• Ik heb altijd iets van 10 tot 20 euro over van mijn abonnement. Elke maand vervalt dat dan weer dus ik wilde alles wat ik over had de laatste dag op maken aan credits. Nou staat er wel dat het beta is en dat het op eigen risico is enzo. Maar toch verwacht ik wel dat hij het dan een keer doet. Maar hij heeft het nog nooit gedaan. Ik heb het iets van 25 keer geprobeerd op verschillende momenten maar hij doet het gewoon niet. Ik vind dit nogal irritant. Zet er dan bij dat hij het gewoon niet doet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij mij doet 'ie het ook nooit. Ik heb het maar opgegeven. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sciuto schreef:
    Bij mij doet 'ie het ook nooit. Ik heb het maar opgegeven. ^^


    Ja, ik nu onderhand ook. Maar toch vind ik het slordig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sciuto schreef:
    Bij mij doet 'ie het ook nooit. Ik heb het maar opgegeven. ^^


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb het wel een keer gehad dat 'ie werkte. Heb het toen gelijk maar 2x gedaan.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    Ik heb het wel een keer gehad dat 'ie werkte. Heb het toen gelijk maar 2x gedaan.


    Slim slim slim.

    Vroeger deed hij het wel gewoon altijd goed. Dus ik begrijp niet waarom hij nu opeens beta is het nauwelijks tot niet doet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Misschien komt het doordat je een abonnement hebt, ikzelf heb prepaid en het werkt altijd bij mij.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Scrubb schreef:
    Misschien komt het doordat je een abonnement hebt, ikzelf heb prepaid en het werkt altijd bij mij.

    Ik heb ook prepaid en bij mij werkt het ook niet.
    Ik heb het ook maar opgegeven. Ik doe het maar gewoon met iDeal.


    Take risks and conquer your fears.