• -

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 18:00 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik vind je idee best wel leuk, maar ik denk dat het geschikter is voor een story met (eventueel) co-auteurs dan een MSV. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat MSV's in fantasiewerelden best wel lastig zijn, omdat iedereen daar andere beelden en ideeën bij heeft en je het dan wel héél goed moet uitwerken, wil het nog blijven kloppen...
    Vind je idee wel awesome, though.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik denk dat het prima kan hoor, als een MSV. (:
    Ik vind het ook een heel leuk idee. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh, dat klinkt wel leuk (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil nog heel graag een keer een MSV proberen en dit verhaal lijkt me erg leuk (:

    Persoonlijk zou ik het leuker vinden om het zonder krachten te doen. Dit omdat ik heb gemerkt dat het vaak snel onenigheid veroorzaakt over al dan niet onoverwinnelijke personages en ongelijke krachten.

    Heb je verder al ideeën voor die fantasy wereld?


    Every villain is a hero in his own mind.

    JoeyTribbiani schreef:
    Ik vind je idee best wel leuk, maar ik denk dat het geschikter is voor een story met (eventueel) co-auteurs dan een MSV. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat MSV's in fantasiewerelden best wel lastig zijn, omdat iedereen daar andere beelden en ideeën bij heeft en je het dan wel héél goed moet uitwerken, wil het nog blijven kloppen...
    Vind je idee wel awesome, though.


    Nou dat was dus juist waarom MSV mij het meeste aansprak, op die manier kan ieder zijn eigen ideeën in de wereld verwerken en kunnen anderen hun ideeën daaraan toevoegen.

    OakenshieId schreef:
    Persoonlijk zou ik het leuker vinden om het zonder krachten te doen. Dit omdat ik heb gemerkt dat het vaak snel onenigheid veroorzaakt over al dan niet onoverwinnelijke personages en ongelijke krachten.

    Heb je verder al ideeën voor die fantasy wereld?


    Ja, precies wat ik dus ook dacht, haha. Maar om het iets interessanter te maken, leek me dat misschien wel een leuke toevoeging.

    Hm, ik dacht persoonlijk aan een middeleeuws dorp waar ze in terecht komen, een beetje een combinatie van de Game of Thrones wereld met LOTR achtige volkeren. Dat leek mij in ieder geval wel leuk haha.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Meestal ben ik niet zo van de fantasy, maar msv vind ik wel heel leuk, dus ik ga dit wel even volgen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman