• Sorry voor het spammen, dit is echt mijn laatste topic, maar dit wilde ik toch even delen. (cat)


    Een topman van de nationalistische partij van de nieuwe Indiase premier heeft gezegd dat de groepsverkrachting en de moord op twee jonge meisjes "per ongeluk" gebeurd zijn.
    "Dit soort incidenten gebeurt niet met opzet. Dat gebeurt per ongeluk", zei Ramsevak Paikra, minister van Binnenlandse Zaken van de deelstaat Chhattisgarh en lid van de Bharatiya Janata Party (BJP), de nationalistische partij van de hindoes. Achteraf liet Paikra weten dat zijn woorden verkeerd werden weergegeven, ook al werden ze zo uitgezonden door de televisie.

    De uitspraak doet denken aan een gelijkaardige uitspraak van de minister van Binnenlandse Zaken van de deelstaat Madhya Pradesh, Babulal Gaur, ook van de BJP, die gezegd had dat verkrachtingen "soms te veroordelen, maar soms ook niet te veroordelen zijn." "

    Bron


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dafuq. Alleen van de titel al begint mijn bloed te koken. Bah. Wat een misselijkmakende vent.


    26 - 02 - '16

    Dat is echt bullshit. Wauw. Geen enkele respect voor die vent.


    † Love? I want to sleep.

    Dus ze vallen per ongeluk met hun pik in de vagina van een meisje, komen klaar en dan hebben ze per ongeluk een wapen waarmee de meisjes dood zijn gegaan?


    Your make-up is terrible

    Ja, en ik heb gisteren 'per ongeluk' een auto gejat, een huis in de fik gestoken en een kat aangereden met mijn eenwieler.
    :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Te veel domheid in één artikel.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Karthus schreef:
    Dafuq. Alleen van de titel al begint mijn bloed te koken. Bah. Wat een misselijkmakende vent.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.



    MTV knows this to be false :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ohwauw..Dat is gewoon ziek als je dat denkt :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ja, natuurlijk, hoe zou dat ook expres kunnen gebeuren? Wat een vreemd gedacht --'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh god I'm so sorry that I accidentally raped you. I'll unrape you in a moment, aight?


    No growth of the heart is ever a waste

    Zijn moord zal ook per ongeluk gebeuren. (A)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Karthus schreef:
    Dafuq. Alleen van de titel al begint mijn bloed te koken. Bah. Wat een misselijkmakende vent.


    16 - 09 - '17

    Biggest bullshit ever.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dan wordt hij ook per ongeluk verkracht en vermoord, denk ik. Jeetje, hoe kan je zoiets in vredesnaam per ongeluk doen? Je snijdt jezelf per ongeluk in je vinger. Als je iemand verkracht en daarna vermoord, weet je heel goed waar je mee bezig bent en dat doe je dan ook niet per ongeluk.


    Physics is awesome

    Barnabas schreef:
    Te veel domheid in één artikel.


    Queer zijn is gewoon alles