• Real Monster || Monster High || Praattopic

    Ik ben op vakantie vanaf 7 Juli t/m 28 Juli en in die tussentijd ben ik niet bereikbaar!




    Zonder dat de mensen het doorhebben, leven er in de schaduwen van de wereld de meesterlijke monsters die je maar kan bedenken. In een afgelegen gedeelte van Engeland staat een enorm kasteel. In dat kasteel heeft zich een nieuwe high school gevestigd, de school Monster High. Hier gaan alle monster tieners naar school onder andere; de zoon van Medusa, weerwolven, vampiers, zombies, mummies en ga zo maar door. Natuurlijk zullen er zich altijd problemen vormen. Het zijn natuurlijk wel monsterlijke tieners waar je het over hebt.
    Regels:
    -Minimaal 200 woorden! Je mag minimaal 5 minder anders voldoe je niet aan de eisen!
    -GEEN OVERPOWERED PERSONAGES!
    -Geen gepest of gescheld! Het moet wel leuk blijven voor iedereen.
    -Hou alleen controle over je eigen personage! Je hebt je eigen personage, dus hou je daar ook bezig mee!!
    -Volg je 1 van deze regels niet? Dan krijg je 1 waarschuwing. Bij 3 waarschuwingen lig je eruit en krijg je geen 2de kans!

    Mijn regels zijn simpel, dus houd je er dan ook aan!!!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 15:50 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hmm ik heb zin in meer actie XD Wie is er in voor een leuke ontmoeting met Megan? :P


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    PeterParker schreef:
    Oh ja, ik zal zo reageren, ik ben trouwens van maandag tot vrijdag op schoolkamp, dan ben ik dus afwezig.


    Oke.... Zo duurt dus lang bij jou

    Wachten is nooit leuk voor mensen.. Pff 1 keer per week een post zou toch haalbaar moeten zijn :/


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    Wachten is nooit leuk voor mensen.. Pff 1 keer per week een post zou toch haalbaar moeten zijn :/
    dacht ik ook

    Robind19 schreef:
    (...) dacht ik ook


    Pff dit is voor niemand leuk zo :/


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mensen ik heb trouwens nieuws. Het kan zijn dat ik de laatste tijd niet of bijna-niet online ben. Ik heb veel dingen bij het ziekenhuis lopen in verband met een kleine verandering in mijn echte leven. Dit zal veel van mijn tijd vragen en ook heel veel aandacht in de toekomst


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Haha kan irmand er zich mee bemoeien zodat ik wel iets kan doen? Dat die bevoordeeld op de gang vuur ruikt??

    MissVendetta schreef:
    Wachten is nooit leuk voor mensen.. Pff 1 keer per week een post zou toch haalbaar moeten zijn :/


    Jij weet niet hoe druk ik het heb, daarom ben ik soms hele dagen niet online. Het spijt me, maar door de omstandigheden van school en thuis schrijf ik me uit.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    MrFluke schreef:
    (...)

    Jij weet niet hoe druk ik het heb, daarom ben ik soms hele dagen niet online. Het spijt me, maar door de omstandigheden van school en thuis schrijf ik me uit.


    Nou sorry om je er even op te wijzen, maar ik volg een MBO opleiding en daar heb ik heel erg druk mee. Ik reageer ook soms pas 's avonds, maar dat begrijpen mensen als je dat gewoon aangeeft! Als je niks laat horen kunnen mensen anders reageren dan dat je wel gewoon eerlijk bent.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Er zijn meerdere die nog niet hebben gereageerd

    Robind19 schreef:
    Haha kan irmand er zich mee bemoeien zodat ik wel iets kan doen? Dat die bevoordeeld op de gang vuur ruikt??
    please

    Robind19 schreef:
    Er zijn meerdere die nog niet hebben gereageerd


    Daar ben ik al van op de hoogte.
    De meeste zijn rond deze tijd nog op vakantie of komen binnenkort terug van vakantie, dus die kunnen ook niet reageren


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Geen idee of ik nog ingeschreven stond, maar ik schrijf me uit


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    Geen idee of ik nog ingeschreven stond, maar ik schrijf me uit


    Je stond al niet meer ingeschreven


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Wel in het speeltopic zie ik


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.