• OK dees is dus echt spanend... Ik snap wel niet waarom er mensen een pb sturen daarvoor das echt cut



    maar ok de winnaar met 1 stem meer is........ Belisha en Chelena



    maar maar maar



    omdat deze zo nek aan nek was krijgen Ash en Chantou de rol als de volgende tweeling van Kelly en tom!!!!


    ChachaCore

    ASH & CHANTOU :D:D:D


    Winter is coming.

    het is gesloten!!!


    ChachaCore

    ik stem op Ash en chantou!

    xD
    Wie heeft nu gewonnne?!


    Dunno ><

    Mijn namen zijn het geworden(flower)(yeah)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    OK dees is dus echt spanend... Ik snap wel niet waarom er mensen een pb sturen daarvoor das echt cut

    maar ok de winnaar met 1 stem meer is........ Belisha en Chelena

    maar maar maar

    omdat deze zo nek aan nek was krijgen Ash en Chantou de rol als de volgende tweeling van Kelly en tom!!!!


    ChachaCore

    Wij hadden meer stemmen ><


    Crack a bottle

    Wij hadden meer stemmen ><

    je egt he,, ik heb na geteld!
    wij hebben er ook 8! en als je die van Tamar nog meeteld 9!


    Dunno ><

    En die van tamar was nog voor jij sei : hijs gesloten >< en we zijn wel blij met de tog nog rol fseu xd but.. Wij willen niet verliezen van belisha en chelena fseu xD Wnt dat vinden we domme namen :$
    drm moeten we gerechtigheid .. om te bewijzen dat onze namen tog meer stemmen hadden dan .. die rare ><


    Crack a bottle

    miss hebben haar ouders ok wel gestemd? dat kan tog..


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    En die van tamar was nog voor jij sei : hijs gesloten >< en we zijn wel blij met de tog nog rol fseu xd but.. Wij willen niet verliezen van belisha en chelena fseu xD Wnt dat vinden we domme namen :$
    drm moeten we gerechtigheid .. om te bewijzen dat onze namen tog meer stemmen hadden dan .. die rare ><


    mag ik nog iets aelf zeggen

    ik heb die er bij geteld op mijn blad waar die namen ook op staan en als die van pb nog bijtellen is het 9 /10


    ChachaCore

    ASH en CHANTOU(H)

    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~