• Ik ben voor de eerste keer verlieft, en ik heb geen idee wat ik doe. De jongen op wie ik verliefd ben zegt dat hij ook verliefd is op mij, maar ik geloof hem niet.

    Hij woont in een ander dorp, dus ik zie hem maar eens per week. In de tussen tijd wil ik wel in contact blijven, door te appen of bellen. Hij denkt daar waarschijnlijk anders over, want ik ben steeds degene die het gesprek begint. Nu ik besloten heb dat niet meer te doen, praten we al 3 dagen niet. Hij zegt niet eens goedemorgen of welterusten...

    Als je verliefd ben wil je toch bij elkaar zijn, met elkaar praten? Waarom praat hij dan niet tegen me? Vind hij me dan toch niet leuk?

    Woensdag krijg ik de uitslag van mijn examens, als hij me niet vraagt of ik geslaagd ben hoeft het niet meer. Dit is zoiets belangrijks, als hij dat vergeet geeft hij blijkbaar niet om me. Jongens zijn zo lastig, maar hij is zo leuk!

    Wat denken jullie? Overdrijf ik misschien of is het heel normaal wat ik doormaak? Moet ik doorgaan met niks tegen hem zeggen, of juist wel een gesprek beginnen? Help me?! Ik mis hem zo....


    As long as there is hope, there is life.

    Misschien is hij gewoon druk en denkt hij er niet aan om met je te praten.

    En over het goedemorgen of weltruste denk ik dat het meevalt. Ik doe dat namelijk ook niet, gewoonweg omdat ik geen zin heb om naar 104 mensen iets te sturen.
    Ik snap heus wel dat je graag met hem wilt praten maar ga niet achter hem aanlopen door hem helemaal te spammen op Whatsapp.
    Succes in ieder geval!


    wat was dit ookalweer

    Het is normaal dat je zo hysterisch bent, maar je overdrijft wel een beetje.(niet slecht bedoeld)
    Je moet hem niet pushen dooor elke dag te appen. Dat werkt juist tegen en worden ze bangXD. En je hoort niet altijd degene te zijn die begint wacht maar even af. Als hij na een week niet reageert zou ik zeggen vergeet die gozer, want hij is het niet waard.
    Hij kan wel zo leuk zijn, maar er zijn genoeg ander vissen in de zee. Dus komt wel.
    hoop dat dit je gaat helpen. succes!


    It's better to look back on life and say: I cant believe I did that. Than to look back and say: I wish I did that.

    Als ik jou was zou ik gewoon zeggen tegen hem dat je geen moeite voor hem doet als hij dat ook niet doet. Als hij echt verliefd op je is, dan gaat hij wel moeite voor je doen (: Ook moet je nu gewoon wachten tot hij begint.

    Jongens zijn inderdaad lastig, maar wij meiden ook ( volgens hun )
    En ik krijg mn examens uitslag morgen, ik ga dood van de zenuwen

    Gewoon praten en niet teveel pushen.


    26 - 02 - '16

    Ik ken het helemaal, ik heb dit zo vaak meegemaakt, maar het beste is denk ik om gewoon een gesprek te beginnen en als hij vraagt hoe het met je gaat te beginnen over je examens. Natuurlijk is het leuk als iemand zoiets onthoud, maar dat kan je niet altijd van iedereen verwachten (: en over de goedemorgen en welterusten; dat komt vanzelf wel. Ik zou hem eerst gewoon een keer op date vragen, het is belangrijker dat je in real life meer met elkaar praat dan via whatsapp (: Goodluck! En ook met de uitslag, ik krijg m morgen *cries*.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nou, hoe reageert hij als je naar hem stuurt? Dat zegt meestal meer dan niet of weinig sturen.
    je kan nog wel proberen kleine gesprekjes te voeren, anders, (als hij geen tijd heeft ofzo) gaat hij misschien denken dat jij hem niet meer leuk vindt, en laat je misschien een leuke jongen aan je voorbij lopen.
    Anyway, veel succes, en ook met je uitslag!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat is bij iedereen wel verschillend - de een is nou meer 'aanhangerig' dan de ander. Gewoon even een gesprekje aangaan, na een weekje, en net zoals de anderen zeggen: niet te veel spammen. Als hij nog niet in dat weekje is begonnen, weet je genoeg - toch?


    Don't walk. Run, you sheep, run.