• Hallo allemaal,

    Ik wil graag een vintage jurk en ik ben al begonnen om er zelf één te maken van een effen ijsblauwe stof.
    Nu wil ik op topvintage.nl ook graag een gebloemde jurk kopen van 50 a 60 euro. Maar welke moet ik nou kiezen D:

    1. De Hearts & Roses 50s Floral Swing Dress in Navy and Pink jurk?
    http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/50s-floral-swing-dress-in-navy-and-pink

    2. Of de Lindy Bop 1950s Hetty Swing Dress in Floral Pink jurk?
    http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/1950s-hetty-swing-dress-in-floral-pink

    3. Van die tweede jurk is er nog een jurk met dat printje, maar een net wat ander patroon:
    De Lindy Bop 50s Audrey Floral Semi Swing Dress in Red and White jurk
    http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/50s-audrey-floral-semi-swing-dress-in-red-and-white
    Klik hier om te zien hoe deze jurk staat qua, hij is hier wel in een andere kleur (en iets andere print): Klik hier

    Je kunt zoals je ziet op de pagina's op de afbeeldingen onderaan klikken om te zien hoe dat staat als je t aan hebt.

    Jurk 2 en 3 zijn qua kleur mijn favoriet, maar jurk 1 heeft ook wel iets en is opener, handig voor in de zomer. Jurk 2 heeft van die mouwtjes die ik echt vind passen bij de jaren 50 voor zo ver ik er verstand van heb ;p, maar dat lijkt me wel wat minder praktisch dan jurk 3 als ik een vestje aan zou willen. Jurk 3 lijkt echter qua patroon heel erg op de jurk die ik zelf ga maken (nog nooit zelf een kledingstuk gemaakt hoor, maar ik ga t proberen x'D) ..

    Welke vind jij het leukste? Ik heb blonde krullen, als dat nog iets uitmaakt ^^
    Alvast bedankt voor je mening _O_

    Edit:
    Ik ga voor 1.
    2 en 3 zijn er niet meer in mijn maat, helaas.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 21:46 ]

    Die derde, rode jurk vind ik echt prachtig!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    BUY ALL THE DRESSES!

    Ik vind eigenlijk jurk 1 de mooiste en ik weet dat dit niet het antwoord is dat je wenst. :'D
    Over de andere jurken. Ik kan eigenlijk zelf niet kiezen, al denk ik dat dat zonder kraagje veel leuker zal staan.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 13:54 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Missandei schreef:
    BUY ALL THE DRESSES!

    Ik vind eigenlijk jurk 1 de mooiste en ik weet dat dit niet het antwoord is dat je wenst. :'D
    Over de andere jurken. Ik kan eigenlijk zelf niet kiezen, al denk ik dat dat kraagje veel leuker zal staan.

    Ik wens jouw mening =)
    Anders kan ik net zo goed jurk 1 weglaten als optie x'D

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 13:54 ]

    Ik heb net eens alle foto's bekeken en die vrouw staat eigenlijk echt niet mooi met dat kraagje. Dus dan zou ik zonder het kraagje nemen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind de eerste het mooist!
    En ik denk echt wel dat het jou mooi zou staan!

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 13:56 ]


    Let the Night embrace you

    Nummer 3! Omdat ik jurk 2 zonder kraagje mooier vind en ik het ceintuur op de derde jurk mooier vind.


    Hamartia

    Ik vind nummer 1 het mooiste, maar dat komt vooral door de kleuren; ik hou zelf niet zo heel erg van rood.

    Edit: oh, nu zie ik dat nummer 3 ook in het blauw kan, dan vind ik die het leukste. :3

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 14:04 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind de derde in het blauw het mooiste.


    Tell me about it, stud.

    Haha, die jurk nummer 3 maar dan in t blauw, is niet eens dezelfde print als die rode jurk 3 zie ik nu.

    En de jurk die ik ga maken is al ijsblauw, dus ik neem denk ik toch liever niet een blauwe.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 14:09 ]

    De derde jurk, en dan de blauwe vind ik het mooiste :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Nummer 2 is het mooiste naar mijn mening! Met dat kraagje dat zo doorloopt als een soort mouwtjes, super schattig!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Leighton schreef:
    Die derde, rode jurk vind ik echt prachtig!

    Ik begrijp je probleem.. Ik zou ook niet kunnen kiezen uit die jurken! D:


    Inspiration can hit you any time

    3 vind ik het leukste ^^

    Ik vind de derde het leukste, rood of blauw.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 15:27 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."