• Ik heb werkelijk géén idee waar dit moet, als een mod zo vriendelijk wil zijn dit naar een goed subforum te plaatsen zou dat fijn zijn (:

    Op het moment heb ik drie lopende RPG's, maar door meerdere redenen zijn er inmiddels een hoop mensen afgevallen. We zijn nog wel met spelers die echt actief en goed schrijven, maar het zou wel leuk/fijn zijn als er weer nieuwe en meer spelers bij komen.De RPG's hebben een woordenminimum van ongeveer 300 woorden per post en ze lopen ook al een tijdje, maar inspringen is geen probleem en iedereen is bereid je te helpen hiermee. Het gaat om de volgende RPG's:

    The Avalon Tradition II Medieval II Fantasy
    Het rollentopic en het speeltopic.
    The Avalon Tradition speelt zich af in een middeleeuwse fantasiewereld. Het verhaal draait een beetje rond de nieuwe uitverkorenen, mensen die trainingen krijgen in bijvoorbeeld vechten, en de mensen hier omheen. Zowel de mensen aan het hof als in het dorp. Het verhaal is grotendeels afhankelijk van de personages en dankzij het fantasie aspect kan je daar dan ook alle kanten mee op.

    Out of Sight, Out of Mind II Victorian Era II Vampiers
    Het rollentopic en het speeltopic.
    Dit verhaal draait rond een vampierclan die zich heeft gevestigd bij het plaatsje Bathum. De clan is ernstig in grootte geslinkt en daarom zijn ze op zoek naar nieuwe leden. De mensen in het plaatsje Bathum hebben echter andere dingen aan hun hoofd, de manier van regeren laat daar namelijk ernstig te wensen over en sommige mensen hebben zich daarom aangesloten bij de rebellengroep.

    Seeking their Souls II Sci-fi
    Het rollentopic en het speeltopic
    Dit verhaal speelt zich af in de toekomst. De mogelijkheid om mensen te creëren is aangebroken en zo zijn de 'Beauties geboren'. Echter kwam men erachter dat zij krachten bezaten , sterker waren .e.d. Men werd bang en sloot ze op in een gevangenis, hier speelt het verhaal zich af. De bewakers houden zich bezig met de dagelijkse dingen en houden orde, de wetenschappers zijn uit op het leren kennen van de Beauties en de Beauties zijn op zoek naar hun ziel, om zo hun reuk,smaak en mogelijkheid tot het zien van kleuren terug te krijgen.


    Laat je niet afschrikken door de hoeveelheid pagina's of ellenlange posts (: Het minimum is ongeveer 300 woorden, dus er wordt echt niet van je verwacht dat je er 1000 schrijft. Inspringen is ook echt geen probleem, ikzelf heb laatst bijvoorbeeld ook nog een nieuw personage gemaakt bij een van de RPG's en zoals ik al zei is iedereen je bereid te helpen met inspringen. (Er heerst geen vriendjespolitiek oid) Hopelijk zijn er mensen die mee willen doen!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 17:29 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Urgh, ik vind die alle drie zo leuk maar ik heb examens, dus ik moet nee zeggen. :/


    help

    Examens? Tentamen/toetsweek bedoel je? (: En dat is niet erg, als je nog een keer van gedachten verandert (ze gaan immers erg langzaam) dan weet je ze te vinden! (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Examens? Tentamen/toetsweek bedoel je? (: En dat is niet erg, als je nog een keer van gedachten verandert (ze gaan immers erg langzaam) dan weet je ze te vinden! (;


    Ja, zoiets. :'D Ik woon in België, hier noemen we dat dus gewoon examens. :')

    Ik zal eens zien of ik in de vakantie dan nog kan inspringen. ^^


    help

    Haha, zoiets dacht ik al en dat is goed (: Hopelijk zijn er tegen die tijd meer nieuwe spelers.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gaikotsu schreef:
    Ik doe mee aan 2/3 van de RPG's en ik help met genoegen de mensen die moeite hebben met inspringen ;].


    Same here :')


    Aan niets denken is ook denken.

    heb je nog steeds mensen nodig? c:

    - ik lig op bed met knallende pijn in mn tanden en waarschijnlijk een weekje vrij van school, dus ik wil graaaaaaaaag meedoen c: -

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 15:52 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    durbanskies schreef:
    heb je nog steeds mensen nodig? c:


    Ja, voor alle rpg's wel geloof ik


    Aan niets denken is ook denken.

    super ^^ let me seeee


    Spinning around, I'm weightless.

    We zoeken zeker nog mensen (:
    Het is wat rustig doordat het voor velen het eind van het schooljaar is, maar laat je dat niet weerhouden om mee te doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    We hebben vrouwen nodig in de avalon rpg!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.