• Hallo,

    Ik ben Hanne en ik het is een hele tijd geleden dat ik nog op Q ben gekomen wegens tijdgebrek, maar nu zou ik jullie hulp heel hard kunnen gebruiken.
    Voor mijn eindwerk doe ik onderzoek naar verschillende systemen waarmee basisscholen hun leerlingen opvolgen gedurende hun schoolloopbaan. Mijn probleem is nu echter dat ik wel aan verschillende adressen van basisscholen in Limburg (België ) kan geraken, maar niet zo gemakkelijk aan die van andere provincies en van scholen in Nederland (of eventueel andere landen).
    Daarom vraag ik nu aan jullie of je hier de link kan plaatsen van de website van jouw basisschool. Op die manier kan ik aan de e-mailadressen geraken en kan ik zo jullie directeurs/directrices bereiken. Het maakt helemaal niet uit of jij vindt dat het een slechte school was ofzo, want uit slechte voorbeelden leer ik ook heel veel.
    Dus als jullie dit zouden willen doen voor mij zou dat heel leuk zijn!
    Alvast bedankt!

    Land: België/Nederland/...
    Provincie:
    Website school:


    Als je liever niet wilt reageren in het topic omwille van je privacy, mag je mij ook altijd een pb sturen. Ik gebruik de link alleen om het e-mailadres te vinden en voor de rest doe ik niets met de informatie die jullie me geven.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 16:01 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik ben naar De Triangel geweest in Sint-Andries, Brugge (West-Vlaanderen)
    http://www.de-triangel.be/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Land: Nederland
    Provincie: Groningen
    Website school: klik

    Leuk je toch weer eens op Q te zien, al is het maar voor even. ^^ En heel veel succes met je eindwerk! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Land: Nederland
    Provincie: Noord-Holland
    Website school: http://skowf.nl/bonifatius/

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 15:46 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Square schreef:
    Land: Nederland
    Provincie: Groningen
    Website school: klik

    Leuk je toch weer eens op Q te zien, al is het maar voor even. ^^ En heel veel succes met je eindwerk! *O*


    Fijn dat jullie me willen helpen!
    En ja, het is maar voor even. Hoewel ik nu, tijdens het studeren, merk dat ik weer regelmatig de actieve topics nakijk (Wat natuurlijk niet zo goed is voor mijn studeerprestaties)
    Dankjewel :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Land: Nederland
    Provincie: Limburg
    Website school: Harlekijn


    Take risks and conquer your fears.

    Land: Nederland
    Provincie: Noord-Holland
    Website school: Familieschool


    i put the fun in funeral

    Ik heb op twee verschillende basisscholen gezeten omdat ik ooit verhuisd ben, wil je ze dan allebei?


    16 - 09 - '17

    Pabitel schreef:
    Ik heb op twee verschillende basisscholen gezeten omdat ik ooit verhuisd ben, wil je ze dan allebei?

    Zou heel fijn zijn!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Nefretiti schreef:
    (...)
    Zou heel fijn zijn!


    Ok, dan stuur ik wel even een pb.


    16 - 09 - '17

    Land: nederland
    Provincie: limburg
    School: De st. Alfonsus en openbare basisschool de brink


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    Land: nederland
    Provincie: limburg
    School: De st. Alfonsus en openbare basisschool de brink

    Zou je de link van de websites kunnen geven want ik vind ze niet op google (of er komen meerdere opties en ik weet niet welke steden in welke provincie liggen in Nederland^^)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Nefretiti schreef:
    (...)
    Zou je de link van de websites kunnen geven want ik vind ze niet op google (of er komen meerdere opties en ik weet niet welke steden in welke provincie liggen in Nederland^^)


    Geef me even wat tijd, maar ik durf niet te zeggen of die van de st alfonsus nog bestaat aangezien de school gesloten is...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Land: België
    Provincie: Vlaams-Brabant
    School: Basisschool St. Jozefscollege Aarschot


    Take me to wonderland

    http://www.alfonsus.nl/indx2.html

    http://www.obs-debrink.nl/


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Land: België
    Provincie: Antwerpen
    Website school: Gemeentelijke basisschool De Voorheide

    Veel succes! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury