• Beginpost please? (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sciathan schreef:
    (...)

    Gewoon negeren, het is jouw profiel.


    Klopt, maar als ik dan uitleg dat de drie personen die mij het meest nauw aan mijn hart liggen er nu momenteel alleen opstaan is het bullshit volgens die persoon en laat ik opeens de rest van mijn vrienden vallen door hun naam er af te doen. Zielig hoor.. -.-


    16 - 09 - '17

    Pabitel schreef:
    (...)

    Klopt, maar als ik dan uitleg dat de drie personen die mij het meest nauw aan mijn hart liggen er nu momenteel alleen opstaan is het bullshit volgens die persoon en laat ik opeens de rest van mijn vrienden vallen door hun naam er af te doen. Zielig hoor.. -.-


    Apart hoor. Geez, het is niet alsof je al je vrienden op je profiel neer moet plaatsen.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Mascot schreef:
    (...)Dat ken ik, of toch soort van... Ik speel LoL (League of Legends). Jongens zijn altijd heel verbaasd als je dat verteld


    Ik speel GTA, vechtspelletjes, andere racespelletje al die andere shit enz.
    Ik ken ken ook wel redelijk veel automerken, maar dat komt vooral omdat mijn vader en broer vaak met auto's bezig zijn enz.


    16 - 09 - '17

    Sciathan schreef:
    (...)

    Wauw.
    Hehe, ik kom niet veel verder dan Fiat en Toyota. :')
    Dan zegt Maybach en Bugatti je waarschijnlijk weinig tot niets :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sciathan schreef:
    (...)

    Apart hoor. Geez, het is niet alsof je al je vrienden op je profiel neer moet plaatsen.


    Ik had eerst een aantal namen in een spoiler ja, maar ik moet steeds iedereen zijn username veranderen en dan komt er wel eens iemand bij. Als ik serieus iedereen op mijn profiel moet zetten is mijn lijst volgende maand al helemaal niet meer bij te houden.


    16 - 09 - '17

    Mascot schreef:
    (...)Dan zegt Maybach en Bugatti je waarschijnlijk weinig tot niets :'D


    Uhm ...
    :'D


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Pabitel schreef:
    (...)

    Ik speel GTA, vechtspelletjes, andere racespelletje al die andere shit enz.
    Ik ken ken ook wel redelijk veel automerken, maar dat komt vooral omdat mijn vader en broer vaak met auto's bezig zijn enz.
    Ik doe het van mezelf echt vreemd, en die zou ik wel willen spelen als ik het juiste materiaal had :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sciathan schreef:
    (...)

    Uhm ...
    :'D
    Haha Bugatti heeft de snelste en duurste ter wereld :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Pabitel schreef:
    (...)

    Ik had eerst een aantal namen in een spoiler ja, maar ik moet steeds iedereen zijn username veranderen en dan komt er wel eens iemand bij. Als ik serieus iedereen op mijn profiel moet zetten is mijn lijst volgende maand al helemaal niet meer bij te houden.


    Helemaal mee eens, ja. En uiteindelijk geef je toch om die mensen, dus maakt een zinnetje niet veel uit.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Mascot schreef:
    (...)Ik doe het van mezelf echt vreemd, en die zou ik wel willen spelen als ik het juiste materiaal had :'D


    Haha, wij hebben hier bijna elke console, dus ik kan redelijk wat spelen.
    WWE (World Wrestling Entertainment) vind ik trouwens ook geweldig, zowel om naar te kijken als om te spelen xp


    16 - 09 - '17

    Sciathan schreef:
    (...)

    Helemaal mee eens, ja. En uiteindelijk geef je toch om die mensen, dus maakt een zinnetje niet veel uit.


    Ja, maar blijkbaar denkt niet iedereen daar zo over.


    16 - 09 - '17

    Pabitel schreef:
    (...)

    Haha, wij hebben hier bijna elke console, dus ik kan redelijk wat spelen.
    WWE (World Wrestling Entertainment) vind ik trouwens ook geweldig, zowel om naar te kijken als om te spelen xp
    Als ik bij iemand ben die het heeft speel ik COD, ik faal erin, maar het is gewoon grappig


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mascot schreef:
    (...)Als ik bij iemand ben die het heeft speel ik COD, ik faal erin, maar het is gewoon grappig


    Ik dacht eerst dat je over Frans aan het praten was :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mascot schreef:
    (...)Als ik bij iemand ben die het heeft speel ik COD, ik faal erin, maar het is gewoon grappig


    Haha, ik faal ook wel is xD


    16 - 09 - '17

    Amidala schreef:
    (...)

    Ik dacht eerst dat je over Frans aan het praten was :'D
    Call of Duty :Y)

    Haha, ik faal ook wel is

    Ik altijd omdat ik het alleen bij gelegenheden speel


    Sidera nostra contrahent solem lunamque