• Hallo!

    Ik mocht vandaag mijn username weer veranderen en ik besloot om te kiezen voor opnieuw een aan Disney gerelateerde username. Dit keer: Brave. De Franse titel van Brave is Rebelle. Ik heb de film ook op DVD en als ik ooit naar Disneyland ga, wil ik absoluut met Merida op de foto. :'D

    Kort gezegd: Yzma is nu Rebelle. Ik heb geen topic gemaakt dat ik na Cinderelly in Yzma ben veranderd, dus dat is dan ook weer gezegd. Leuk feitje: dit is mijn 6e username die met Disney te maken heeft. c: Update: het is mijn 7e al! c:

    Awesome stuk in de film:



    Favoriete quote:
    Some say our destiny is tied to the land, as much a part of us as we are of it. Others say fate is woven together like a cloth, so that one's destiny intertwines with many others. It's the one thing we search for, or fight to change. Some never find it. But there are some who are led. - Merida, Brave


    Wat vinden jullie ervan? Zelf nog recent een nieuwe username aangenomen met een eventuele betekenis? Iemand die ook graag usernames neemt van een serie, interesse of fandom? c:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 15:29 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind 'm erg leuk! Mijn username is vrij recent veranderd. Het geeft heel erg weer hoe ik de laatste tijd ben in het echte leven.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 15:00 ]


    26 - 02 - '16

    Oehh I like :Y)
    Ik had ooit 'SayBieber' maar dat was een slechte keus van me :') Te veel fangirl.


    wat was dit ookalweer

    Nawh, ik vind 'm leuk.
    Oli is naar de zanger Oli Sykes, van de band Bring Me The Horizon. Zo'n beetje al mijn usernames zijn van artiesten, enkel Murderhouse is van een tv serie c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Leuk! Merida is echt mijn favoriete Disney karakter. ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Antisocial schreef:
    Ik vind 'm erg leuk! Mijn username is vrij recent veranderd. Het geeft heel erg weer hoe ik de laatste tijd ben in het echte leven.


    Ik vind 'm best wel heftig, maar dat bedoel ik niet verkeerd of negatief. Quizlet is een manier, in ieder geval voor mij en volgens mij ook voor jou, om jezelf te uiten. Ik vind het dan ook knap dat je kiest voor een username die een stuk van de jij op dit moment weergeeft, want jezelf uiten is moeilijk. Ik vind 'm daarom ook mooi - er zit een persoonlijke betekenis achter.
    Sorry, ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen. Het spijt mij als ik het verkeerd zeg. Het komt erop neer dat ik 'm mooi vind doordat het een persoonlijke boodschap bedraagt, ook al is het een username met veel lading.

    Tenace schreef:
    Oehh I like :Y)
    Ik had ooit 'SayBieber' maar dat was een slechte keus van me :') Te veel fangirl.


    Haha, zo erg is 'ie ook niet, hoor. Ik had ooit xEinstein. Einstein vind ik geweldig, alleen ik had beter moeten nadenken over de x ervoor. x'] Ik vind je huidige username echt tof. Betekent 'ie iets? c:

    Oli schreef:
    Nawh, ik vind 'm leuk.
    Oli is naar de zanger Oli Sykes, van de band Bring Me The Horizon. Zo'n beetje al mijn usernames zijn van artiesten, enkel Murderhouse is van een tv serie c:


    Ik vind 'm echt tof, though! c: Uit welke serie komt Murderhouse?

    Pabu schreef:
    Leuk! Merida is echt mijn favoriete Disney karakter. ^^


    *geeft high five*

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 15:23 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Antisocial schreef:
    Ik vind 'm erg leuk! Mijn username is vrij recent veranderd. Het geeft heel erg weer hoe ik de laatste tijd ben in het echte leven.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Die film is zo awesome.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Yokubo schreef:
    (...)


    Wat betekent jouw username, als ik vragen mag?

    Missandei schreef:
    Die film is zo awesome.


    Ai! :'D Ik vind dat accent echt geweldig en de film bevat heel veel humor, vind ik. c:
    Btw: sorry dat ik nog steeds niet je GB hebt beantwoord. Ik heb het heel druk en ik wou je een wat langer antwoord sturen. Mijn toetsweek is donderdag klaar, dus dan komt er een bulk letters jouw kant op. Kan zijn dat het in een PB komt. c;

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 15:25 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha. Geen nood, ik was het zelf al vergeten, maar nu hou ik je er wel aan. Haha.
    En inderdaad dat accent. Geweldig gewoon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?