• ... wanneer ik zeg dat we meer dan honderd badeendjes thuis hebben rondslingeren. Ik heb ze echter laatst eens allemaal verzameld, dus nu heb ik fotografisch bewijs dat ik absoluut niet in hyperbolen spreek. :Y)




    Sommige zijn een beetje vies, maar goed. Ik heb ze geteld en van de "gewone" gele hebben we er 95, maar daar komen dan nog een paar bij die groter of net even anders zijn, plus een blauwe en een roze, dus in totaal zitten we gemakkelijk boven de honderd. Achteraf, toen ik ze allemaal weer had weggeruimd, kwam ik er ook nog achter dat er nog twee in de fietstas van mijn moeder zaten, twee in de auto lagen, en eentje achter in de tuin op een paaltje stond, die hier dus niet eens in het leger van mijn hond tentoongesteld zijn.

    Dus, om dit topic enigszins zinnig te houden: hebben jullie ook iets wat je niet verzamelt, maar waar je om een of andere reden toch belachelijk veel van hebt? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OMG! Nog iemand met een badeendjes leger! We zouden samen de wereld kunnen veroveren ._.

    Sorry, examens doen iets raars met mijn hersenen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wow, haha.

    Ik kan niet meteen zoiets bedenken dat ik niet verzamel, maar toch veel van heb.


    16 - 09 - '17

    Omg, dat zijn héél veel badeendjes :o Maar ze zijn wel leuk haha. Ik heb alleen nog maar een verzameling diddl blaadjes van vroeger - beetje beschamend -


    • Oh my lord •

    Ik vind dit eigenlijk wel een hele leuke verzameling. Ik heb niet echt een onbewuste of bewuste verzameling.


    Alleen maar tranen van geluk

    Woww veel badeendjes!
    Mijn nicht spaart ook badeentjes maar dan allemaal aparte met kleren en hoedjes enzo.. XD

    En nee ik spaar eigenlijk niks.. ahaha


    Treat people with kindness

    aww!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Waaauw, dat is echt awesome. ;o Dat soort dingen vind ik echt heel vermakelijk.
    Ik spaar roze dingen, denk ik.


    Your make-up is terrible

    Tolstoy schreef:
    OMG! Nog iemand met een badeendjes leger! We zouden samen de wereld kunnen veroveren ._.

    Sorry, examens doen iets raars met mijn hersenen.


    Nee joh, daar moet je geen sorry voor zeggen. Ik doe sowieso mee. Hier, de commandant der Badeendstrijdkrachten. Op naar gele, piepende werelddominatie. :Y)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 21:57 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omg, hahhaha, geweldig! Ik lig zowat plat hier.
    Dat zijn heeeeeeeeeeel veel leuke schietschijven, hehehe. Helaas kan ik zelf geen badeendjes doorboren met mijn pijlen, maar ik kan ze wel van hun stok afschieten :Y)

    Maar ik geloof niet dat ik zo'n grote verzameling nu heb. Alhoewel, ik had vroeger minstens 100 van die speelgoed dino's.
    Nu heb ik nog wel een stuk of 10 bijzondere stenen op mn kamer liggen. En een ondertussen al aardig grote verzameling van wapens (2 zwaarden, 2 messen en een recurve boog), ahum, ahum :')


    Stenenlikker

    Square schreef:
    (...)

    Nee joh, daar moet je geen sorry voor zeggen. Ik doe sowieso mee. Hier, de commandant der Badeendstrijdkrachten. Op naar gele, piepende werelddominatie. :Y)



    Wat schattig gemaakt! (: Ik denk dat ik dan toch voor nagellak en Parfum ga. Ik kan het gewoon niet laten. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nadine23x schreef:
    Woww veel badeendjes!
    Mijn nicht spaart ook badeentjes maar dan allemaal aparte met kleren en hoedjes enzo.. XD

    En nee ik spaar eigenlijk niks.. ahaha


    Assassin schreef:
    Waaauw, dat is echt awesome. ;o Dat soort dingen vind ik echt heel vermakelijk.
    Ik spaar roze dingen, denk ik.



    Er zat ook een roze eendje bij! En een paar met hoedjes/koptelefoons/een duikbril, die ik stiekem altijd wel grappig vind. Ik geloof dat eenden geen duikbril nodig hebben over het algemeen, maar aan de andere kant zijn ze doorgaans ook niet roze of blauw, dus tja. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kan Arthur Weasley zelfs vanaf hier horen hyperventileren.

    Wauw. Die hoeveelheid is sowieso al erg indrukwekkend, maar ik vind het nog veel knapper om te bedenken dat ze er dus gewoon verschijnen zonder dat je ze spaart. Tenzij iemand anders in je familie dat doet, zie ik namelijk niet helemaal in hoe dat in vredesnaam zo ver door zou kunnen gaan. x)

    Dit telt misschien niet helemaal mee, maar aangezien mijn moeder blokfluitdocente is en soms lesgeeft aan klassen op de basisschool, hebben we veertig vrolijk gekleurde sopraanblokfluiten in huis. :') Als je daar nog eens de wat duurdere, houten varianten bij optelt en de alten, tenoren en bassen erbij schuift, denk ik dat we toch wel aardig dicht in de buurt van vijfenzeventig zouden kunnen komen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wij hebben volgens mij helemaal geen badeentjes in huis. -voor zover ik weet dan-


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Kyojin schreef:
    Omg, hahhaha, geweldig! Ik lig zowat plat hier.
    Dat zijn heeeeeeeeeeel veel leuke schietschijven, hehehe. Helaas kan ik zelf geen badeendjes doorboren met mijn pijlen, maar ik kan ze wel van hun stok afschieten :Y)

    Maar ik geloof niet dat ik zo'n grote verzameling nu heb. Alhoewel, ik had vroeger minstens 100 van die speelgoed dino's.
    Nu heb ik nog wel een stuk of 10 bijzondere stenen op mn kamer liggen. En een ondertussen al aardig grote verzameling van wapens (2 zwaarden, 2 messen en een recurve boog), ahum, ahum :')


    Maar erop schieten klinkt nogal zielig. :c Hoewel, onze hond kauwt er wel op, dus bij nader inzien is ze proberen neer te schieten waarschijnlijk niet het ergste wat ze meegemaakt hebben. :'D



    Sciuto schreef:
    (...)

    Wat schattig gemaakt! (: Ik denk dat ik dan toch voor nagellak en Parfum ga. Ik kan het gewoon niet laten. c:


    Haha, dankje. ^^ En ja, dat met nagellak herken ik ook wel. En dat terwijl ik het afgelopen half jaar nauwelijks nagellak heb gedragen. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat gaaf :D En een super lief hondje!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.