• Ik vroeg me dus af of het handig zou zijn als je topics toe kan voegen aan een favorietenlijstje. Want vaak zijn er wel topics die niet meer zomaar naar voren komen, maar toch belangrijke of leuke informatie bevatten waar je nog eens gebruik van wilt maken. Toevoegen aan abo's is ook niet heel handig, omdat je dan allemaal privéberichten van reacties krijgt, en dan is er ook kans dat die lijst erg lang wordt.
    Wat vinden jullie hiervan?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Neem een abo en stel in dat je geen pb's wil ontvangen. Ik ben tegen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben tegen, ik vind het namelijk vrij onnodig. Je kan er ook een bladwijzer van maken, een lijstje in een blog zetten of het topic tussen je abo's zetten. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nvm.
    Ik ben nu wel voor c:

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 11:50 ]


    wat was dit ookalweer

    Val schreef:
    Neem een abo en stel in dat je geen pb's wil ontvangen. Ik ben tegen.

    Dan ontvang je geen pb's meer van de dingen waar je wel pb's van wilt ontvangen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dit zou ik heel graag willen, ja. Vooral als je dan ook net als in Mijn Topics kunt zien waar er gereageerd is.
    Mijn topics is vreselijk onoverzichtelijk, een abo erop nemen geeft alleen maar gedoe waardoor je hele inbox onoverzichtelijk wordt en een bladwijzer nemen kan volgens mij helemaal niet.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gewoon voor.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tigresse schreef:
    Ik ben tegen, ik vind het namelijk vrij onnodig. Je kan er ook een bladwijzer van maken, een lijstje in een blog zetten of het topic tussen je abo's zetten. c:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik snap nooit zo goed waarom mensen tegen zulk soort dingen zijn. Mensen die het niet willen gebruiken hebben er toch geen last van, want ze worden toch niet gedwongen om het te doen? En voor de mensen die het wel graag willen is het een mooie uitkomst.


    Every villain is a hero in his own mind.

    xPeredhil schreef:
    Ik snap nooit zo goed waarom mensen tegen zulk soort dingen zijn. Mensen die het niet willen gebruiken hebben er toch geen last van, want ze worden toch niet gedwongen om het te doen? En voor de mensen die het wel graag willen is het een mooie uitkomst.

    + Ik vind de redenen niet goed. Bladwijzer zetten kan niet, bij abo nemen wordt je inbox volgespamd en als je het uitzet (niet dat ik weet of dat kan) krijg je volgens mij ook geen PB's bij stories. In een blog bewaren is veel werk en dan nog kun je niet kijken of er een nieuw bericht is in het topic.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Voor.


    Because I love him, do I need another reason?

    Voor


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Geen idee, ik zou er zelf geen gebruik van maken.


    26 - 02 - '16

    Huh? Als ik een abo op een topic neem, dan krijg ik er geen berichtjes van of iets dergelijks?


    Pretty is just a pretty word.

    Shirtsleeves schreef:
    Huh? Als ik een abo op een topic neem, dan krijg ik er geen berichtjes van of iets dergelijks?

    Dan heb je dat waarschijnlijk uit staan bij instellingen van "Berichten & Notificaties"


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    C0BAIN schreef:
    (...)
    + Ik vind de redenen niet goed. Bladwijzer zetten kan niet, bij abo nemen wordt je inbox volgespamd en als je het uitzet (niet dat ik weet of dat kan) krijg je volgens mij ook geen PB's bij stories. In een blog bewaren is veel werk en dan nog kun je niet kijken of er een nieuw bericht is in het topic.

    Je krijgt wel nog steeds PB's bij stories, dat is weer een ander knopdingetje, maar je krijgt geen PB's meer van andere topics waarvan je een abo hebt.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…