• Ik ben dus ziek, vraagt een meisje op whatsapp opeens of ik niet gewoon ongesteld ben. Dus ik zeg nee, en dat ik het nog nooit ben geweest. Begint dat meisje een heel zeikverhaal te houden over dat het heel raar is, omdat het volgens haar normaal was als je in groep 8/de eerste ongesteld word en we bijna naar de derde gaan, en dat ik misschien wel nooit ongesteld word en gewoon niet vruchtbaar ben. :')
    Ik had zoiets van: 'Dude, ik ben 14.' Maar goed, ik reageer dus met 'Zal wel', word ze opeens boos omdat ik 'chaggie' ben.
    Echt waar, zulke mensen...
    En, hoe oud waren jullie toen jullie voor het eerst ongesteld waren?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ehh... Geen idee eigenlijk. Volgens mij zat ik in de brugklas.


    I am an idiot, I move.

    ik werd op mijn 14e ongesteld


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik was net negen dagen 14. Mijn moeder was daarintegen 12, dus bij ons verschilt het best wel in de familie. En jemig, wat een irritant kind

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 11:28 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    11 (cat) Maar dat is echt bullshit wat zij zegt, ik heb wel eens gehoord dat mensen het pas voor de eerste keer werden toen ze 16/17 waren. Het verschilt enorm.
    Ah well, gewoon negeren dat rare kind en anders zeg je de volgende keer dat ze vraagt of je ongesteld moet worden gewoon ja. Ben je meteen van dat gezeur af.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    15 jaar dus maak je niet druk ;)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik was 12


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Valerious schreef:
    15 jaar dus maak je niet druk ;)


    Mijn moeder ook, dus ik denk dat ook zo laat ben.
    Heb ik overigens geen problemen mee. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik was volgens mij ook twaalf.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sigil schreef:
    Ik was 12


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Monokuma schreef:
    ik werd op mijn 14e ongesteld


    26 - 02 - '16

    Nog net 11. (Een maand voor ik 12 werd). Maar maak je er maar geen zorgen over. De één is wat vroeger en de ander is wat later. Wees trouwens maar blij dat je het nog niet bent, want ongesteld zijn is echt geen pretje. (Bij mij dan toch, je hebt natuurlijk ook mensen die er amper iets van merken).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik was net acht dagen 11, wat een drama was dat zeg.


    Because I love him, do I need another reason?

    9 of 10. Ik weet het niet precies.

    Ik ken iemand die pas op haar 19de ongesteld werd, het loopt heel erg uit.


    Your make-up is terrible

    Ik was 15 net zoals mijn zus en mijn moeder was geloof ik ook 15. Dus maak je niet druk (:

    14. En dat lijkt me een ontzettend irritant mens.


    You are beautiful, you are love.