• Beginpost please? (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Debbaut schreef:
    * Het is TEN STRENGSTE verboden om andere gebruikers te pesten of te discrimineren.
    * Hoe meld ik pesters of racisten? Op het openbaar forum staan er meldknoppen, gebruik deze om te melden. Je kunt me ook een berichtje sturen.
    * Wat gebeurd er met de pester(s) of de racist(en)? Pretparkwereld hanteert een zero tollerance beleidt tegen pesters en racisten. Deze sancties zullen wij geven:
    -Pesters
    * Wij zullen eerst kijken hoe erg de situatie is. De standaard straf is een waarschuwing. Let op! Als je al eens eerder een waarschuwing hebt gehad wordt je ONMIDDELIJK geband, ook is dit je laatste kans. Krijg je na een pestwaarschuwing nog een waarschuwing wordt je ook geband. Beide bans zijn permanent.

    Is dit te streng? Of is dit correct?


    Dat is toch niet streng, maar gewoon duidelijk? Mensen moeten weten wat de duidelijke regels zijn, punt! Er is niks te streng, haha.
    Maar misschien raad ik je aan sommige zinnen opnieuw te schrijven om het vlotter te laten overkomen en het is word je ;)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 15:59 ]


    16 - 09 - '17

    Pabitel schreef:
    (...)

    De mini-onderneming die we een heel schooljaar hebben gehad, dat is samen met mijn klas en daarna is het individueel een zakenreis voorstellen.


    Nice! :3


    26 - 02 - '16

    Pabitel schreef:
    (...)

    De mini-onderneming die we een heel schooljaar hebben gehad, dat is samen met mijn klas en daarna is het individueel een zakenreis voorstellen.


    Volgenst mij moeten leerlingen van zes handel bij ons dat ook doen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Karthus schreef:
    (...)

    Nice! :3


    Nee, dat is niet nice, maar kak.

    @Jarne, ja bij ons ook.


    16 - 09 - '17

    Pabitel schreef:
    (...)

    Dat is toch niet streng, maar gewoon duidelijk? Mensen moeten weten wat de duidelijke regels zijn, punt! Er is niks te streng, haha.
    Maar misschien raad ik je aan sommige zinnen opnieuw te schrijven om het vlotter te laten overkomen en het is word je ;)


    Vind ik dus ook.
    Haha, thanks!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Vind ik dus ook.
    Haha, thanks!


    Alstu (:


    16 - 09 - '17

    @Jarne: Hmpf ... ik vind dat je na een pestwaarschuwing en de persoon pest nog eens wel een perm ban kunt geven, maar als die tweede waarschuwing voor iets anders is vind ik het nogal streng, ja.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn computer doet zo vreemd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Harcourt schreef:
    Mijn computer doet zo vreemd.


    Doe vreemd terug xp


    16 - 09 - '17

    Amidala schreef:
    @Jarne: Hmpf ... ik vind dat je na een pestwaarschuwing en de persoon pest nog eens wel een perm ban kunt geven, maar als die tweede waarschuwing voor iets anders is vind ik het nogal streng, ja.


    Ik vind van niet, een onruststokeer kan ik missen als kiespijn en pesten is zo'n zwaar feit dat ik vind dat het gewoon niet anders kan, ookal is die tweede waarschuwing voor iets kleins.


    Queer zijn is gewoon alles

    Pabitel schreef:
    (...)

    Doe vreemd terug xp

    Lol


    -

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik vind van niet, een onruststokeer kan ik missen als kiespijn en pesten is zo'n zwaar feit dat ik vind dat het gewoon niet anders kan, ookal is die tweede waarschuwing voor iets kleins.


    Nou ja, stel dat die gast vijf jaar geleden gepest heeft en z'n leven gebeterd heeft en nu opeens vier posts na elkaar post, dan ga je die toch geen perm ban gaan geven (zeg maar iets).


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    Nou ja, stel dat die gast vijf jaar geleden gepest heeft en z'n leven gebeterd heeft en nu opeens vier posts na elkaar post, dan ga je die toch geen perm ban gaan geven (zeg maar iets).


    Als het vijf jaar geleden is geweest is het wel meteen een ander verhaal he.:'D Neemt ongeveer binnen de twee jaar.


    Queer zijn is gewoon alles

    Pabitel schreef:
    (...)

    Doe vreemd terug xp


    Ik krijg m niet eens opgestart.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Als het vijf jaar geleden is geweest is het wel meteen een ander verhaal he.:'D Neemt ongeveer binnen de twee jaar.


    Zelfs dat vind ik veel, mais bon. Ik ben echt wel - gelukkig, veranderd met twee jaar geleden :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried