• Mijn bijbaantje, dat is toch wel leuk. Sinds ongeveer twee weken heb ik een bijbaantje, namelijk folders bezorgen. Niet echt een bijbaantje voor iemand van mijn leeftijd, maar ik moest toch wat. Daarnaast heb ik niet zoveel zin om tot s'avonds laat te werken en bij de meeste baantjes moet dit toch wel (denk aan de supermarkt), omdat ik nog gewoon naar school ga/studeer. Nu kan ik mijn eigen tijden bepalen. Alleen heb ik natuurlijk wel vaste dagen waarop ik moet bezorgen.

    Het verbaasde mij dat ik het toch wel leuk vond. Het was wel een hele workout op zich. Mijn fiets was namelijk wel zwaar door de folders. Maar op zich ging het goed voor een eerste keer folders bezorgen, denk ik.

    Wie heeft er nog meer een bijbaantje en vind dit (stiekem) ook wel leuk?


    Physics is awesome

    Ik bezorg sinds deze maand ook folders. Vind het best leuk om te doen, heb het eerder gedaan en hiervoor bezorgde ik de post.

    Ik werk een dag in de week en een dag in het weekend in de keuken als hulpkok. Echt zwaar tof werk, alle toetjes en voorgerechten maken. Bovendien sta ik dan in een verkoelde kamer dus het is heeeeerlijk koel als het buiten 30 graden is.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Folders/kranten bezorgen deed ik vaak in de zomervakantie en dat vond ik altijd heerlijk. Lekker buiten en iedereen deed altijd erg vrolijk. Nu factureer ik voor mijn vader (die is ZZP'er) en verwerk ik zijn bankafschriften. Daarnaast pas ik nog op op 2 jongens en heb ik morgen een sollicitatiegesprek voor een vakantiebaantje bij de Blokker ^^


    From these ashes, I will rise

    Ik zoek nog een bijbaantje..Iemand nog ideeën waar ik kan solliciteren?
    In ieder geval niet in een supermarkt i.v.m. rugklachten etc, liever makkelijk werk


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik werk nu meer dan anderhalf jaar bij de slager, maar ik begin me wel steeds meer te vervelen eigenlijk. Het enige wat ik namelijk hoef te doen is stilstaan en soms twee meter lopen om even snel iets te verkopen. Dan 6 en een half uur lang! Daarna nog een uur kaartjes schoonmaken. Maar ach, het verdient wel goed en ik kom ook nog eens buiten. (Ik sta namelijk buiten stil. Ook in de winter met sneeuw...)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SmeerKeessie schreef:
    Ik zoek nog een bijbaantje..Iemand nog ideeën waar ik kan solliciteren?
    In ieder geval niet in een supermarkt i.v.m. rugklachten etc, liever makkelijk werk


    Ik wilde folders bezorgen als suggestie geven, maar dat is ook zwaar werk. Hopelijk heeft iemand anders een beter idee.


    Physics is awesome

    Folders vond ik vréselijk! Ik werk nu bij McDonalds, dat is wel leuk. Het werk valt wel mee en het is heel gezellig en ik verdien per uur ongeveer hetzelfde als ik met folders bezorgen verdiende.

    Het is zo leuk om te lezen over jullie bijbaantjes. Voor de mensen die ook buiten moeten werken, ik leef met jullie mee. Er staat mij wat te wachten in het najaar. dat hoort er helaas ook bij. Maar gelukkig is daar altijd nog het salaris (hoewel dat van mij wel iets meer had mogen zijn, maar ik mag niet klagen).

    Wie heeft nog meer van tevoren bedacht waaraan je, je eerst salaris wilde uit geven?


    Physics is awesome

    Tuk schreef:
    (...)

    Ik wilde folders bezorgen als suggestie geven, maar dat is ook zwaar werk. Hopelijk heeft iemand anders een beter idee.


    Ah! Alsnog bedankt voor je tip misschien dat ik het toch maar overweeg! :P


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik heb geen bijbaantje meer.. Mijn eerste baantje was ook het bezorgen van folders (en kranten) en dat vond ik soms wel leuk, maar uiteindelijk had ik er echt genoeg van. xd Nu heb ik bij een boekenwinkel gesolliciteerd en ga ik mijn cv nog even droppen bij een babywinkel en de freerecordshop.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb mijn vriend een aantal keer vervangen als bezorger van het weekend blad van Haarlem. Niet het meest voor de hand liggende baantje, aangezien ik een flink eind noordelijker woon, maar ik kreeg zeer goed betaald voor een paar uurtjes op de vrijdagmiddag. Erg apart systeem. Kan ook niet zeggen dat het helemaal 'wit' was hehe.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ik heb mijn vriend een aantal keer vervangen als bezorger van het weekend blad van Haarlem. Niet het meest voor de hand liggende baantje, aangezien ik een flink eind noordelijker woon, maar ik kreeg zeer goed betaald voor een paar uurtjes op de vrijdagmiddag. Erg apart systeem. Kan ook niet zeggen dat het helemaal 'wit' was hehe.

    Verdomme Sarah, sinds wanneer heb jij een vriend? Melden we dat niet meer? :c


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik werk in de horeca (keuken, bediening, bar, van alles wat) en in de lunchroom van de Hema. (: Mijn eerste baantje vind ik echt heel tof, maar we hebben bij de Hema net een nieuwe baas gekregen, waardoor de omstandigheden en alles een stuk slechter zijn geworden, dus daar baal ik wel van. Maar ik sta wel met een goede vriendin in de lunchroom, dus dat is supergezellig altijd. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik werk bij de McDonalds.
    Echt leuk is het niet, zeker niet op drukke momenten.
    Maar het kan altijd erger.


    Tell me about it, stud.

    Tuk schreef:
    (...)

    Inderdaad. Hoewel ik wel een paar keer mensen naar mij zag kijken. Het was lekker weer hier (na de regenbui, waardoor ik nat geregend was) dus er waren wat mensen buiten. Maar dat vond ik niet erg, ze moeten er waarschijnlijk aan wennen dat ik vanaf nu de folders kom brengen.

    Ik kreeg wel de schrik van mijn leven toen opeens een deur open ging toen ik de folders in de brievenbus stopte. Er kwam echter niemand uit de deur of achter de deur vandaan dus die heb ik maar weer netjes dicht getrokken.


    Ja, maar de mensen op straat kijken gewoon om te kijken, niet om je te controleren.Zo maak je ook nog eens een praatje.
    Haha, de eerste keer schrok ik me ook rot toen iemand de deur open deed op het moment dat ik de post door de bus duwde. Ik denk dat in jouw geval de deur gewoon niet goed dicht zat omdat iemand hem niet goed dit heeft gedaan of omdat iemand hem met een reden open heeft gehouden. In dat laatste geval heb je misschien iemand buitengesloten, haha!
    Ik heb ook een adres waar altijd een hond achter de brievenbus zit die met geweld de post uit mn handen rukt, dat was de eerste keer ook even schrikken.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran