• Beginpost please? (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Tankian schreef:
    Happy birthday to me :')


    Gefeliciflaptaard!


    Queer zijn is gewoon alles

    Aldea schreef:
    Hallo mede-bendeleden. Wie is onze slachtoffer vandaag? :Y)

    I'm in the mood to lick a nice neck *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Al een uur ben ik bezig met mijn leesautobiografie en ik zit nu op 100+ woorden. Goed bezig. :W


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Echt weer mijn ouders...
    Ze willen dat ik een stageplek zoek, die heb ik gevonden. Morgen heb ik daar een kennismakingsgesprek mee.
    Maar nee, hoor. Mijn ouders willen eigenlijk dat ik een andere plek zoek, omdat het duur is.
    Zal ik dan maar helemaal met school stoppen? Dan kost ik niks meer....


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dank je, btw, aan iedereen die gestemd had op mijn blog :3
    I won :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gefeliciteerd Eef :3


    26 - 02 - '16

    Dank je :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Karthus schreef:
    Gefeliciteerd Eef :3


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik verlang naar spam. (cat)


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Tankian schreef:
    Happy birthday to me :')


    Happy Birthday!

    En gefeliciteerd, Eef!


    16 - 09 - '17

    Wat denk je te gaan opleveren voor de stagevergoeding?

    Weet ik veel! *frustraties*


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Zo spannend! Vrijdag mondelinge verdediging van mijn eindwerk, pfoe


    16 - 09 - '17

    * Het is TEN STRENGSTE verboden om andere gebruikers te pesten of te discrimineren.
    * Hoe meld ik pesters of racisten? Op het openbaar forum staan er meldknoppen, gebruik deze om te melden. Je kunt me ook een berichtje sturen.
    * Wat gebeurd er met de pester(s) of de racist(en)? Pretparkwereld hanteert een zero tollerance beleidt tegen pesters en racisten. Deze sancties zullen wij geven:
    -Pesters
    * Wij zullen eerst kijken hoe erg de situatie is. De standaard straf is een waarschuwing. Let op! Als je al eens eerder een waarschuwing hebt gehad wordt je ONMIDDELIJK geband, ook is dit je laatste kans. Krijg je na een pestwaarschuwing nog een waarschuwing wordt je ook geband. Beide bans zijn permanent.

    Is dit te streng? Of is dit correct?

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 15:51 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Pabitel schreef:
    Zo spannend! Vrijdag mondelinge verdediging van mijn eindwerk, pfoe


    Waar gaat het over? :3


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    (...)

    Waar gaat het over? :3


    De mini-onderneming die we een heel schooljaar hebben gehad, dat is samen met mijn klas en daarna is het individueel een zakenreis voorstellen.


    16 - 09 - '17