

    Naam:
    Geslacht:
    Rol:
    Welke kamer je wil:
    Uiterlijk+foto :
    Innerlijk:
    Reden om in het internaat te wonen:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 11:17 ]


    Go Dutch.

    Hey, RPG is nog niet begonnen toch?
    Dan reserveer ik een jongen eens, wat anders dan altijd een meisje te zijn xd
    Maaruhm, ik heb klein probleempje met de foto's :$
    Mag het ook zonder?


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    ik vul mijn personage morgen in


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 10:43 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Faceclaim van Matthew Morrison en Nicole Kidman ;D


    wat was dit ookalweer

    Ik faceclaim Shailene Woodley en Emily Osment, ik kan niet kiezen :3


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Snowfallx schreef:
    Hey, RPG is nog niet begonnen toch?
    Dan reserveer ik een jongen eens, wat anders dan altijd een meisje te zijn xd
    Maaruhm, ik heb klein probleempje met de foto's :$
    Mag het ook zonder?


    Google beroemde personen? Dan kun je daarop uitwerken van uiterlijk.
    Een uiterlijk uitwerken en een foto vinden is bijna onmogelijk.


    wat was dit ookalweer

    Mag ik een jongen?


    Tell me about it, stud.

    Ik faceclaim Meghan Ory :)


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Snowfallx schreef:
    Hey, RPG is nog niet begonnen toch?
    Dan reserveer ik een jongen eens, wat anders dan altijd een meisje te zijn xd
    Maaruhm, ik heb klein probleempje met de foto's :$
    Mag het ook zonder?


    Staat erbij!


    Go Dutch.

    Kirk schreef:
    Mag ik een jongen?


    Staat erbij!


    Go Dutch.


    Naam: Sealine “Sea” Nainia Woodward.
    Geslacht: Vrouw.
    Leeftijd: Achttien jaartjes jong.
    Rol: Studente.
    Welke kamer je wil:
    Uiterlijk:
    Sea haar haren zijn van nature donkerbruin, maar soms heeft ze de ingeving ze blauw te verven, elke tint heeft ze nu ongeveer wel gehad. De lengte is tot ongeveer haar ribben, en hebben van nature al een slag erin. Haar gezicht is scherp afgetekend, al zijn haar lippen rond en zacht van vorm, net als haar neus, wat op sommige hoeken als je naar haar kijkt een wipneusje lijkt te zijn. Ze heeft donkerbruine ogen die vaak in het niets lijken te kijken. Haar huidskleur is wat donkerder als dat het is, maar dit komt doordat ze vrijwel altijd buiten is. Ze is best lang, 1 meter 78. Zelf vindt ze altijd dat haar heupen te breed zijn, en in verhouding met de rest van haar lichaam is dit ook wel een beetje zo, maar niet overdreven erg. Ze heeft een slanke taille, waardoor haar borsten en heupen groter lijken, en ze is eigenlijk al gezegend met een vrij grote buste. Het meeste dat je haar zal zien dragen zijn witte jurkjes, wijd en mee zwierend met de wind, of strak tegen haar lichaam.
    Innerlijk:
    Sea is erg stil en verlegen tegen mensen, zelfs tegen degene die ze kent. Ze mengt zich niet graag in gesprekken en houd zich dus vooral overal buiten. Ze is ook vaker buiten als binnen, dit komt omdat ze meer van buiten zijn houd als binnen zitten. Zelfs al zou het regenen, dan zou ze nog buiten te vinden zijn, na hoe vaak ze ook tegen haar zeggen dat ze binnen moeten komen zou ze er blijven. Ze zouden haar zelfs mee moeten sleuren, en dat zal niet gebeuren zonder dat ze er een gevecht van maakt. Want buiten is de enige plek waar ze zich echt veilig voelt. Daarom heeft ze ook niet vrienden, en zal ze afwerend reageren als er iemand tegen haar praat om zo snel mogelijk van die persoon af te zijn, hierdoor vinden andere haar gek, een psyschopaat. Maar niks is minder waar ; eigenlijk is ze gewoon bang om mensen te verliezen.
    Reden om in het internaat te wonen: Er zijn twee dingen, een van de dingen waarom ze hier zit is om haar stoornis, deze is psychisch. Sea heeft last van hallucinaties, en deze kunnen erg zijn. Dit komt doordat ze haar ouders, broer en jongere zusje vermoord heeft zien worden. Zelf heeft ze wel kunnen ontsnappen en sindsdien heeft ze hallucinaties over hen, dat ze er zijn en haar de schuld geven van hun overlijden. Hierdoor kan ze of verstijven van angst, of beginnen met schreeuwen dat het niet haar schuld is. Haar opa en oma waren te oud om voor haar te zorgen, en andere familieleden wouden het niet omdat ze vonden dat ze gestoord was. Ze heeft een jaar bij pleegouders gewoond, maar die werden zo gek van haar dat ze haar naar het internaat hebben gestuurd.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 21:31 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.








