• Vandaag hebben mijn oortjes het weeral begeven. Aangezien dit al de zoveelste keer is, en ik uiteindelijk het het langst heb volgehouden met die van Appel zelf (maar die zijn een beetje duur) wilde ik even jullie raadplegen.
    Hebben jullie enige tips welk merk goed is? Liefst houd ik het onder de 30 euro.
    Alvast bedankt ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Die van Samsung zijn altijd wel heel erg fijn vind ik, maar wel erg duur. Precies weet ik niet, maar ik geloof rond de 20 euro!

    Ik haat het als oortjes kapot gaan, daarom ben ik overgeschakeld naar koptelefoons en alleen als ik wegga en muziek wil luisteren zal ik oortjes nemen. Verder ben ik sowieso iemand die altijd goedkope oortjes uit de action koopt, dus ik kan je niet helpen met merken die goed zijn.


    16 - 09 - '17

    Ik koop gewoon mijn oortjes bij de Action. Ik schaf altijd de oortjes aan met een platte draad, aangezien ze op die manier minder snel 'breken'. Ze kosten ongeveer vijf euro per stuk, denk ik. Je hebt ook nog goedkopere oortjes, maar meestal gaan die niet langer mee dan een weekje.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Toen ik met Yolanda in Groningen was heb ik oortjes van één euro bij de Blokker gekocht. Dat is inmiddels, geen idee, een maand of twee geleden? Ze doen het in ieder geval nog steeds prima. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb nu oortjes van Sennheiser, gekocht bij de MediaMarkt voor zo'n 14 euro. Zit 2 jaar garantie op en het geluid is prima.


    Valar Morghulis.

    Die van Philips zijn erg goed.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Sony doet het bij mij ook altijd erg goed.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik heb al een maand ofzo die van de big bazar van 1 euro. Niet de beste kwaliteit muziek, maar toch.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik maak normaal mijn oordopjes ook erg snel kapot, maar nu heb ik philips oordopjes bij de V&D gekocht en die gaan al erg lang mee. Volgens mij waren ze rond de tien euro.

    Wow, bedankt voor deze suggesties!
    Ik heb ze aan mn papa laten lezen, en hij gaat volgende week in Zwitserland kijken of hij er enkele hiervan goedkoper kan vinden, dan kan ik al naar een iets duurdere categorie gaan kijken ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb Sony oortjes :D
    Waren ooit bij de Bart Smit voor 12,99.
    Volgen mij kosten ze normaal 16,99 ofzo.
    Maar ze zijn echt goed, gaan niet snel kapot (ze slingeren gewoon rond in mijn schooltas en ze doen het gewoon allebei nog) en ze zitten best fijn in je oren, dempen ook het geluid rondom je waardoor je je muziek niet zo heel hard hoeft te zetten :D

    Zal ff kijken of ik een linkje kan vinden van de Bart Smit site


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Pabitel schreef:
    Ik haat het als oortjes kapot gaan, daarom ben ik overgeschakeld naar koptelefoons en alleen als ik wegga en muziek wil luisteren zal ik oortjes nemen. Verder ben ik sowieso iemand die altijd goedkope oortjes uit de action koopt, dus ik kan je niet helpen met merken die goed zijn.

    Exactly this.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sennheiser oordopjes, ik raad ze zeker aan! Ik gebruik ze nu meer dan 6 maanden, misschien wel een jaartje, en ze zijn echt vaak nat geworden,laatst vielen ze in de gootsteen tijdens t afwassen en ze doen t nog prima!
    Deze heb ik:


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik had Skullcandy oordopjes voor 10 euro bij de mediamarkt gekocht, die gingen zo'n 3-4 maanden mee. Die van mij zijn helaas kapot gegaan een paar dagen geleden dus ik gebruik nu de oordopjes die ik bij mijn telefoon heb gekregen. Dat zijn deze, die bevallen me ook erg goed :]


    El Diablo.

    Ik gebruik die van de Hema altijd, maar die zijn niet echt aan te raden. Bij mij zijn die binnen drie maanden weer stuk.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso