• Ja, dat ben ik nu vrolijk aan het doen, want mijn gastgezin is weg op een verjaardag en komen op een onbekende tijd weer terug. Ondertussen heb ik pizza besteld als avondeten, maar het ding is een beetje dat mijn gastgezin niet zo'n fan is van junkfood, en ik denk dat ze het niet zo op prijs zouden stellen als zij eerder thuiskomen en de pizzagast mij zo'n doos geeft voor de neus van hun kids. :')

    Dus, nou zit ik hier met mijn vingers gekruist dat de pizza eerder komt, zodat ik die mee kan nemen naar mijn kamer in de tuin en dan hoeft geen enkele gezondvoedselfan zich slecht te voelen over mijn luie pyjamadag.

    Hier nog meer pizzafans? Of gestreste wachters?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hahaha shiiit, en dat terwijl genieten van een pizza juist zo lekker relaxt zou moeten zijn. Gas erop, koeriertje. (krul)


    ars moriendi

    ben niet echt een pizza fan haha xD maar hopelijk is je pizza eerder dan je gastgezin ^^


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Dat lijkt me niet tof, niet kunnen eten waar je zin in hebt. Ik hoop voor jou dat het goed afloopt! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    The suspense is killing me. Update ons. (krul)


    ars moriendi

    Oh no, dat klinkt zo ongemakkelijk. Hup, pizza, hup. (cat)

    Ik ben ook aan het wachten op eten, maar het is hier een beetje het tegenovergestelde van gestresst, op een manier waar mijn maag niet blij van wordt. Ik ben bij mijn ouders en mijn vader is nog op bezoek bij een vriend en mijn moeder opende net een zak zoute stengels, terwijl ik eigenlijk had gehoopt dat ze binnenkort aan avondeten zou beginnen. Ik ben verwend door het feit dat ik voor mezelf best kan beginnen met koken om half zes als ik daar zin in heb. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pizzafan hier! Ik hoop dat hij/zij zo komt met je heerlijke pizza.

    Dus even wachten, even wachten, even wachten: Pizza!


    Physics is awesome

    Damn, dat is killing! Hopelijk komt je pizza eerder!
    Pizzafan hier, by the way. :3

    Update: DE PIZZA KWAM EERDER. ik ben een gelukkig mens nu.

    overigens kan iemand me vertellen of dominos overal zo snel is, of is dit een Engels dingetje? want als ik thuis bij de New York Pizza bestel, mag ik er gerust anderhalf uur op wachten, maar hier kwamen ze binnen een halfuur aanzetten

    [ bericht aangepast op 18 feb 2018 - 17:57 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    HAHA pizza geeft stress

    Hier is New York pizza heel traag maar Domino's heel snel


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Geen idee. Bij mij duurt het ook altijd 2 uur. (;
    Ik denk dat het ook wel afhangt van hoever je woont en op welk uur je belt en ook hoe druk het is. Ik heb eens pizza besteld omdat de elektriciteit was uitgevallen in de hele streek en er niemand kon koken. Dan was het wel druk... ik denk dat het afhangt van de drukte en de omstandigheden ook. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wiarda schreef:
    Update: DE PIZZA KWAM EERDER. ik ben een gelukkig mens nu.

    overigens kan iemand me vertellen of dominos overal zo snel is, of is dit een Engels dingetje? want als ik thuis bij de New York Pizza bestel, mag ik er gerust anderhalf uur op wachten, maar hier kwamen ze binnen een halfuur aanzetten


    YES operatie pizza is geslaagd *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wauw, anderhalf uur? Ik denk dat ik nog nooit langer dan een half uur op pizza gewacht heb. Maar ik ben zo blij dat je avontuur geslaagd is. Enjoy!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Jeej, Mooizo! Eentsmakelijk!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Square schreef:
    (...)

    YES operatie pizza is geslaagd *O*


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Whoo! Nice!