    Naam:
    Tyler Kol Hill.
    Geslacht:
    Mannelijk
    Leeftijd:
    18.
    Rol:
    Jongen.
    Welke kamer je wil:
    Donkere kamer.
    Uiterlijk+foto :
    Tyler is geen lelijke jongen. Hij heeft donkerblond haar in een simpel model, hij doet hier dus ook niet veel aan in de ochtend. Hij heeft sterke kaaklijnen wat zorgt voor een mooie gezichtsvorm. Verder heeft hij vrij opvallende groene ogen en iets wat volle lippen. Meestal scheert hij, maar hij laat soms ook even stoppeltjes staan. Tyler mag niet klagen over zijn lichaam. Hij is vrij gespierd en zo'n 1.85 lang. Hij heeft twee tattoo's. Hij heeft een leeuw op zijn bovenarm staan en een slang op zijn schouderblad. Zijn kledingstijl is vrij simpel.
    Innerlijk:
    Tyler is een jongen waarvan veel mensen denken dat hij twee persoonlijkheden heeft. Hij kan het ene moment namelijk een gevoelloze, harde jongen zijn. Hij kan de meest beledigende dingen zeggen en het zal hem vrij weinig boeien. Ook is hij vrij impulsief, hij doet bijna alles zonder er eerst bij na te denken. Als je het bij hem uitlokt kan hij ook vrij agressief worden. Toch kan zijn gedrag helemaal omslaan. Onder dat harde masker zit namelijk een jongen die om zijn vrienden geeft en ze al snel beschermt. Tyler is een echte charmeur en flirt dan ook graag. Hij weet wat hij wil en doet er veel aan om het dan te krijgen. Tot slot kan hij vrij sarcastisch zijn en neemt hij niet al teveel serieus.
    Reden om in het internaat te wonen:
    Zijn moeder vind hem onhandelbaar en de grootste reden dat zijn zusje ook zo is geworden. Zeker omdat ze er alleen voor staat, Tyler's Amerikaanse vader verliet het gezin namelijk toen hij 4 was-.
    Extra:
    Hij is half Amerikaans en half Nederlands. Hij heeft ook nog een zusje dat hier zit.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 13:52 ]


    El Diablo.

    Mag ik een meisje?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Moroi schreef:
    Mag ik een meisje?


    Tuurlijk!


    Go Dutch.

    naam Jayden Sam Footter - beter bekend als Jay
    geslacht mannelijk
    rol Jongen in het internaat
    leeftijd 17
    welke kamer Houten kamer
    uiterlijk Jayden heeft donkerblond haar, blauwgrijze ogen en is ongeveer 1 meter 80 lang . Hij is ietsjes getint, hij wordt snel bruin van de zon en houd deze bruinheid lang op zijn lijf ;3 (zie foto bij foto's in spoiler) Hij draagt tijdens het fietsen natuurlijk een speciaal pak met helm en handschoenen, maar in zijn vrije tijd, vooral joggingbroeken en shirts, of truien. Nogal relaxte kleren. Hij draagt ook veel petjes en vesten. Hij is ook schoenengek.
    innerlijk Jayden is een doorzetter en is zo ook aan de top gekomen. Sinds hij kan fietsen, doet hij ook aan BMX. Hij heeft nooit getwijfeld aan zijn sport en doet er alles voor. Hij is internationaal bekend geweest als klein kind toen hij voor de eerste keer mee deed aan een wedstrijd in het buitenland. Deze bekendheid zette verder niet door. Jayden leeft bijna alleen maar voor zijn fiets. ( zijn fietsnummer is 477)
    Jayden kan echt heel erg lui zijn en slaapt ook best graag, maar zodra het op sporten aan komt, is hij ultrafanatiek! Hij is altijd nieuwsgierig naar nieuwe sporten en dingen ontdekken. Hij probeert van alles en heeft dan ook veel schrammen en blauwe plekken, toch laat hij zich niet kennen en traint altijd door. Zijn sport kost klauwen met geld en dat wordt allemaal betaald door zijn vader. Zijn moeder vond deze sport altijd al een beetje eng.
    Hij kan erg flirterig zijn maar interesseert zich eigenlijk alleen voor meisjes, als zij zijn fiets bewondert of zijn kunnen. Hij is in dat opzicht een beetje te gehecht aan zijn fietsen. Het is een sociale jongen en haalde vroeger al net zoveel kattenkwaad uit als nu. Hij is erg gevat en lacht bijna altijd.
    Reden om in het internaat te wonen De ouders van Jay waren heel erg blij met de successen van hem, maar zagen het niet elke keer zitten om alle aandacht aan hem te geven. Ze kregen hier veel ruzie over, en zijn toen gaan scheiden. Het was toen eigenlijk onmogelijk om goed voor Jay te zorgen door zijn topsport. Zijn vader betaalt nog steeds en heeft nog een goede band met hem maar zijn moeder bemoeit zich er weinig mee. Sinds kort heeft zijn moeder en nieuwe vriend. Zijn moeder is nu zo'n 3 maand zwanger van hem en heeft dit nog niet verteld aan Jay. Jay doet er wel cool onder dat zijn ouders deze keuze gemaakt hebben, maar stiekem voelt hij zich behoorlijk in de steek gelaten. Dit laat hij nog niet merken aan mensen.
    extra Jayden droomt vaak over zijn sport, en internationale successsen enzo, maar vaak komen zijn ouders in zijn droom hem aanmoedigen. Hij schrikt daarvan en wordt dan bezweet wakker. Hij heeft dus best moeite met het weggestuurd zijn.

    foto's








    Go Dutch.