• Hallo!
    Ik ben met school bezig met een documentaire over vulkanen voor Aardrijkskunde. Maar over het algemeen vinden de meeste mensen documentaires héél saai (: En ik ook ^^ Duss, ik heb jullie super creatieve breinen nodig om hier een leuk tintje aan te geven! Ik wil iets doen waardoor het interessanter of leuker word om naar te kijken. Hebben jullie leuke ideeën of gewoon tips? Please tell me!
    Liefs,
    Deamonium

    Heel veel special effecten :Y)
    Wie heb je voor aardrijkskunde? :')

    Of maak zelf een vulkaan en laat hem uitbarsten :3


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    Heel veel special effecten :Y)
    Wie heb je voor aardrijkskunde? :')

    Of maak zelf een vulkaan en laat hem uitbarsten :3


    We hebben Kees ^^
    Maar zelf een vulkaan maken is geen optie, ik denk dat Beeldend daar niet zo blij mee is als we overal cola (or whatever) rondspuiten met onze mini-vulkaan... En special effects? Like what?

    Deamonium schreef:
    (...)

    We hebben Kees ^^
    Maar zelf een vulkaan maken is geen optie, ik denk dat Beeldend daar niet zo blij mee is als we overal cola (or whatever) rondspuiten met onze mini-vulkaan... En special effects? Like what?


    Kees is cool.

    Meh, anders dan doe jet gewoon stiekem :3
    Geen idee :')
    Volgens mij weet Erieka/Antisocial dat wel :Y)


    wat was dit ookalweer

    Een zware mannenstem als voice-over die alles heel overdreven en dramatisch verteld :'D
    Of iets anders wat het leerzaam én grappig maakt

    Ik vind documentaires wel heel erg interessant als het over een onderwerp gaat wat me boeit. Ik denk dat het het belangrijkste is om een goede verteller te hebben en om goede en nieuwe informatie te gebruiken.


    | Reality is for people that lack imagination |