• Nog 10 tot de 300. <3



    Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Bohemen - 8 maart | 17
    Miriam - Mirriemir - 5 maart | 15
    Anouk - Blanchett - 17 maart | 17
    Gabriëla - Gilinsky - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nicosia - 22 januari | 16
    Marlijn - Rhaego - 24 december | 15
    Noek - PasquaIino - 27 juni | 15
    Marie - Caverne - 3 juni | 14
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Lipstein - 14 maart | 14
    Fren - Asterism - 9 januari | 14
    Eva - Wentelteefje - 30 maart | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Demi - Author - 24 september | 14
    Annemarije - Mulleroni - |

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 15:51 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    De vriendin waarmee ik het feest ga geven is 90% van haar tijd met haar vriend bezig. (ook als ze met mij is.) - Ik koop allemaal leuke dingetjes voor haar en krijg vrij weinig terug. Ik verwacht dat ook niet, want sommige zijn gewoon niet zo. Maar dat is toch jammer. Daarbij weet zij gewoon niet dat ik me depressief voel al een tijd en als ze wat meer met me zou om gaan, zou je dat echt wel merken. (want dan ben ik best wel chagerijnig en shit). Ze heeft gewoon zoveel andere vrienden en dan claimed ze wel mij als beste vriendin, maar zo voelt het voor mij gewoon nauwelijks zo..


    Danmarks Dynamite.

    Marie, ik kom naar je toe vandaag.*O*
    Alhoewel ik betwijfel of ik je ga zien.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Maar Gab, als jij zo veel dingen voor haar doet, ben jij in ieder geval een hele goede vriendin. Het komt wel goed. :3 <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    M'n stiefmoeder is weer zwanger.. Dit is al haar vierde kind in vier jaar en ik word niet goed van al die drukte en al dat gedoe en anderhalf jaar lang een chagrijnige stiefmoeder en nooit meer iets leuks doen. want er wordt elke keer geroepen ''Maar ik moet .... nog voeden'' en ''we kunnen niet lang want .... moet gevoed worden''
    Ze hadden beloofd dat ze niet meer zwanger werd, dus toch. Het is echt niet leuk om oudste te zijn van zes drukke kinderen en altijd het gevoel hebben dat je verantwoordelijk bent en 24/7 babysitter bent, maar er niks aan verdient, ADHD te hebben, waardoor al die kut prikkels nog harder binnen komen en door al die baby's met je zusje op de kamer te liggen. Dat is echt een hel, ze commandeert altijd. Ik haat haar, maar ik kan mensen niet echt haten.
    Alleen mezelf.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Die kut kut Jenna. Ik haat haar ugh.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb het al druk wanneer Jayson hier is, dus ik snap dat dat lastig is. En vier kinderen in vier jaar is absurd, jasses. Ik hoop dat je het uithoudt daar, kan je niet met je vader praten dan? Regels maken ofzo?


    Danmarks Dynamite.

    Memoria schreef:
    Maar Gab, als jij zo veel dingen voor haar doet, ben jij in ieder geval een hele goede vriendin. Het komt wel goed. :3 <3


    Precies wat Aniek zegt.


    Reality's overrated.

    Awh, dat is inderdaad ook wel erg veel. Maar heeft ze dan zo'n wens een groot gezin te krijgen? En als het dan haar wens is, dan kunnen ze wel rekening houden met de rest van de familie.


    Reality's overrated.

    Noek, had je mijn bericht in de whatsapp nog gezien.


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben pas net thuis van trektocht, nee dus. Wat stond erin?


    Reality's overrated.

    Nou, Miriam kan niet komen en Ness heeft het niet gevraagd en komt dus ook niet. Dus twijfel ik of het voor jou wel leuk is om te komen in je eentje, aangezien er veel visite is en je dan misschien in je eentje zit. Je bent van harte welkom, haha - maar het is voor jouw misschien niet zo leuk.


    Danmarks Dynamite.

    Gilinsky schreef:
    Nou, Miriam kan niet komen en Ness heeft het niet gevraagd en komt dus ook niet. Dus twijfel ik of het voor jou wel leuk is om te komen in je eentje, aangezien er veel visite is en je dan misschien in je eentje zit. Je bent van harte welkom, haha - maar het is voor jouw misschien niet zo leuk.


    Mwuh. Dat is jammer.
    Ik wil wel komen, eigenlijk. Ik heb er wel zin in, maar vind het wel een beetje spannend gezien ik jou ook niet persoonlijk ken.


    Reality's overrated.

    Oase schreef:
    (...)

    Mwuh. Dat is jammer.
    Ik wil wel komen, eigenlijk. Ik heb er wel zin in, maar vind het wel een beetje spannend gezien ik jou ook niet persoonlijk ken.


    Nee, inderdaad. Nou, je bent van harte welkom. Ik hoop alleen niet dat je dan de hele avond in je eentje zit. :')
    Aangezien ik waarschijnlijk wel veel rond zal lopen enzo.


    Danmarks Dynamite.

    Maar ik vind het wel leuk als je komt hoor. c:


    Danmarks Dynamite.

    Daar ben ik wel een beetje bang voor, mwuh. Waarom kan Mir niet?


    Reality's overrated.